+1... Taj motor za tu karoseriju je smesno i nije mi jasno sto su ga uopste i ubacili u ponudu.... Takodje osim ukoliko neko ne planra plin(zbog ustede i jeftinoce) ne znam sto uopste gleda benzince pored fantasticnih VW TDI motora,koji su nenunitstivi i uz imalo brigre o motoru,ti motori prelaze bez problema 300kKoliko sam čuo teško je đubre. Preslab je za težinu Golfa 5, tako da se stalno muči. Navodno ima mali resurs, i što je bez veze ima aluminijumski blok, tako da u principu nema generalne (za neke relativno male pare). Feđa će sigurno reći nešto više o ovome.

nisam ja uzimao auto, to je vec zavrsena prica+1... Taj motor za tu karoseriju je smesno i nije mi jasno sto su ga uopste i ubacili u ponudu.... Takodje osim ukoliko neko ne planra plin(zbog ustede i jeftinoce) ne znam sto uopste gleda benzince pored fantasticnih VW TDI motora,koji su nenunitstivi i uz imalo brigre o motoru,ti motori prelaze bez problema 300k


To je entry level Golf sa Polo motorom. Odnos ks/kg jenisam ja uzimao auto, to je vec zavrsena prica
uzeo ga cale od moje devojke, prijatelj mu dovukao iz Slovacke za bas male pare. auto je imao jednog vlasnika, odrzavan je u ovlascenom servisu, ima pravih 110000km na satu. inace je ko casa, sto se tice limarije, nikad lupan, sem jednog cukanja u gradu pa je zamenjen jedan far i branik. pun je opreme, mislim da je to za 1.4 maximum
prelazak sa Astre G 2001, 1.4 na tu 5icu, 2004.god ih je izasao cca.800e
i ako je vec 1.4 motor u pitanju bolji izbor bi bio FSI sa 90 ili jos bolje TSI (turbo) sa 122ks ali sta je tu je... koliko para toliko muzike.Ali 600 sporting fabricki ima samo motor od 1100cm³(F.I.R.E. 8v SPI). Sporting ima samo drugaciji menjac i opremu. Sve ostalo je identicno kao kod obicnih seicenta.Pa 1.4 16v od 95 konja moze sasvim lepo da razvije 170+ na sat. Punto 2 sa tim motorom ide nesto ispod 10 sec do 100.
1.4 16v od 75KS je "stari" motor sa aluminijumskim blokom iz Pola i iz Golfa IV. Dakle, kao sto rece Pera, nije FSI, pa je samim tim i manje efikasan, slabiji je i vise trosi od FSI verzije od 90 HP. Postoji i 1.4 16v od 59 KW, tj. 80 HP, a to je nesto kasniji model. U principu isti motor kao i ovaj od 75HP.nisam ja uzimao auto, to je vec zavrsena prica
uzeo ga cale od moje devojke, prijatelj mu dovukao iz Slovacke za bas male pare. auto je imao jednog vlasnika, odrzavan je u ovlascenom servisu, ima pravih 110000km na satu. inace je ko casa, sto se tice limarije, nikad lupan, sem jednog cukanja u gradu pa je zamenjen jedan far i branik. pun je opreme, mislim da je to za 1.4 maximum
prelazak sa Astre G 2001, 1.4 na tu 5icu, 2004.god ih je izasao cca.800e

Potpuno se slažem, ali Golf V sa TDI motorom košta mnogo više od Golfa V sa 1.4 motorom. Ja sam svakako protiv uzimanja Golfa sa 1.4, pa čak i 1.6 benzinskim motorom.+1... Taj motor za tu karoseriju je smesno i nije mi jasno sto su ga uopste i ubacili u ponudu.... Takodje osim ukoliko neko ne planra plin(zbog ustede i jeftinoce) ne znam sto uopste gleda benzince pored fantasticnih VW TDI motora,koji su nenunitstivi i uz imalo brigre o motoru,ti motori prelaze bez problema 300k
+1 za sve..Sto se tice 1.6 FSI-a jeste jaci dosta od 1.4 motora, osetno je jaci,al po mom misljenju za nasu gradsku voznju razlika je zanemarljiva(pogotvu coveku u godinama kao sto je vooodov tastPotpuno se slažem, ali Golf V sa TDI motorom košta mnogo više od Golfa V sa 1.4 motorom. Ja sam svakako protiv uzimanja Golfa sa 1.4, pa čak i 1.6 benzinskim motorom.
Da se razumemo, taj 1.4 je za svoju malu snagu sasvim pristojno elastičan, ali preko 5000 obrtaja nema nikakvu snagu. 1.6 FSI je već mnogo bolji izbor i spada u jedan od boljih motora u toj klasi. Za preporuku kod Golfa V je 1.9 TDI po svojoj proverenoj izdržljivosti, niskoj potrošnji i rentabilnosti, 1.4 TSI po odličnom odnosu niske potrošnje i dobrih performansi i naravno 2.0 TFSI ko ima keša da to pazari i vozi, a može i 2.0 TDI, ali treba voditi računa o potrošnji ulja na ovim motorima. Poznato je da su neke serije 2.0 TDI i 2.0 TFSI bile gutači ulja.
),a razlika po dzepu se oseca jer ipak FSI voli da srkne malo vise 
.Znam da kosta vise od 1.4*TDi- motori, ali pazi ako vec oces da iskesiras 8-9k za 5icu,pa dodaj jos 1k i uzmes lepo 1.9TDi koji smo se zajedno slozili da je motor nad motorima i nema glava da te boli...Ja licno tvrdim,da taj motor sa samo malo brige oko istog, bez problema gazi 300k.. Skoro je porodicni prijatelj i moj kum,prodao Audi-a A4 1.9TDi sa 285k na satu,i decko kad je doso i video ga,nije mogao da veruje u kakvom je stanju i motor i sam auto...Da sam imao kesa,i ja bih uzeo sebi tog Audija bez obzira na kilometrazu... 1.9TDI VW motori su trenutno po mom misljenju i misljenju neke rodbine koja trguje kolima best-buy motori

takvo stanje, 1.9TDI ne moze ispod 9k eura da se nadje kod nas.
. Buraz ima Astru H, 1.6 105ks i kad ukljuci klimu ono je zasu, danas ga bash vozio na tehnicki pred registraciju i opra me Punto JTD(90ks) ali ono shto kazu ljudi ko da sam u rikverc ubavcio. Pa je morala klima da se gasi pa da se malo jurca


Zavisi od vozača i vožnje. Ja i burazer vozili isti auto, isti put, težina u kolima, samo što sam ja vozio 140-160km/h sa uključenom klimom, a on 90-100km/h bez klime.Voodoo, nemoguce da trosi 12l po gradu, to je jako mnogo. On bi po gradu trebalo da trosi cca 8-9l za tu snagu i kubikazu (ispravite me ako gresim).

Samo shto je njegov burazer za razliku od njega vozio bez podignute ruchnesomino drzo si ga u blokadi![]()


resena misterija![]()

1.6 FSI manje trosi od tog 1.4. Prvo FSI znaci da motor ima direktno ubrizgavanje, sto opet znaci da ima mnogo bolju iskoriscenost i sagorevanje. Konkretno FSI (Fuel Stratified Injection) ima brizgaljke uvrnute direktno u kompresioni prostor glave motora. Postoje tri rezima rada, pa u zavisnosti od stisnute pedale zavisi i potrosnja.+1 za sve..Sto se tice 1.6 FSI-a jeste jaci dosta od 1.4 motora, osetno je jaci,al po mom misljenju za nasu gradsku voznju razlika je zanemarljiva(pogotvu coveku u godinama kao sto je vooodov tast),a razlika po dzepu se oseca jer ipak FSI voli da srkne malo vise
.
" ) Zbog ovoga je moguce na turbo motorima sa FSI ubrizgavanjem imati stepen kompresije 10:1, sto je bila nemoguca misija pre nekih 10tak godina. Kakav post, jbtsomino drzo si ga u blokadi![]()
