Povodom nekoliko žalbi na slim ventilator kod Raijintek Ereboss kulera, kompanija je odlučila da korisnicima ponudi zamenu ventilatora ukoliko imaju problematičan primerak!
Ovo se naravno ne odnosi samo na problematičan slim ventilator, nego i na druge moguće probleme sa Raijintek proizvodima. Slobodno se javite sa bilo kakvim primedbama i Raijintek će uraditi sve što može da vernim korisnicima izađe u susret.
Potrebno je da kontaktirate Raijintek direktno (sa tekstom na engleskom) ili da na PCAXE forumu ostavite opis problema i mi ćemo kontaktirati Raijintek u Vaše ime.
Zamena ventilatora je naravno omogućena bez ikakve naknade od strane korisnika, osim plaćanja lokalne poštarine. Da biste ostvarili pravo na zamenu, morate priložiti dokaz o kupovini Raijintek proizvoda u PDF formatu. OVAJ sajt će vam pomoći da skeniranu sliku ili fotografiju računa pretvorite u PDF dokument.
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar