Ne sumnjam da tamo neki Ferrari, Porsche, Aston Martin, Lambo i sl. verovatno imaju bolji zvuk, ali dok ne dobijem na lotou, od nama smtnicima dostupnih automobila (čitaj recimo do 10k evra, do 2500ccm max), bolji zvuk od bmw 6-taka, benzinca, zaista nisam doživeo iz prve ruke.Ma BMW 6ak ima najbolji zvuk ikada. On i VW Corrado VR6 - neprevazidjeni.
Zvuk kada cujes u tom automobilu - bolje od zene.
 
  
  
 pa ako su 17" gume najobicnije 16k Koliko su tek 19Sjajni su, još i ambijent na slici odličan, pa izgleda zaista vrhunski!
Meni lično bembara je najlepša u crnoj boji. Uz to, ovi sa slika imaju min 19" felne, nažalost em preskupo em neupotrebljivo po srpskim putevima.
Kad naproleće montiram M 17"-tice (fabrički napred 235/45, nazad 255/40) koje su mi trenutno u podrumu izgledaće otprilike ovako (nije moj auto na slikama ispod, ali liči na moj kao "jaje i jaje"), samo još lepše jer planiram da zatamnim stakla i malo opalim "smoke" po štopaljkama, i što moj ima sexy sivu kožu (ciga naravno svog konja hvali)


Brate ode ti opet u potpispa ako su 17" gume najobicnije 16k Koliko su tek 19


17" tice 235/45 su 12-19k din, a 255/40 su 16-26k din, sve zavisno od proizvođača (sve 4 gume min 560e)pa ako su 17" gume najobicnije 16k Koliko su tek 19
ono su svedjani sa M5board a
 Totalno neupotrebljiv auto u bilo kom smislu, može samo po bulevarima da se vozi, parkiranje je naučna fantastika, a udoban je kao gradski autobus sa onim drvenim sedištima
 Totalno neupotrebljiv auto u bilo kom smislu, može samo po bulevarima da se vozi, parkiranje je naučna fantastika, a udoban je kao gradski autobus sa onim drvenim sedištima 
 nego imam 193,4,cm recim,ne znam tacno. Najveca prednost je quattro pogon, stvarno je jedan od najboljih 4x4. Ali je taj audi u sustini jako dosadan auto, monotonija na sve strane koju razbija samo 4x4 koju vuce kao lud.
 nego imam 193,4,cm recim,ne znam tacno. Najveca prednost je quattro pogon, stvarno je jedan od najboljih 4x4. Ali je taj audi u sustini jako dosadan auto, monotonija na sve strane koju razbija samo 4x4 koju vuce kao lud. ali zato kad sam se uvukao i stisnuo gas bilo je mmm
 ali zato kad sam se uvukao i stisnuo gas bilo je mmm 

Ja na primer imam odlično iskustvo sa 18'' ticama i niskoprofilnim gumama dve godine sam terao aždaju na slici preduban auto svi su bili u neverici što tiče udobnosti dok ih nisam provozao.Moram da priznam da se osećala neudobnost na brzinama preko 150km/h ali ovako je sve bilo skroz ok,lik kome sam ga prodao je isto oduševljen i dalje su iste felne na tom autu(naravno zimi sam vozio na drugom setupu).A Audi je poznat po tvrdom vešanju i tvrdoj zadnjoj gredi to lupa nebito od felni koje ima.Vozio sam prvi A6 od drugara koji je imao 19" sa 30 profilom, opruge, spojlere, pragove i sve što ide uz toTotalno neupotrebljiv auto u bilo kom smislu, može samo po bulevarima da se vozi, parkiranje je naučna fantastika, a udoban je kao gradski autobus sa onim drvenim sedištima



po meni bolji zvuk ima 2.3 v5, nego vr6. Imao drug golf 4 2.3 v5 170ks 4 motion. Brutalan auto je bio.Sto se tice zvuka,vozio sam se pre par godina u jednom golf3 vr6 i odusevio se! zvuk kao f1,stvarno najbolji koji sam ja ikad cuo,uzivo bar

Taj 2.3 je bzvz po meni. Nista specijalno ne ide, a ni motori nisu bas pouzdani preterano. Proverena informacija. VW je posle 1998. odustao od V5 GTI modela, i presaltovao se na odlicni 1.8T, koji je odlicna osnova za tjuning.po meni bolji zvuk ima 2.3 v5, nego vr6. Imao drug golf 4 2.3 v5 170ks 4 motion. Brutalan auto je bio.
 puts a smile on your face
 puts a smile on your face  2.8 mislim 180,190 ks
 2.8 mislim 180,190 ks
 
	he Maybach Exelero is a high-performance sports car designed and built by German luxury car manufacturer Maybach. It was presented in May 2005 in Berlin, Germany. The 700 hp (522 kW) two-seater with a twin turbo V12 engine is a one-off design built on request for Fulda Tires.[2] Fulda is using this car as a reference vehicle to test a new generation of wide tires. The German luxury car manufacturer created the one-off model as a modern interpretation of its legendary streamlined sportscar from the 1930s. There are various allusions to the historical predecessor, which was likewise based on a powerful Maybach automobile. In this case, the Maybach SW 38 was also used by Fulda for tire testing.