Zveri koje naš test procesor nije uspeo da isprati u 1080p
Nakon nekoliko godina na 16nm proizvodnom procesu i Pascal arhitekturi, NVIDIA je napokon izbacila novu seriju karti pod Turing arhitekturom, proizvedenom na 12nm proizvodnom procesu. Glavna stvar na koju se NVIDIA fokusirala u svom predstavljanju jeste Ray Tracing tehnologija, usled čega se nove karte više klase zovu RTX 20, umesto dosadašnje GTX nomenklature. Ray tracing, iako impresivan, jednostavno previše smanjuje FPS u igrama, a nije stvar bez koje se ne može u igrama. Iz tog razloga uglavnom smo se fokusirali na sirove performanse i FPS u igrama bez Ray Tracing-a. Kada bude izašlo više igara koje budu podržavale Ray Tracing, uradićemo seriju testova koji se fokusiraju samo na taj aspekt.
Danas na testu imamo dve kartice sa custom PCB-om, ASUS ROG Strix RTX 2080 i 2080TI. Dva najjača čipa iz Turing arhitekture u top izvedbi od strane ASUS-a, pod njihovim ROG brendom. Na prvi pogled kartice izgledaju više nego impresivno usled veličine, ali ono što jeste impresivno jeste da su ove karte u 1080p rezoluciji bile limitirane našim overclock-ovanim Intel I7 5820K test procesorom, što nismo nikad do sada iskusili. U igrama koje nisu opterećivale procesor videli smo FPS kao nikad do sada, do te mere da smo tabele morali da menjamo zbog suludih cifri. No, krenimo redom!




Podeli ovo! 






Dodaj komentar