Ne sumnjam da tamo neki Ferrari, Porsche, Aston Martin, Lambo i sl. verovatno imaju bolji zvuk, ali dok ne dobijem na lotou, od nama smtnicima dostupnih automobila (čitaj recimo do 10k evra, do 2500ccm max), bolji zvuk od bmw 6-taka, benzinca, zaista nisam doživeo iz prve ruke.Ma BMW 6ak ima najbolji zvuk ikada. On i VW Corrado VR6 - neprevazidjeni.
Zvuk kada cujes u tom automobilu - bolje od zene.
pa ako su 17" gume najobicnije 16k Koliko su tek 19Sjajni su, još i ambijent na slici odličan, pa izgleda zaista vrhunski!
Meni lično bembara je najlepša u crnoj boji. Uz to, ovi sa slika imaju min 19" felne, nažalost em preskupo em neupotrebljivo po srpskim putevima.
Kad naproleće montiram M 17"-tice (fabrički napred 235/45, nazad 255/40) koje su mi trenutno u podrumu izgledaće otprilike ovako (nije moj auto na slikama ispod, ali liči na moj kao "jaje i jaje"), samo još lepše jer planiram da zatamnim stakla i malo opalim "smoke" po štopaljkama, i što moj ima sexy sivu kožu (ciga naravno svog konja hvali)
Brate ode ti opet u potpispa ako su 17" gume najobicnije 16k Koliko su tek 19
17" tice 235/45 su 12-19k din, a 255/40 su 16-26k din, sve zavisno od proizvođača (sve 4 gume min 560e)pa ako su 17" gume najobicnije 16k Koliko su tek 19
ono su svedjani sa M5board a
Ja na primer imam odlično iskustvo sa 18'' ticama i niskoprofilnim gumama dve godine sam terao aždaju na slici preduban auto svi su bili u neverici što tiče udobnosti dok ih nisam provozao.Moram da priznam da se osećala neudobnost na brzinama preko 150km/h ali ovako je sve bilo skroz ok,lik kome sam ga prodao je isto oduševljen i dalje su iste felne na tom autu(naravno zimi sam vozio na drugom setupu).A Audi je poznat po tvrdom vešanju i tvrdoj zadnjoj gredi to lupa nebito od felni koje ima.Vozio sam prvi A6 od drugara koji je imao 19" sa 30 profilom, opruge, spojlere, pragove i sve što ide uz to Totalno neupotrebljiv auto u bilo kom smislu, može samo po bulevarima da se vozi, parkiranje je naučna fantastika, a udoban je kao gradski autobus sa onim drvenim sedištima
po meni bolji zvuk ima 2.3 v5, nego vr6. Imao drug golf 4 2.3 v5 170ks 4 motion. Brutalan auto je bio.Sto se tice zvuka,vozio sam se pre par godina u jednom golf3 vr6 i odusevio se! zvuk kao f1,stvarno najbolji koji sam ja ikad cuo,uzivo bar
Taj 2.3 je bzvz po meni. Nista specijalno ne ide, a ni motori nisu bas pouzdani preterano. Proverena informacija. VW je posle 1998. odustao od V5 GTI modela, i presaltovao se na odlicni 1.8T, koji je odlicna osnova za tjuning.po meni bolji zvuk ima 2.3 v5, nego vr6. Imao drug golf 4 2.3 v5 170ks 4 motion. Brutalan auto je bio.
he Maybach Exelero is a high-performance sports car designed and built by German luxury car manufacturer Maybach. It was presented in May 2005 in Berlin, Germany. The 700 hp (522 kW) two-seater with a twin turbo V12 engine is a one-off design built on request for Fulda Tires.[2] Fulda is using this car as a reference vehicle to test a new generation of wide tires. The German luxury car manufacturer created the one-off model as a modern interpretation of its legendary streamlined sportscar from the 1930s. There are various allusions to the historical predecessor, which was likewise based on a powerful Maybach automobile. In this case, the Maybach SW 38 was also used by Fulda for tire testing.