Igre – Company of Heroes, World in Conflict
Za kraj naših „gamer“ testova smo izabrali dve hardverski zahtevne RealTime strategije: Company of Heroes i World in Conflict. Postoji više razloga za to. Obe igre imaju podršku za DX10 efekte i obe imaju odlično odrađen interni benchmark test. Company of Heroes smo patchovali na najnoviju verziju, dok smo kod World in Conflict-a koristili DEMO verziju. Isto kao i pre, testove smo ponavljali 3 puta. Rezultati su vrlo interesantni, kao što možete videti na grafikonima ispod.
Windows 7 ovde ostavlja sve svoje prethodnike u prašini. Čak 10 frejmova više kod minimuma i 6 više kod maksimuma. DX10 test nastavlja u istom smeru, potpuna dominacija nad vistom. 20 frejmova smo videli samo u jednom momentu. Tako da je CoH vrlo igriv na ovom operativnom sistemu pod DirectX-om 10.
Kod World in Conflict-a u DX9 modu su rezultati prilično ujednačeni, te smatramo da ih ne treba komentarisati. Veliki napredak se vidi u DX10 modu, gde se nije videlo „seckanje“ (FPS<24). Windows 7 nas ni ovde nije razočarao.
Dodaj komentar