| Vesti | Hardver | AMD Radeon Vega Frontier Edition – 2 u 1 kartica!
Hardver

AMD Radeon Vega Frontier Edition – 2 u 1 kartica!

RadeonVega

AMD je zvanično pustio u prodaju prvu grafičku kartu baziranu na Vega GPU arhitekturi pod nazivom Radeon Vega Frontier Edition. Čelnici tvrde kako je ovo prva grafička kartica koja je dizajnirana kako bi uzdigla sledeće generacije, bilo da su u pitanju naučnici koji studiraju podatke, dizajnere igrica kao i profesionalce u vizualizaciji, i kako nudi do 172% veću produktivnost i brže renderovanje nego bilo koja druga kartica.

Radeon Vega Frontier Edition širi kapacitet tradicionalne GPU memorije do 256TB, omogućujući svojim korisnicima jednostavno rešavanja masivnih podataka, sve to zahvaljujući svom visoko propusnom Cache kontroleru. Radeon Vega Frontier Edition je prva grafička karta koja je istovremeno i profesionalni grafički akcelerator i gaming grafička kartica.

Dizajn krase plavo anodizovano aluminijumsko platno i osvetljeni Radeon inlay, kao i ugradni I / O konzolni ventil i ventilacioni anodizirani backplate.

U kompletu sa AMD-ovim open-source, skalabilnom ROCm platformom, Radeon Vega Frontier otvara mogućnosti svakome da uđe u svet razvoja rešenja iz domena kao što su veštačka mašinska inteligencija, gde Vegina arhitektura za algoritam učenja mašina funkcioniše podmazano.

 

RadeonVega 01 T RadeonVega 02 T

 

Fotorealizam je takođe ono čime se čelnici AMD-a ponose Vegom. Kartica je sposobna da podnese snagu koja je potrebna velikim firmama koje se bave izradom kompleksnih modela i realizacijom istih u realnom vremenu, kao i renderovanjem, a tu u pomoć priskače memorijski engine sa multi GPU scalingom.

Za game developere, Radeon Vega Frontier nudi jednostavniji način kreiranja igara uz pomoć GPUja koji je pojednostavljen za svaki nivo izrade, počevši od produkcije asseta pa do optimizovanja performansi i testiranja same igre. Tu postoji takozvani “Pro Mod” i “Gaming Mod” gde korisnik bira koji od ovih modova želi da pristupi u zavisnosti od posla, kao i koriščenja aplikacija kao što su Autodeskova Maya i open-source alati dostupni kod GPUOpen inicijative.

VR ili virtuelna realnost će takođe biti na dohvat ruke ambicioznim developerima i snimateljima filma tako što će moći manipulisati sadržajem od 360 stepeni, uz pomoć AMDove Loom tehnologije koja spaja visoko rezolucijske klipove u realnom vremenu.

 

Izvor: AMD

 

Komentarišite na forumu

k

kocka

Dodaj komentar

Kliknite ovde da biste poslali komentar