Gaming
Bioshock Infinite
Treći nastavak popularne Bioshock franšize, koji nije klasičan naslednik prethodnika – Bioshocka 1 i 2. Naime. Sada je igra nešto arkadnija i nešto bliža FPS-u, nego RPG-u. Ovog puta se radnja odvija u “gradu u oblacima” – Columbia, gde je cilj glavnog junaka da pronađe Elizabetu, koja je tamo utočena, ali to neće biti lak posao. Verzija za PC sadrži podršku za DirectX 11, kao i teksture visoke rezolucije, a detalji u gradu su odlično urađeni i prikovaće igrača za monitor.
Bioshock Infinite je na Intelovom Celeronu J1900 bio neupotrebljiv u potpunosti, dok je na Athlon 5350 APU davao sasvim igriv FPS u rezoluciji od 1280×720 piksela sa low podešavanjima. Treba napomenuti da postoji i ultra low, tako da je ovaj naslov „igriv“ na ovom APU.
Grid 2
Čuveni Codemasters je promenio neke stvari nakon prvog GRID-a. Dirt 2, za njim Dirt 3 pa i Dirt: Showdown su nam doneli veliku dozu zabave, kratkih trka, jednostavne i zabavne arkadne vožnje. GRID 2 nastavlja ovu tradiciju sa prelepim detaljima i jako dobro optimizovanom grafičkom podsistemom zasnovanom na DX11 modelu sa gomilom filtera, pa je svakako zasluženo pronašao svoje mesto u našoj bateriji testova.
Takođe i ovde se ponavlja ista situacija. Grid 2 je „igriv“ u 1280×720 na medium detaljima, što je za svaki respekt kada je u pitanju low end APU. J1900 je i ovde deplasiran.
Hitman Absolution
Agent 47 se ponovo našao u akciji, u petoj instanci Hitman franšiže. Igra koristi Glacier 2 engine koji obiluje detaljima i podržava DirectX 11. Za testiranje smo koristili ingame benchmark koji zna da dobrano optereti grafičku kartu.
Hitman nije bio preterano upotrebljiv na Athlonu 5350, a eventualno bolje performanse je moguće izvući u još nižoj rezoluciji.
Dodaj komentar