Studio From Software su na prošlogodišnjem E3 sajmu prijatno iznenadili sve fanove Dark Souls i BloodBourne serijala tako što su otkrili svoj najnoviji naslov pod nazivom Sekiro: Shadows Die Twice.
Za one koji ne znaju, u pitanju je mashup Dark Souls gameplay-a smešten u samurjaski svet feudalnog Japana obavijen mračnim mitovima i legendama iz japanskog folklora.
Iz From Software kažu kako će Sekiro biti potpuno drugačiji od Dark Souls i Bloodbourne, jer donosi nove i veće izazove fanovima.
Odavno je potvrđeno da je datum izlaska 22.mart za sve platforme, osim za Nintendo Switch. Igra je trenutno dostupna za pre-order.
U ponudi su standard edition i collectors edition, koji je malo skuplji i donosi dosta zanimljivih dodataka u vidu digitalne kopiije igre, statue glavnog junaka, steelbook, artbook, papirna mapa, digitalni saundtrek i replike novčića iz igre.
Što se tiče gameplay-a, iz studija su izjavili kako su dosta pažnje posvetili novom stilu borbe i same mehanike, koji se dosta razlikuje od Dark Souls i Bloodboure. Ovde će borba biti brža i dinamičnija, jer nemate štit kao u Dark Souls, tako da sve napade odbijate uz pomoć katane.
Još jedna izmena u sistemu borbe je i mogućnost kuke za hvatanje, koju možete koristiti da se što dalje udaljite od neprijatelja koji je u tom trenutku možda jači od vas, a to nije bilo moguće u prethodno spomenutim naslovima. Mogućnost stealth-combat-a je takođe prisutna, tako da možete svoje mete birati pažljivo i izbeći veće sukobe sa opasnijim protivnicima. Glavni lik poseduje i mehaničku ruku koja ima različite sposobnosti koje su dosta korisne.
Što se tiče progresije lika, ne postoje klase, tako da ste sve vreme ratnik, ali izučavate različite borbene stilove kao što su Shinobi stealth combat, Samurai warrior ili razvijanje sposobnosti mehaničke ruke. Svet u igri je ogroman i višestruko veći od onoga što se može videti u Dark Souls i Bloodbourne, neprijatelji su opasniji, veći i ima ih daleko više. Multiplayer ne postoji, nije postojao ni u prethodnim naslovima.
Što se tiče nivoa težine igre, ne postoji, jer zamisao razvojnog tima iz studija je da svi iskuse igru na isti način.
Izvor: From Software
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar