| Vesti | Hardver | Toshiba objavljuje ekološki izveštaj za 2011
Hardver

Toshiba objavljuje ekološki izveštaj za 2011

uvodna

Toshiba korporacija je predstavila englesko izdanje Ekološkog izveštaja za 2011. godinu. Ovaj najnoviji izveštaj pokriva čitav spektar ekoloških akivnosti u 2010. i inicijative u 2011, mere preduzete posle velikog zemljotresa u istočnom delu Japana i napore u oblasti štednje energije koje preduzimaju kompanije u okviru Toshiba korporacije i Toshiba grupe.

Ovaj izveštaj obuhvata sledeće ključne oblasti:

 

Najvažnije informacije

Ovaj odeljak sadrži poruku generalnog direktora. Tu je uvod u ,,Ekološku viziju 2050“, dugoročnu viziju Toshiba grupe u cilju unapređenja ekološke efikasnosti za faktor 10 do 2050. u odnosu na 2000. godinu, izveštaj o sprovođenju Ekološkog akcionog plana u pogledu ostvarivanja ciljeva Ekološke vizije 2050, pregled ukupnog ekološkog uticaja Toshiba grupe, i mere koje Toshiba preduzima u cilju promovisanja biodiverziteta.

Odeljak sa najvažnijim informacijama takođe predstavlja mere koje su preduzete nakon velikog zemljotresa u istočnom delu Japana, energetski efikasne proizvode i usluge, napore na polju uštede energije u okviru Toshiba grupe, mišljenja četiri stručnjaka o tome kako je martovski zemljotres uticao na vrednosni sistem kod ljudi, i trendove u društvenom sistemu i životnim stilovima.

 

Ekološki proces

Toshiba grupa za cilj ima da ostvari najniži nivo ekološkog uticaja u proizvodnji na svetu kroz smanjenje uticaja na klimatske promene na minimum, efikasnu upotrebu resursa, upravljanje hemijskim supstancama, reagovanje na ekološke rizike i recikliranje proizvoda kojima je istekao vek trajanja.

 

Ekološki proizvodi

Toshiba grupa povećava broj ekoloških proizvoda (ECP) kroz definisanje ,,eko-ciljeva“. To su ciljevi koji se moraju ispuniti kako bi se ostvario najviši nivo ekološkog učinka i sertifikovali proizvodi koji ispunjavaju te ciljeve kada se lansiraju kao ,,izvrsni ekološki proizvodi“. Ovaj odeljak predstavlja rezultate kreiranja ekoloških proizvoda i ekološke prednosti u pogledu smanjenja uticaja na klimatske promene na minimum, efikasne upotrebe resursa i uspešnog upravljanja hemijskim supstancama.

 

Ekološka tehnologija

Toshiba grupa daje svoj doprinos obezbeđivanju stabilnog snabdevanja električnom energijom i radi na usporavanju klimatskih promena kroz primenu tehnologija sa malom emisijom ugljenika. Grupa je takođe podržala ponovno pokretanje termalnih elektrana uništenih u martovskom zemljotresu i doprinela brzoj stabilizaciji nuklearne elektrane u Fukušimi. Zalažući se za društvo sa malom emisijom ugljenika, grupa je fokusirana na Pametnu zajednicu u pogledu lokalne infrastrukture za snabdevanje električnom energijom, vodom, transportom, informacijama i zdravstvenom negom.

 

Ekološko upravljanje

Toshiba grupa promoviše stalne napore u cilju unapređenja upravljanja ekologijom i komunikacije kroz ,,ekološko upravljanje“, osnovni koncept na kom su zasnovani principi Ekološkog procesa, Ekoloških proizvoda i Ekološke tehnologije. Mere koje se promovišu uključuju osnovnu politiku, upravljačku strukturu, procene, evaluacije, nagrađivanje i ekološko računovodstvo, pružanje informacija kroz Ekološki izveštaj i ekološko oglašavanje, komunikaciju sa interesnim grupama i eksterne evaluacije.

Ekološki izveštaj za 2010. godinu Toshiba grupe osvojio je nagrade na 14. Dodeli nagrada za ekološke komunikacije, održanoj pod pokroviteljstvom Ministarstva za životnu sredinu, i na 14. Dodeli nagrada za ekološke izveštaje i izveštaje o održivosti koju organizuje izdavačka kuća Toyo Keizai Inc.

 

Ekološka vizija 2050.

U cilju doprinosa održivoj globalnoj budućnosti kao jedna od vodećih svetskih eko-kompanija, Ekološka vizija 2050. Toshiba grupe za cilj ima desetostruko uvećanje eko-efikasnosti do 2050. u odnosu na 2000. godinu.

Da bi ostvarila taj cilj, Toshiba grupa sprovodi upravljanje ekologijom koje promoviše harmoniju sa planetom Zemljom i doprinosi stvaranju bogatijih stilova života zasnovanih na konceptu Ekološkog procesa (ekološki svesne proizvodnje), Ekoloških proizvoda (ekološki svesnih proizvoda), Ekološke tehnologije (energetske i ekološke tehnologije) i Ekološkog upravljanja koje ih podržava.

Toshiba grupa pozicionira ,,eko-stil“ kao globalni brend koji ubrzava i ističe njen pristup ekološkom upravljanju.

Pored štampanog izdanja, elektronska verzija se može preuzeti sa Toshibinog sajta za upravljanje ekologijom na sledećem linku, dok Japansko izdanje izveštaja objavljenog 6.septembra 2011 možete pogledati ovde.

 

Izvor: Toshiba

 

Komentarišite na forumu


Tagovi

Ivan Vujić

Software, storage, network etc editor @ AXE
Database migration @ RC ETF

Dodaj komentar

Kliknite ovde da biste poslali komentar