| Vesti | Hardver | SES predstavlja osnove svog daljeg razvoja
Hardver

SES predstavlja osnove svog daljeg razvoja

ses_astra

Kompanija SES S.A. nastavlja svoj rast i predstavlja novi brend identitet i logo na otvaranju vodećeg godišnjeg trgovinskog sajma IBC u Amsterdamu. Novi brend je zasnovan na stalnoj upotrebi SES imena i logoa na tržištima na kojima SES posluje. Predstavljanje novog korporativnog identiteta u skladu je sa naporima kompanije SES da stvori homogeno globalno prisustvo i jedinstven interfejs za korisnike u razvijenim i tržištima u razvoju.

 

SES je vodeći svetski satelitski operater, koji trenutno značajno investira u razvoj i rast svog satelitskog sistema i poslovanja. Sa deset satelita koji bi trebalo da budu lansirani do kraja 2014. godine, SES će povećati svoj kapacitet za 23 odsto u poređenju sa kapacitetom kojim je raspolagao krajem 2010. Kao lider u oblasti usluga direct-to-home (DTH) i HD televizije, SES trenutno prenosi preko 5.900 TV i radijskih kanala širom sveta, od kojih je više od 1.000 u HD rezoluciji. 47 satelita kompanije SES stiže do 245 miliona domaćinstava širom sveta i prenosi 43 DTH platforme na svim kontinentima. Približno 85 odsto novog satelitskog kapaciteta koji će SES predstaviti do 2014. godine, biće namenjeno dinamičnim tržištima u razvoju u Latinskoj Americi, Africi, Bliskom istoku, azijskom regionu i Indiji.

„Kada smo počeli da primenjujemo pravolinijsku strukturu upravljanja tokom maja, postavili smo osnove za realizaciju naših ambicioznih globalnih planova i strategije razvoja“, izjavio je Romain Bausch, predsednik i izvršni direktor kompanije SES. „Naš novi korporativni izgled podržaće naše napore razvoja poslovanja i razviće jedinstven korisnički interfejs, na taj način dodatno ojačavajući vezu sa korisnicima i kompanijama iz iste delatnosti. Nova SES struktura i izgled predstavljaju novi logični korak u razvoju naše kompanije kao vodećeg i inovativnog satelitskog operatera„.

Martin O. Kubacki, potpredsednik i direktor za region Centralne i Istočne Evrope dodaje: „Što se tiče brenda ASTRA, nastavićemo da ga koristimo prilikom komunikacija na tržištu, posebno u zemljama i regionima gde je ovaj brend veoma zastupljen, kao glavni DTH servis. Ovim će biti obuhvaćen region Centralne i Istočne Evrope uključujući Češku, Slovačku, Bugarsku, Poljsku, Mađarsku i region Balkana, gde je brend ASTRA široko rasprostranjen“.

 

Komentarišite na forumu

 

Tagovi