| Vesti | Hardver | HTC: „VR umire? Naprotiv, tek se zagreva.“
Hardver

HTC: „VR umire? Naprotiv, tek se zagreva.“

HTC

HTC je pre nekoliko dana u svom saopštenju naveo da veliko vreme za VR tehnologiju tek dolazi, uprkos brojnim analizama eksperata koji su tvrdili suprotno.

Doduše, iz kompanije navode da ne sumnjaju u istraživanja eksperata, kao i da razumeju kako su došli do takvih tvrdnji.

Čelnici kompanije isprva navode četiri stvari koje moramo znati o prognozama analitičara.

Kao prva stavka se napominje početak „potrošačkog VR-a“ koji je bio pokrenut prvenstveno zbog gledalaca preko mobilnih telefona uz uređaje poput GearVR i Google Cardboard.

„S obzirom da su one postale manje voljene (tj. VR iskustvo ne ispunjava očekivanja potrošača), one jedinice koje se uglavnom koriste kao promotivni uređaji za lansiranje telefona su propale“ – navodi se u saopštenju.

Kao drugi razlog, Premium VR se učvrstio i povećao tokom vremena, ali glavni igrači nisu objavili podatke o prodaji kako bi potkrepili tržišni zamah. Pod brojem tri se navodi celokupno VR iskustvo koje nastavlja da se poboljšava uz bolju rezoluciju i udobnost HTC VIVE Pro, više naslova, više dodataka i uskoro i manje kablova.

„Pa ipak, analitičari ne predviđaju prelomni trenutak zasnovan na ovim poboljšanjima.“ Kao zadnja stavka se navode preduzeća koja u velikoj meri rade na VR investiranju, posebno u trening industrijama.

 

HTC 01

 

„Ah da, prodaja. Digital Trends je prošle sedmice napisao izveštaj koji je uplovio u podatke third-party kompanije Amazon kako bi pokazao strmovit pad prodaje VIVE. Ovo je bio slučaj koji je povezan sa strahom i panikom koji su bili prožeti internetom kada je reč o VR-u.“ Međutim, HTC navodi da postoji razlog za ovakav pad.

„VIVE je koračao ka najvećoj brzini prodaje svih vremena, i za nekoliko nedelja, mi smo uspeli da rasprodamo skoro sve jedinice. Za potrošački elektronski proizvod u svojoj trećoj kalendarskoj godini, ovakav put koji se nastavlja do sada nije viđen. Ne brinite, mi radimo punom parom na proizvodnji prvobitnog VIVE-a i jedinice će nastaviti da se prodaju na internetu i maloprodaji u narednim nedeljama.“

HTC dalje u tekstu navodi da će sve više ljudi početi da razumeju mogućnosti virtualnih aplikacija, i da će u skorije vreme, prodaja nastaviti uzlaznom putanjom.

„Zato smo srećni što vidimo da su obaveštajne kompanije kao što je International Data Corporation u pravu. Oni su analizirali udeo prihoda VR i pokazali VIVE kao lider na polju, što znači da se naše investicije isplate za potrošače i preduzeća. To samo znači da korisnici imaju više veze sa svojim VR-uređajima i to znači da preduzeća sama vide put do zarađivanja svog novca. Upravo tu želimo da budemo.“ Takođe, iz HTC-a napominju uspeh VIVE Focus koji ne jenjava od svog pokretanja u Kini.

 

HTC 02

 

Izvor: HTC

 

Komentarišite na forumu…