Rezultati testova – Load Push&Pull
Uporedni rezultati: Load – 810 RPM
Uporedni rezultati: Load – 1200 RPM
Uporedni rezultati: Load – 1710 RPM
Uporedni rezultati: Load – 2280 RPM
Pregled rezultata: Load Push&Pull
Opet možemo uočiti nagli pad temperatura već na 1200 obrtaja, i opet se V6GT probija ispred TPC-a na maksimalnoj brzini ventilatora. MegaShadow je uvek 3-4°C ispred TPC-a što nam ukazuje na to da nešto škripi u TPC dizajnu. Šta bi to moglo biti što bi umanjilo performanse tako masivnog hladnjaka? Tokom testiranja smo se trudili sa ispipamo sve heat pipe-ove i vapor chambere da utvrdimo da li svi rade i da saznamo kakva je raspodela toplote po rebrima. Na žalost, nemamo termalnu kameru i zasad se baziramo na empirijskom ispipavanju prstima i slobodnoj proceni. Koliko smo uspeli da primetimo, na TPC-u veoma dobro rade heat pipe-ovi, a vapor chamber-i su možda čak i za nijansu topliji. To znači da ne možemo ni u potpunosti da okrivimo krivu bazu za ovakve rezultate. Ono što smo „ispipali“ je da TPC ostaje dosta topliji u centralnom delu, tamo gde konkurentni kuler ima rupu. Opet, nismo eksperti i nemamo adekvatnu opremu, ali možemo barem probati da damo neko logično objašnjenje.
Svaki standardni ventilator ima mrtvu tačku gde ne duva vazduh, a ta oblast je kod motora. Sa slike možemo videti da je deo označen sa crvenom bojom (~ 3600 mm²) skoro duplo manji od onog označenog plavom bojom (~ 5600 mm²). Vapor chamberi koji su veoma dobri provodnici toplote su previše blizu ovog centralnog (crvenog) dela gde ventilatori ne guraju toliko vazduha kao po spoljašnjim (plavim) delovima. Najlogičnija pretpostavka je da se tu topli vazduh više zadržava, jer se centralni deo ne produvava dovoljno, a vapor chamber-i baš tu dovode toplotu.
Dodaj komentar