Test sistem, način testiranja i baterija testova
Naša test konfiguracija je izgledala ovako:
CPU: Intel 2600K HT on @ 4,5GHz
MB: Gigabyte Z68 – UD7 B3
RAM: Kingston HyperX 2x2GB DDR3 1866MHz CL9
PSU: Cooler Master Silent Pro Gold 1250W
OS: Windows7 x64 SP1
Drivers: ATi Catalyst 12.1
Za potrebe testiranja grafičkih karti koristili smo sledeće sintetičke testove i igre:
- 3DMark Vantage
- 3DMark 11
- Furmark
- Unigine Heaven 2.5
- Crysis 2
- Crysis_Warhead
- Call of duty: Black Ops
- Aliens vs Predator
- Batman Arkham City
- Gothic 4 Arcania
- Battlefield 3
- Assassins Creed: Brotherhood
- Stalker: Call of Pripyat
- Dirt 3
- Serious Sam 3
- Hard Reset
- Lost Planet 2
Ono što većinu najviše zanima su verovatno performanse u popularnim igrama. Mi smo naš test radili sa dosta popularnih naslova različitijih žanrova. Mislimo da naš izbor igara može da pruži korisniku pravu sliku performansi kroz DX9, DX10 a i DX11 naslove koji slede. Svi testovi su rađeni u rezoluciji 1920×1080 (full HD) sa MSAA na 4x gde god je bilo moguće, odnosno AA gde nije, jer se radi o gejmerskim kartama visoke klase. Nivo detalja je napisan u svakom grafikonu, a u svakoj igri je korišćen maksimalni nivo detalja koji igra nudi.
Što se tiče metoda testiranja, većina igara je testirana kroz built-in bencmark-e, dok su neke merene i sa FRAPS-om. Merenje sa FRAPS-om smo vršili kroz određenu zahtevniju scenu sa trajanje benchmark-a je bilo po 60 sekundi.
Baterija testova podrazumeva korišćenje DirectX10 i DirectxX11 tehnologije tamo gde je to moguće. Uglavnom svi naslovi i testovi rade u DirectX10 modu, ali jedan deo i u DirectX11 modu. Tamo gde je bilo moguće, birali smo DirectX11 za potrebe testa.
Poredili smo AMD Radeon HD7950 grafičku kartu sa referentim HD 7970 modelom koji radi na referentnim klokovima. Pored standardnog testiranja u rezoluciji od 1920×1080 px , za potrebe testiranja AMD Eyefinity postavke smo koristili smo i tri monitora rezolcuije 1680×1050 px, odnosno finalne eyefinity rezolucije od 5040×1050 px. Naravno, detaljmo smo u nekim igrama morali da optimizujemo kako bi u tako visokoj rezoluciji sve igre bile “igrive”. Krenimo redom od rezultata u popularnim sintetičkim programima.
Dodaj komentar