U svom saopštenju za javnost, kompanija HyperX je izjavila da je postala broj jedan brend kada se govori o PC gejming headsetovima.
Sam rezultat je zasnovan na ukupnim prihodima od prodaje u SAD prema nalazima NPD Group – Službi za praćenje trgovine.
Iz kompanije navode da su postali lideri u e-tail prodajama kada je HyperX uplovio u gejming headset vode sa HyperX Cloud-om.
Počev od 2017. godine, HyperX je prema nalazima premašio prihode od prodaje ostalih headset brendova koji se prodaju kroz retail outlet-e.
U 2018. godini, HyperX je nastavio sa rastom prodaje, a kao dodatni faktori uspeha se ubrajaju i naslovi poput Fortnite, PUBG, Call of Duty, kao i Battle Royal multiplayer igre.
„Od kada smo počeli sa prodajom gejming headsetova 2014. uz HyperX Cloud, odlučili smo da se fokusiramo na ono što gejmeri žele – udobnost, audio performanse, kvalitet build-a, kao i mogućnost korišćenja na više gejming platformi“, rekao je Tyler Needles, globalni audio business manager iz HyperX.
„Nastavljamo da dizajniramo uz akcenat na ključne vrednosti i ulažemo u audio tehnologije kako bismo poboljšali iskustvo slušanja za sve igrače na bilo kojoj platformi.“
HyperX je počeo kao brend gejmerskih memorija iz Kingston Technology, i proizvodio je memorije visokih performansi za gejmere i overklokere. Sada se u ponudi HyperX mogu naći SSD-ovi, gejming headset-ovi, tastature, miševi, podloge, kao i dodaci za napajanje.
Izvor: HyperX
Komentarišite na forumu…
Dodaj komentar