Asus je pokrenuo veliku promotivnu kampanju pod nazivom „500 Million Motherboards Sold“ (500 miliona prodatih matičnih ploča), u okviru koje je u toku i nagradna igra, odnosno giveaway. Deliće se razne vredne nagrade jer kompanija Asus na ovaj način želi da se zahvali svojim korisnicima što su ih učinili „brojem 1“ u prodaji matičnih ploča.
Ova promotivna kampanja važi za ceo svet i zvanično je počela 2. januara, a trajaće do 12. februara 2015. Sastoji se iz dve različite nagradne igre: „Mission 1“ i „Mission 2“.
Za učešće u prvoj je potrebno da imate Facebook nalog, kako biste delili link Asus-ovog mikro sajta. Postovi, naravno, treba da budu javni (public) i to sa tekstom #ASUSMB1st. Cilj je da što više puta share-ujete dati post, jer time imate veće šanse da osvojite nagradu. Svake sedmice, dakle jednom nedeljno u periodu od 2. januara do 12. februara, se deli neki drugi Asus proizvod, a pobednici su korisnici sa najviše share-ova.
Druga nagradna igra je kviz znanja i takođe traje od 2. januara do 12. februara 2015. I ovde je potrebno da imate Facebook jer svaki nalog može da učestvuje u kvizu samo jednom dnevno. Pobednik kviza znanja će biti odabran nasumice i osvojiće kompletan modovan računar pod nazivom „Tiger Soul“. Autor ovog moda je Jessie Palacio, a glavna inspiracija je Asus TUF Sabertooth Z97 Mark S matična ploča, na kojoj je ovaj računar i zasnovan.
Pitanja u kvizu znanja se odnose na istorijat Asus matičnih ploča, od 1989. godine pa do danas, a kompletan timeline od 25 godina je prikazan na web stranici promotivne kampanje i preporučljivo je da ga „proučite“ pre nego što krenete sa odgovaranjem na pitanja.
Svako može učestvovati u obe nagradne igre, a detaljnije informacije o uslovima učešća možete pročitati ovde. Srećno!
Izvor: Asus
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar