| Vesti | Hardver | Epson: „Jednostavna promena koja će pomoći IT menadžerima da smanje emisiju ugljen-dioksida u sektoru maloprodaje“
Hardver Epson

Epson: „Jednostavna promena koja će pomoći IT menadžerima da smanje emisiju ugljen-dioksida u sektoru maloprodaje“

Novi podaci ističu na koji način jednostavni prelazak sa jedne vrste štamparske tehnologije na modernu alternativu može otključati neprocenjive resurse u okviru maloprodajnog sektora.

Svake godine Epson poslovna inkdžet tehnologija ima potencijal da uštedi evropskim maloprodajnim lancima 246 miliona Kwh u potrošnji električne energije, umanji troškove za 29 miliona eura, smanji CO2 emisiju za 87 miliona KG i značajno smanji količinu otpada koju generiše upotreba štampača.

Sektor maloprodaje je zahtevan kada je u pitanju smanjenje emisije ugljen-dioksida i svedoci smo mnogih inicijativa koje se implementiraju kako bi se rešio ovaj problem. Epson poslovni inkdžet štampači zabeležili su povećanje od 56% po pitanju udela na tržištu u poslednje četiri godine, pozicionirajući Epson na 29% ukupnog tržišnog udela u zapadnoj Evropi, pokazuju podaci IDC-a.

Ako se nastavi istim tempom, potencijalna CO2 ušteda koja bi se mogla postići ako bi se svi evropski maloprodajni lanci prebacili na Epson poslovnu inkdžet tehnologiju, bila bi ekvivalentna uklanjanju gotovo 20 hiljada dostavnih vozila sa naših puteva svake godine.1 Pored toga, postoji potencijalna godišnja ušteda troškova od 29 miliona evra – sredstva koja bi se mogla ponovo uložiti u podršku drugim poslovnim potrebama. Ovako ubedljive uštede trenutno podstiču sve veće prihvatanje ove tehnologije.

Phil Sargeant iz IDC-a, kompanije za tržišnu inteligenciju, kaže: „Poslednjih godina primećujemo porast u broju poslovnih inkdžet štampača od proizvođača kao što su Epson i HP, a u manjoj meri Canon i Brother. Tržišni udeo za inkdžet štampače povećava se gotovo dva posto godišnje.“ Inkdžet štampači su, dodao je, pronašli svoje mesto i pozicionirali se kao mainstream izbor. „Sada je svaki treći uređaj prodat u kancelarijskom okruženju iz serije poslovnih inkdžet štampača. Ako pogledate neka tržišta u Evropi, ta brojka ide i do 40%.“

Ali još uvek postoji mogućnost da i mnoge druge organizacije imaju koristi od prelaska na ovu tehnologiju. Prema IT menadžerima koje je nedavno anketirao Epson, potreba za ulaganjem u novu tehnologiju (58%), smanjenje troškova (51%) i ulaganje u nove talente (42%) navode se kao glavna tri poslovna izazova organizacija u poslednje dve godine.1 Pored toga, 38% je izjavilo da su pod velikim pritiskom kako bi se poboljšale CSR performanse, a stroga budžetska ograničenja ostavila su 37% bez mogućnosti za zapošljavanjem novog osoblja.

„Progresivna inovacija postignuta u poslednjoj deceniji znači da prelazak sa nasleđene laserske tehnologije na Epson poslovni inkdžet dokazano štedi novac i smanjuje uticaj na životnu sredinu, ali takođe omogućava i fokusiranje na važnija područja poslovanja“, kaže Darren Phelps, VP poslovanja, Epson Europe. „Male promene dela opreme koje se često previde, mogu imati bitne ekološke i ekonomske rezultate. Smanjivanje ukupnih troškova štampe i njenog uticaja na životnu sredinu, istovremeno se baveći ljudskim koristima, sve su to prednosti koje omogućava naša tehnologija štampanja bez toplotne energije.

“U preduzećima se naše inovacije koriste za smanjenje uticaja na životnu sredinu, poboljšanje korisničkog iskustva, pokretanje prodaje i omogućavanje novih, pametnijih načina rada.”

 

Izvor: Epson Srbija

 

Komentarišite na forumu…