drfedja
CPU Guru
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 3.084
- Rezultat reagovanja
- 14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Tačno 6.2 do 100. Do 200 oko 24 sec. To sto ima vise KS na papiru ne znaci da ide bolje od 0-100. 1.8T sa BorgWarnerr K04-015 turbom teško izvlači preko 215KS na točku. 1.9 TDI PD 130KS sa GTB1756 ili 2056 izvlači bez problema 205KS na točku i znatno veći obrtni moment, a moguće je izvući do 220KS na točku (~235 u motoru), međutim sa stock diznama nije preporučljivo preko 220KS (205-210KS na točku), jer previše skače pritisak u cilindrima, ubrizgavanje mora da se suviše "porani", što može da izazove crkavanje dihtunga glave, rastezanje šrafova glave, pucanje klipova...i da ti ne pričam dalje, bolje je staviti veće dizne u tom slučaju i onda sa stock duracijom imaš 240KS bez mnogo dima i nekih 500Nm. Jedini problem je što trkačke dizne koštaju 500€ + montaža dizni i njihova kalibracija + mapiranje. Druga varijanta je metanol, koji smanjuje temp. izduvnih gasova za oko 100-150C, što nije malo, povećava pritisak u cilindru ali tamo gde klip kreće na dole (dakle sigurno povećanje obrtnog momenta) i samim tim se i smanjuje količina dima, azotnih oksida itd....
Ugradnja metanola čak i na stock motoru ima benefita:
Kada dođe do sagorevanja dizela, posle izvesnog vremena dolazi i do sagorevanja metanola/alkohola, a vodena para dodaje efekat parne mašine, održava duže pritisak u cilindru i ima efekat hlađenja.
Ugradnja metanola čak i na stock motoru ima benefita:
Kada dođe do sagorevanja dizela, posle izvesnog vremena dolazi i do sagorevanja metanola/alkohola, a vodena para dodaje efekat parne mašine, održava duže pritisak u cilindru i ima efekat hlađenja.
Poslednja izmena: