S
stalja
Guest
Pošto ne razumeš il me zezaš, napisaću poslednji put i više ne odgovaram jer nema smisla.Ovo je jedino sto sam razumeo iz tvog celokupnog pisanja, jasno mi je sta si hteo da kazes.
Ajde sad pročitaj opet gde sam ja rekao da je lakše sa 4ws odraditi drift? Poenta snimka je što sa 4ws može fino da se zabavi (pod uslovom da imash 220 konja pod haubom kod datog primera).A pored toga sto je ovo odvozao po vlaznom kolovozu, za volanom mu je bio neki mag tipa Keiichi Tsuchiya... ili bar Bojan Kurbalija, u najmanju ruku.
Ajmo opet gde sam ja pričao da je jeftino bolje?Na stranu to sto i dalje tvrdim da je SpecV u sustini nepotreban - sto zbog samih performansi stock modela, sto zbog te "kvarljivosti" koju toliko potenciras... sta je pa sad problem sto "zalazimo u Porsche pricu"?
Ti bi i dalje performanse Porsche-a... pa i cuveni "german - tacnije, bas Porsche - quality"... ali za dvaput-triput manje para?
'Oces da se vozas, a neces da platis? E, moj ti...
Samo kad je jeftino, onda moze...
Nissan gtr bazira glavnu reklamu na preformanse for ,,poor" people filozofiji sa sve menijima iz gran turisma i 50 čuda u enterijeru.
I naravno uvek postoji neki catch da ne može to za te pare o čemu ja pričam u predhodnim postovima.
Uostalom ima 30 puta boljih automobila za te pare. Npr R8 ili pomenuti 911 (poređenje vspec)
Aha važi oćeš i muzičku želju?Daj linkove za 4s. Daj linkove za TC.
Daj linkove za sve sto imas
I samo te molim - nemoj bas prve modele iz 2007-e ili 2008-e, kada je otisao u USA... mislim, nije problem ni za njih, i to su kola, neko je i to kupio, imao probleme, whatever... nego sto smo sad vec u 2010-oj, pa da vidimo kako stojimo sa tih 4s i tolikim pokvarenim menjacima u tekucoj godini, ili pak prosloj.
Ja pričam šta su o ,,mighty" japanci napravili za tadašnje modele. To što su sad izgubili klijentelu i počeli da obaraju cene sa popravljanjem bolesti nije moj problem.
Zato ljudi i daju više novca za jedan M3 ili S4 kao sporiju varijantu prvenstveno zbog toga što znaju šta su kupili.
To što je odnos naših dilera prema kupcu ravan seljaku prema ovcama, ne znači da audi to treba isto da praktikuje. Zamena je odrađena bez ikakve novčane naknade uz izvinjenje.Hehe, smesno... briga o kupcu i farovi ... a pritom, u Porsche-u ga od***ali, na prvu loptu. I sad je lepo taj lik mogao da kaze "aha, zeznuse me banditi, sad cu da ih napljujem po vascelom internetu"... pa da ti to procitas, kao sto je bilo i za GT-R.
Ma da gtr su samo promeni mapa pa on skoči na 1000bhp. Yeah rightUostalom, ja ne znam gde to jos ima da odes u fabriku, a oni ti reprogamiraju ne-znam-ni-ja-sta, pa ti auto bude znacajno brzi na ubrzanju?
Obicno su za to potrebni noviji modeli, nadrkavanje bhp-a... ovde je potreban samo kompjuter
A zašto bi neko uopšte praktikovao čačkanje? Bolje da tuniraju kvalitet i angažuju nekog boljeg unutrašnjeg dizajnera pošto je ono ruglo od enterijera za te pare
A kad već oćeš da čačkaš ko da ne postoje poznate tunerske kuće što direktno sarađuju i sa drugim proizvođačima.
Ne muči mene ništa, već nekog ko se primi na reklamu pa mu uvale kosku. Deluje jako neozbiljno, mada s obzirom da su nissan-ovi suvlasnici francuzi nije ni čudan takav bezobrazluk što se tiče kvaliteta.A ako te toliko muci sto ces tek sa ukljucenim VDC-om moci da nagazis do stotke za 3.2s... onda stvarno.
Uostalom, oni to zbog tebe - kada bi ga ugasio, ne bi isterao ni 4.5s do stotke, samo bi slajfovao u mestu... a i gume bi ti bile celave, morao bi da guras ruku u dzep!
I opet bi ti Nissan bio kriv, i zbog toga...
Honda npr. me oduševljava sa primenom ,,best for less money" filozofije a pritom ista funkcioniše. Jedino mi je žao što su odustali od NSX