S
stalja
Guest
Ja sam svojevremeno imao 90 godište sklepanog yuga za potrebe kružnih trka po ušću. Imao je nešto radjeno sa motorom i bio je spušten.Meni se place u jugu posle Golfa 2, a kamoli posle nove Alfe 159. Te stvari nisu za poredjenje. Voznja juga mi se cini vecim naporom od voznje dobrog bajsa.
E to je tek užas. Bio on super za jurcanje al zato svako je odbijao da se vozi sa mnom zbog tvrdoće i buke
Pa ti voziš golfa gti. Nema smisla objašnjavati tebi da je nemac dosadan, jer taj tvoj nije, pogotovo što ti imaš verziju koja ima kršten paket opreme.Jao pusti me molim te tih prica o nemcima i dosadi. Povraca mi se od toga...
Što se tiče studentskih hondi definitivno može civic da se pazari za 1500 - 2000 evra, još mu ugradiš plin ihaj sreće. Pegla krivine, 1.5 sasvim korektno ide i nije skup, štaviše prost je ko pasulj što se tiče održavanja.
Fala bogu pa postoje kršteni servisi. Zbog onog citata sa 159 alfom, lik koji je bio glavni serviser [čitaj: jedini koji je znao da radi svoj posao] dao je otkaz i otvorio svoju radionicu. Sad svi alfisti teraju kod njega kao što npr hondaši teraju kod mileta pileta u servis na zvezdari.Ajmo još jednom za Alfu. Znam dosta ljudi koji su vozili to smeće i uglavnom si bili srećni kada su se ratosiljali dereglije. Ranije su u Delta korporaciji imali službene 156-ce 1.6. Bile su NOVE! I onda odjednom auto stane - razlog nepoznat. Malo se zabagovao. Poruka je bila nešto tipa engine check failure. Servis boli glava. Beše to davno, ima 5-6 godina sigurno. Cena servisa - cca 70.000din, vreme "opravke" ni sat vremena. Verovatno mu je malo odbagovao kompjuter. Onda im crkne podizač prozora, morali su cela vrata da menjaju. E sada, to je sve kod gazda Miška u preduzeće bilo. Sam sebi proda auto, sam ga servisira, odere jednu Delta firmu za servis kod Delta auto, nije mi baš jasno otkuda se tu kapital stvara, al mi je jasno da je Alfa smeće. Znači pričamo o automobilima koji su prešli oko 20.000 km.
Takođe alfista ne može da bude svako. Ko oće da vozi auto nek uzme golfa, neku tojotu i nešto sl. gde neće imati problema delovi će da služe i sl. jer zahteva nešto češće redovno održavanje koje bilo ko to retko radi ovde, a sve alfe su po difoltu namenjene nešto agresivnijoj vožnji. Ne postoji alfa 147, 156 i 159 koja ima ispod 100 konja
Postoji apsolutno mehanički identičan auto kod alfe 156, a to je lancia lybra. Sve isto samo nešto mekše vešanje i nisam čuo da se neko žalio na istu. Alfa ima tvrđe vešanje pa samim tim i logično je da će pre da strada po našim putevima.
Nemojte me shvatiti pogrešno ja npr. volim da se petljam oko kola, sam sebi radim redovan servis, imao sam prilike da radim prebacivanje komplet motora sa drugarom i ne stidim se masnih ruku. Za mene alfa dođe ko uživanje kad sve sam održavaš kako ti smatraš da treba [ili kod koga treba] i kasnije je zavrtiš u high rpm sa sve zavaljen u onoj prevrnutoj koži
Poslednja izmena od urednika: