SANTA CLARA, Kalifornija – 4. maj, 2010 – NVIDIA će održati celodnevna edukativna predavanja na FMX konferenciji koja se održava u utorak, 6. maja, 2010. FMX je vodeća Evropska konferencija koja se bavi računarskom grafikom, animacijom i vizuelnim efektima. Održava se u Štutgartu od 4. do 7. maja. NVIDIA će takođe obezbediti Quadro i Workflow demonstracije na štandu PNY Technologies GmbH
Za više informacija molimo posetite: http://www.fmx.de/nvidia.E.2444.html.
NVIDIA predavanja na FMX-u će se održati u četvrtak, 6. maja – lokacija Kepler-Saal: Studio B. Raspored glavnih predavanja je sledeći:
10:00-11:00 AM-IRIDAS-FrameCycler/Speedgrade, GPU ubrzan Workflow, predstavljen od strane Patrick Palmer-a, COO i Co-Founder IRIDAS kompanije.
11:00-12:00 PM-Korišćenje ARRI Relativity za GPU bazirano paralerno procesiranje, predstavljeno od stane Henning Rädlein-a, vlasnika kompanije Film & TV Services, ARRI.
12:00-1:00 PM-Adobe CS5 Mercury Playback Engine – Ogromni skok u produktivnosti, predstavljen od strane Michael Mörtl-a, Business Development Menadžera, kompanije Adobe Systems GmbH.
2:00PM-3:00 PM-Korišćenje NVIDIA Quadro tehnologije za unapređenje realizma sa Application Acceleration endžinima.
3:00PM-4:00 PM-Mari, 3D Paint Application/Blink Image Processing tehnologija, predstavljena od strane Jack Greasley-a, Product menadžera i Bruno Nicoletti-a, CTO kompanije The Foundry.
4:00-5:00 PM-MetaSL: Smanjenje GPU/CPU raskoraka u rendering, predstavljeno od strane Andy Kopra-e, mental images GmbH (članice kompanije NVIDIA Corp.).
5:00-6:00PM-Korišćenje Marquise Technologies za kreiranje video produkcije u realnom vremenu sa GPU-om, predstavljeno od strane Dan Tatut-a, VP Business Strategy and Development, Marquise Technologies.
O kompaniji NVIDIA
NVIDIA je probudila svet snagom kompjuterske grafike, kada je izumela grafički procesor (GPU) 1999 godine. Od tada, kompanija konstantno postavlja nove standarde u vizuelnom računarstvu sa očaravajućom interaktivnom grafikom koja se može pronaći na uređajima počevši od portabilnih medija plejera preko notebookov-a, do radnih stanica. Ekspertiza kompanije NVIDIA u programabilnim GPU-ovima je probila granice u paralelnom procesiranju, koje je učinilo super-računare ne tako skupim i široko dostupnim. Kompanija poseduje više od 1,100 U.S. patenata, uključujući i one koji su fundamentalni za modernu računarsku industriju, posetite www.nvidia.co.uk.
U izajavama u ovoj objavi za medije uključeni su ali ne i ograničeni stavovi o: benefitima, karakteristikama, uticaju i mogućnostima NVIDIA , NVIDIA Quadro i CUDA arhitekture; u pitanju su izjave koje se odnose na mišljenja osoba i koje mogu uzrokovati rizikom i nesumljivo mogu izazvati rezultat koji može da bude različit od očekivanog. Važni faktori koji mogu prouzrokovati da se aktuelni rezultati razlikuju od očekivanih su: razvoj efikasnije ili brže tehnologije, dizajn, proizvodnja ili greške u software-u, uticaj tehnološkog razvoja i konkurencija, promene u zahtevima i željama korisnika i odnosima; izbor različitih standarda od strane potrošača ili konkurentskih proizvoda; promena u industrijskim standardnima i okruženju; neočekivan gubitak performansi naših proizvoda ili tehnologija kada se integrišu u druge sisteme kao i drugi faktori koji se pojavljuju sa vremena na vreme u izveštajima kompanije NVIDIA za Securities and Exchange Commission uključujući obrazac 10-Q za fiskalni period koji se završio 25 Oktobra 2009. Kopije izveštaja popunjene od SEC su objavljene na našem websajtu i dostupne su od kompanije NVIDIA, bez nadoknade. Ova mišljenja ne garantuju performanse, NVIDIA se ograničava od bilo kakve odgovornosti za ova mišljenja koja bi mogla da prouzrokuju određene okolnosti.
# # #
© 2010 NVIDIA Corporation. Sva prava zadržana. NVIDIA, NVIDIA logo, GeForce, NVIDIA Polymorph, NVIDIA 3D Vision, PhysX, GigaThread i CUDA su robne marke i/ili registrovane robne marke NVIDIA korporacije u Americi i drugim zemljama. Druge kompanije i imena proizvoda mogu biti robne marke uvаženih kompanija u čijem su vlasništvu. Karakteristike, cene, dostupnost i specifikacije su podložne promenama bez prethodne najave.
Izvor : nVidia
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar