Digitalni studio Hello Velocity je kreirao font koji ujedinjuje svetski poznate logotipe.
Tim je predstavio font pod nazivom Brand New Roman koji je po njihovim rečima zamišljen kao kritika konzumerizma.
„Svako slovo i broj nude određeni korporativni logotip, i oni koji su iskorišćeni su izuzetno popularni, što naglašava koliko su ove kompanije zauzele veliko parče naše svakodnevnice“ – navodi se između ostalog u saopštenju.
Ako ste bili u prilici da igrate popularne trivia igre gde biste pogađali koji su logotipi u pitanju, ovde je zastupljeno oko 76 logotipa.
Malo slovo „a“ je direktno preuzeto sa Amazon logotipa, „f“ je više nego očigledan Facebook logo, dok je slovo „n“ deo logotipa verovatno najpoznatijeg streaming servisa.
Možete downloadovati logotip, ali bolje požurite, kako brendovi koji su iskorišćeni pri kreiranju verovatno nisu zadovoljni „slobodnim kretanjem“ njihovih intelektualnih svojina.
Izvor: Brand New Roman
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar