a c a
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 25.04.2009.
- Poruka
- 770
- Rezultat reagovanja
- 24
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Propus@Deneb
Motherboard:
Foxconn
RAM:
Hyper X
VGA & cooler:
AMD
Display:
Samsung
HDD:
WD5000AAKX i WD20EZRZ
Sound:
int.
Case:
690IIa
PSU:
Seasonic
Optical drives:
Pioneer&Liteon
Mice & keyboard:
Chicony&Logitech
Internet:
SBB D3
OS & Browser:
7Ux64/XPSP3
@VW fanboySvaka ti ka u Njegosa!
Trenutno, VAG-ovi automobili u klasama prednjače po kvalitetu i performansama u odnosu na Forda, Pežoa, Citroena, Fiata, Alfu itd....
Zapravo, Audi i VW su bazirani na istoj platformi, istim motorima itd.... da ne tupim... kome nije jasno, razlika izmedju Audija i VW-a je ista kao i razlika između Citroen-a i PUG-a.
.
Uporedi direktno nov Focus, Golf 6 i Astru J, znaci 3 nova Nemca i pokusaj da budes nepristrasan. Imas cenovnike, nivoe opreme, garancije. Ne znam u cemu VW prednjaci osim po ceni.
Prvo Fiat i Alfa u istu klasu kao da si stavio VW i Audi zajedno. Drugo, da je razlika izmedju Audija i VW-a ista kao i izmedju Citroena i Peugeota, onda bi jedan od ova 2 Francuza kostao bez razloga 15-20 % skuplje, sto nije. Trece, to sto su bazirani na istoj platformi ne znaci da su iste klase, ima slicnih primera i kod drugih proizvodjaca. VW koncern pokusava da zbuni javnost klasama unutar grupacije, jer ne zna gde da podvede jedan Seat i Skodu, zato dize samu VW marku u trebjesa. Iz cele VW grupacije mislim da jedino Skoda vredi tih para.
Ako za jedan C segment treba da izdvojim xx evra a to je recimo 10-15 000 i krenem da gledam sta se sve nudi u tom opsegu tesko da mogu i da pridjem VW-u jer je najjeftiniji 16 000 i to onaj klot 1.4. Slozices se da onaj ko kupi ovaj najjeftiniji Golf u stvari kupuje samo znacku i nista vise. Pravi modeli pocinju tek od 18 000 kao sto je 1.4 TSI. 18 000 evra je vec lepa suma i moze da se razmislja o D segmentu.
Na kraju se sve svodi na odnos ulozeno/dobijeno. U moju racunicu nikad ne moze da se uklopi bilo koji VW iz jednog jedinog razloga, malo nudi za ulozen novac. Kvalitet vrhunske plastike me ne interesuje iako je ja ni ne vidim, ali ako tvrdite da VW ima najbolju plastiku neka bude. Interesuje me pouzdanost, cena eksploatacije (rezervnih delova, mali veliki servis), potrosnja, naravno nabavna cena. Svi danasnji motori prelaze dovoljno km da ne razmisljam da li ce izdrzati ceo period eksploatacije. Price da jedan Hyundai i30 1.6 CRDi ne moze vise od 250-300 000 km me ne brinu jer ga ja kupujem novog, a i koliko ljudi znate koji su presli vise od te cifre kada je auto relativno nov? Sve to moze biti jedna velika patka da odbije ljude od kupovine. Zasto sam pomenuo Hyundai? Jer su na prethodnom sajmu 2 najzanimljivija modela bili Focus (model na zalasku) za 9999 i i30 za 10399 evra. Znaci, za cca 2000 evra vise ja sam mogao da kupim i Focus i i30 ili samo Golf 6, znaci 2 modela iz ISTE klase. Sekspirovsko pitanje je suvisno.
U zemlji Srbiji pricati o nabudzenim S3 ili RS500 je mastanje, i podrzavam isto samo ako vodi za koju godinu kupovini nekog polovnog od njih, licno bih odabrao Evo 8. Ali trositi i ovako tesko zaradjene pare na "marke" je vise nego glupo.
Poslednja izmena: