E prvi put da se ti i ja u necemu slazemo po pitanju automobila . E92 je skroz izgubio onaj jednostavni i nadrndani look koji je krasio E36 i E46.Mislim da su najvise zeznuli stvar sa prelaskom sa E46 na E90/92. Po meni jedan od najlepsih automobila je BMW E46 coupe.
I ti imas good point, ali problem je sto maaaalko masis... naime, GT-R nije samo "veoma blizu" performansi skupljih i priznatijih sportista - u dosta slucajeva on ih i *nadmasuje*!@all
Prosto je neverovatno da mnogi ne razumeju poentu GT-R-a. Ono sto on nudi za te pare je veoma blizu performansi daleko skupljih i priznatijih sportasa. Poenta je da sada ljubitelji performans voznje mogu za pristojne pare da uzivaju u vrhunskim mogucnostima
I ove mozes da budzis, a njihove masine su daleko sofisticiranijni od GTR-ovog. Opet, za ono sto treba, GT-R ova masina je sasvim dovoljna.Ali dobro, to je sve sa totalno stock GT-R modelom... koji kosta mizerno - vec sam po sebi, a *narocito* u poredjenju sa navedenim automobilima. A vidim, pominju se neki 458, Gallardo LP560-4, R8 V10 5.2... sve automobili koji su mnooooogo skuplji.
Istina, manjak konjica se oseca u stock verziji. Sa ulaganjem od dodatnih 20K evra, za nekih 80-85K imas ultimativnu trkacku masinu, to niko ne osporava i bio bi neobjektivan svako ko bi rekao da stock 911T kida Switzer-a.Zasto onda (cisto pitam), i cisto sa finansijskog aspekta - ne bi te iste automobile poredili sa R35-icom sa neki Switzer-ovim paketom? I opet, docicemo da racunice da ce GT-R i dalje biti jeftiniji... a performanse samog automobila se veeeeoma menjaju. Narocito ona medjuubrzanja, te vremena do 160-20... pa i 300km/h (narocito!).
Tacnije, sve ono sto je falilo GT-R-u i zamerano mu (mozda i s pravom).
Ide, realno ... ali, to be honest - u najboljem slucaju ide tek dovoljno da drzi korak sa GT-R-om.Jbt, al ide ovaj ZR1...cccc, a zvuk od Switzer GTR-a uffff, multiple orgasms....
Slazem se... ali, budzenje ovih navedenih zveri onda dovodi do jos veceg praznjenja dzepa koji je vec utanjio samom kupovinomI ove mozes da budzis, a njihove masine su daleko sofisticiranijni od GTR-ovog. Opet, za ono sto treba, GT-R ova masina je sasvim dovoljna.
Sestocilindricni boxer FSI od 3.8L iz 911 Turbo sa VGT-om je bar generaciju ispred Nissanovog po mnogim aspektima, narocito po raspodeli obrtnog momenta i vrlo verovatno i po potrosnji. Mada, to sve nije previse bitno kada je vreme na stazi opasno blizu, a razlika u ceni enormna.
Oket... ono sto se moze reci, da takav R35 P800 bez problema kida 911T - ali se i opasno kolje sa istom tom masinom u takodje Switzer-ovoj izvedbiIstina, manjak konjica se oseca u stock verziji. Sa ulaganjem od dodatnih 20K evra, za nekih 80-85K imas ultimativnu trkacku masinu, to niko ne osporava i bio bi neobjektivan svako ko bi rekao da stock 911T kida Switzer-a.
odakle ti to^Ahahaha...pokvaila mu se vec dva komada.Ovo mu je treci gt-r!
Na primer ovakav porsche:zato uzmes onaj porse i...