drfedja
CPU Guru
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 3.084
- Rezultat reagovanja
- 14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Napravio sam poređenje dyno dijagrama sa fabričkim turbom i remapom i sa GTB1756VK (2.7 V6 TDI) na 1.9 TDI...
Dobio sam nešto više max. Nm, 460 vs 444, do 2650 rpm je sa serijskim turbom bilo više Nm, da bi posle maksimalna snaga u opsegu od 2750 - 5000 bila značajno veća.
U vožnji se oseća nešto veći turbo lag na "potapanje" gasa, ali ništa spec za "daily driving", na zamajac i transmisiju su manji udari obrtnog momenta, a kriva je takva u nizim obrtajima da sa novijim turbom dobija iste Nm nekih 400-500 rpm kasnije. Sve u svemu prilično dobar dobitak u odnosu na gubitak.
Upotrebljivost... za svakodnevnu vožnju, paa....po gradu ovo ne može da se koristi baš... ali može ponekad da posluži za "objašnjavanje".
Start od 0-100 za oko 6 sec...od 0-160 za 14.5... što je do 100 bolje za oko 1 sec, a do 160 za oko 4, kao takav je po performansama negde na nivou Mk7 GTI, Octavie RS TSI.... uz nižu potrošnju. VMAX ... oko 245. 197.25KS na točkovima nije malo. Poređenja radi, na istom dinamometru Octavia RS TSI 220 ima 187KS na istom dyno-u i navodno veće gubitke u transmisiji, zbog čega su u najmanju ruku kalkulacije onoga što je na motoru veoma diskutabilne. Moj TDI je izašao na 208.5 KS na motoru, a na točku 197.25KS. Viđao sam raznorazne "kalkulacije" sa gubicima od po 50-60KS između točka i motora. Realna neka kalkulacija za poređenje je 15-17% na prednju vuču.
Potrošnja...paa...ona je ista, u leru je nešto veća zbog otvorene varijabile (da bi turbo ranije kretao), a pri gaženju je čak i niža, zbog efikasnijeg turba....u proseku je ista.
Dobio sam nešto više max. Nm, 460 vs 444, do 2650 rpm je sa serijskim turbom bilo više Nm, da bi posle maksimalna snaga u opsegu od 2750 - 5000 bila značajno veća.
U vožnji se oseća nešto veći turbo lag na "potapanje" gasa, ali ništa spec za "daily driving", na zamajac i transmisiju su manji udari obrtnog momenta, a kriva je takva u nizim obrtajima da sa novijim turbom dobija iste Nm nekih 400-500 rpm kasnije. Sve u svemu prilično dobar dobitak u odnosu na gubitak.
Upotrebljivost... za svakodnevnu vožnju, paa....po gradu ovo ne može da se koristi baš... ali može ponekad da posluži za "objašnjavanje".
Start od 0-100 za oko 6 sec...od 0-160 za 14.5... što je do 100 bolje za oko 1 sec, a do 160 za oko 4, kao takav je po performansama negde na nivou Mk7 GTI, Octavie RS TSI.... uz nižu potrošnju. VMAX ... oko 245. 197.25KS na točkovima nije malo. Poređenja radi, na istom dinamometru Octavia RS TSI 220 ima 187KS na istom dyno-u i navodno veće gubitke u transmisiji, zbog čega su u najmanju ruku kalkulacije onoga što je na motoru veoma diskutabilne. Moj TDI je izašao na 208.5 KS na motoru, a na točku 197.25KS. Viđao sam raznorazne "kalkulacije" sa gubicima od po 50-60KS između točka i motora. Realna neka kalkulacija za poređenje je 15-17% na prednju vuču.
Potrošnja...paa...ona je ista, u leru je nešto veća zbog otvorene varijabile (da bi turbo ranije kretao), a pri gaženju je čak i niža, zbog efikasnijeg turba....u proseku je ista.