Twitter je lansirao Privacy Center, gde će biti razmenjivane objave, novi proizvodi za privatnost i komunicirati se sa korisnicima o nezaobilaznim bezbednosnim incidentima. „Koristeći Twitter, pokazali ste nam da nam verujete kada se govori o korišćenju vaših podataka“, navodi se u saopštenju Twitter Privacy Center-a.
U postu podeljenom na stranici, objašnjava se da PC donosi nekoliko ažuriranih smernica o privatnosti, koje stupaju na snagu od 1. januara. One će biti u skladu sa kalifornijskim zakonom o privatnosti potrošača (CPPA), koji zahteva velike kompanije da potrošačima daju veću transparentnost i kontrolu nad njihovim ličnim podacima, prenosi Reuters.
Početkom ove godine Twitter je objavio da je pojednostavio jezik oko svojih smernica, ali je takođe slučajno čuvao i delio podatke o lokaciji nekih korisnika, delio podatke sa oglašivačima bez dozvole korisnika, izložio privatne tvitove nekih korisnika Androida i priznao da bi vaš telefonski broj mogao biti korišćeni za svrhe oglavašavanja.
„Twitter nije savršen u pogledu privatnosti i zaštite podataka“, priznala je kompanija u postu na blogu. Obećava da se njegova privatnost i zaštita podataka razvijaju, a da će Privacy Centar kontiunirano obaveštavati svoje korisnike o potencijalnim problemima.
Izvor: Twitter
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar