Za kraj smo ostavili 3D Mark ’06, Unreal Tournament III i CRYSIS Warhead. 3D Mark smo „vrteli“ na fabrički predefinisanim podešavanjima, a najviše nas je zanimalo koliko procesor utiče na skorove u SM2 i SM3 testovima, a naravno i na sam procesorski test. Na slikama i kasnije na grafikonu možete videti detaljno rezultate. Jasno se vidi da je prednost Q9400s minimalna što mu obezbeđuje viši FSB.
Q6700 3D Mark ’06 | Q9400s 3D Mark ’06 |
Za CRYSIS Warhead smo koristili test alat FRAMEBUFFER-a, a test mapa je Ambush. Rezolucija je 800×600 i AA je isključen, kako bi smo maksimalno rasteretili grafiku i naterali je da čeka na procesor. Fizika, zvuk i partikli su na maksimumu, dok su grafički detalji na minimumu, što je naravno još malo opterećenja za procesor. Kako je CRYSIS osetljiv na memorijski podsistem jasno je kako je Q9400s ostvario prednost u ovom testu, koja je naravno minimalna.
Q6700 CRYSIS Warhead | Q9400s CRYSIS Warhead |
Unreal Tournament III je baziran na Unreal III endžinu koji je korišćen za još nekolicinu naslova, isti je odlično optimizovan. Stoga se našao u našoj bateriji testova. Upotrebili smo HOC alat za testiranje performansi u ovoj igri i opet samo išlii na rezoluciju 800×600. Jasno se vidi da i ova igra nema benefita od instrukcija, već joj znači i brzina memorijskog podsistema.
Q6700 Unreal Tournament III | Q9400s Unreal Torunament III |
Dodaj komentar