U izveštaju kompanije NVIDIA, čelnici tvrde da su nove GeForce RTX grafičke karte prve koje će čak i u najzahtevnijim igrama današnjice, omogućiti da sva grafička podešavanja podesite na maksimalne vrednosti.
Osnivač i izvršni direktor kompanije NVIDIA Jensen Huang, dotakao se ove teme tokom prezentacije na GTC događaju u Tokiju.
U dvočasovnoj prezentaciji pred više od 4.000 posetilaca, on je uporedio mogućnosti koje nudi Turing arhitektura, u odnosu na prethodne Pascal (serija 10) i Maxwell (serija 9).
„Većina igrača već zna da su 4K monitori sada dostupniji i pristupačniji nego ikada. Brzo pretraživanje intereneta pokazuje čitav opseg 4K monitora, koji su dostupni već u cenovnom rangu od 300 eura.
Ono što je nekada spadalo u segment tržišta rezervisan samo za entuzijaste, sada je dostupno milionima PC igrača širom sveta.“ – navodi se između ostalog u izveštaju.
On je takođe opisao i kako Turing grafičke karte poboljšane AI mogućnostima, mogu da se iskoriste za poboljšanje performansi GeForce RTX platforme uz pomoć Deep Learning Super Sampling (skraćeno DLSS). Ova tehnologija koristi moć AI-a i deep learning metode, kako bi „obučila“ GPU da renderuje jasne grafičke elemente.
Pre nego što GeForce RTX stigne na tržište naredne sedmice, iz NVIDIA-e navode da je devet novih naslova podržalo Deep Learning Super-Sampling (DLSS) tehnologiju, što ukupan broj naslova koji koriste ovu naprednu tehnologiju dovodi do 25.
Izvor: NVIDIA
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar