drfedja
CPU Guru
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 3.084
- Rezultat reagovanja
- 14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Malo sam upućen u tu problematiku oko dimova... Treba veći pritisak ubrizgavanja za bolju atomizaciju nafte. 310KS je moguće izvući sa stock 130 ili 150KS TDI, ali je poželjno portovanje glave, druga bregasta, drugi injektori(za koje treba posebna mapa ubrizgavanja), naravno odgovarajuci turbo koji to moze da isprati...@Driponja
???
P.S. Hvataj Vladiku, čujem da se uskoro prodavati jedan i5
@Fedja
mislim da je taj Zavidna snaga, lep OM, ali je gori od parne lokomotive Za dizelaše treba da uvedu E10 normu
Sve u svemu dobije se prilicno neupotrebljiv auto, ali prilicno brz.
E sad sto se tice tih injektora... veca rupa na dizni, znaci vise goriva u kracem vremenskom intervalu, ali znaci i manji pritisak ubrizgavanja, pa odatle i dimovi. Onda dinamika fluida dizne sa sirom rupom nije ista kao i sa fabrickom, pa je potrebno menjati tajminge za nize obrtaje, zapravo na manjim gasovima se dobija i manje goriva nego sa fabrickom diznom, vrlo zeznuta problematika.
Krajnji rezultat za to je da imaš zaista 310KS i 550-600Nm, ali nemaš snagu u prvoj polovini opsega broja obrtaja, imaš osetno veću potrošnju... sve u svemu, za tako ekstremne snage treba ići na turbo benzinca, barem dok se ne pojave CR pumpe koje tuku 2500 bara...a počele su. Najnoviji 2.0 BiTDI gura iz fabrike 240KS i 500Nm, sa dva turba...jedan mali, jedan veliki. Lično sam imao čast da provozam 1700Kg teškog Passata sa tim agregatom i ide veoma dobro. Moguć je remap koji dozvoljava nekih 280KS bez menjanja hardvera i bez dimova.