| Vesti | Ostalo | Asus nagradna igra povodom 500 miliona prodatih matičnih ploča
Ostalo

Asus nagradna igra povodom 500 miliona prodatih matičnih ploča

Asus giveaway

Asus je pokrenuo veliku promotivnu kampanju pod nazivom „500 Million Motherboards Sold“ (500 miliona prodatih matičnih ploča), u okviru koje je u toku i nagradna igra, odnosno giveaway. Deliće se razne vredne nagrade jer kompanija Asus na ovaj način želi da se zahvali svojim korisnicima što su ih učinili „brojem 1“ u prodaji matičnih ploča.

Ova promotivna kampanja važi za ceo svet i zvanično je počela 2. januara, a trajaće do 12. februara 2015. Sastoji se iz dve različite nagradne igre: „Mission 1“ i „Mission 2“.

Za učešće u prvoj je potrebno da imate Facebook nalog, kako biste delili link Asus-ovog mikro sajta. Postovi, naravno, treba da budu javni (public) i to sa tekstom #ASUSMB1st. Cilj je da što više puta share-ujete dati post, jer time imate veće šanse da osvojite nagradu. Svake sedmice, dakle jednom nedeljno u periodu od 2. januara do 12. februara, se deli neki drugi Asus proizvod, a pobednici su korisnici sa najviše share-ova. 

 

Druga nagradna igra je kviz znanja i takođe traje od 2. januara do 12. februara 2015. I ovde je potrebno da imate Facebook jer svaki nalog može da učestvuje u kvizu samo jednom dnevno. Pobednik kviza znanja će biti odabran nasumice i osvojiće kompletan modovan računar pod nazivom „Tiger Soul“. Autor ovog moda je Jessie Palacio, a glavna inspiracija je Asus TUF Sabertooth Z97 Mark S matična ploča, na kojoj je ovaj računar i zasnovan.

 

Asus giveaway 1

 

Pitanja u kvizu znanja se odnose na istorijat Asus matičnih ploča, od 1989. godine pa do danas, a kompletan timeline od 25 godina je prikazan na web stranici promotivne kampanje i preporučljivo je da ga „proučite“ pre nego što krenete sa odgovaranjem na pitanja.

 

Asus giveaway 2

 

Svako može učestvovati u obe nagradne igre, a detaljnije informacije o uslovima učešća možete pročitati ovde. Srećno!

 

Izvor: Asus

 

Komentarišite na forumu

A

Atila Gobor

Dodaj komentar

Kliknite ovde da biste poslali komentar