Nemojte mi pokupovati i Sandy Bridge, plz.Zakasnio si... Sve smo pokupovali mi entuzijasti mislim nas 6 u gradu hahahaha
Znaci hoces da kazes da su oni odmah utvrdili da je monitor mrtav, a mene lagali svakih nedelju dana kada sam zvao i pricali kako jos uvek ceka na red ?Zao mi je svakog koga servis zavlaci do kraja granica ali politika svih njih je do sad videcemo dalje je bila da dobijes drugi uredjaj ukoliko taj ne moze da se popravi, verovatno nisu imali na stanju monitor a ocekivali su ga, a posto nije stigao do 45tog dana nazvali su da ti vrate novac.
Reci mi da imas firmu koja uvozi gomilu djubreta gde je svaka reklamacija finansijki gubitak, trasport, servis, delovi, rezija, odlaganje otpada... i da treba da treba da zaposlis jos ljudi, dakle jos veci gubitak za tvoj dzep, gde bi se ti nalazio, negde na ulici sa fendovanom imovinom jer nisi platio poreze...
A da uvozis kvalitetnu automatski i skupu robu, tu bi pukao jos ranije jer nema ni 1% ljudi da je plati, ja sam u protekloj godini prodao dobrih konfiguracija 2, sve ostale nisu prelazile 200 evra, daj nesto najeftinije i to jos kupuju na kredit. Shvatite, narod nema para.
Serviseri su skupi, plata, seminari, obuka u centrima za obuku sto je obavezno jer ne bi mogli biti ovlasceni da nemaju sertifikate od proizvodjaca...
Jedan od uvoznika Gigabyte je u februaru uveza 20 gigabyte 770 ud3p ploca, poslednju je prodao u decembru 20 ploca a onih krsavela za 40 evra je prodao 5000
Ja da sam kupio plocu od 40 evra i da crkne posle 2 god ja je od sramote ne bi ni reklamirao, brate kupio si yuga pa kukaj sto crkava svakih 10k km, sto nisi kupio mecku pa se vozao ko covek pa je prodas posle 20 god i ni dinar ne ulozis u nju osim redovnog odrzavanja.
Opet ista prica sa i5-2500K - nema nigde ni CPU ni P67A-UD4 ...@iv4n pa to ti ikazem, nema, stizu male kolicine jer znaju da nemaju kome da ih prodaju, evo kod pina na stanju gtx580 jedan komad, a to je od pre nove godine, i taj 1 nije jos uvek niko kupio
Da i ja sam jedna od tih zrtvi samo je u pitanju Samsung, rec je o monitoru starom 2 godina, ali garancija vazi 3 god.Dobio sam odgovor smarajuci ih I rekli su mi da ce mi dati novi posto nemogu da ga poprave jer se ne proizvodi taj model.Ja ih pitam kada da dodjem po njega oni kazu kada prodje 'administrativna procedura o reklamaciji'.Bas sam danas licno dosao i lepo licem u lice se konsultovao sa njima oni kazu 45 radnih dana.Imao sam prilike. I to bas Kimtec je bio u pitanju. Velike prostorije i potencijal. 45. dana su me uredno obavestili da se monitor ne moze popraviti. Pare nazad. Hajde ubedi me da taj fatalan kvar nije mogao biti utvrdjen 44. dana... Kao sto rekoh u temi o iskustvima - po zakonu nisam ostecen i nemam pravo da se zalim. Ali realno, pravili su budalu od mene jer im je to zakon omogucavao.
Ako vec uvoze gomilu djubreta koje crkava, onda neka povecaju i kapacitet servisa. Ili neka prestanu da uvoze djubre koje ima 90% failure rate. A ne "jadni oni, 8 momaka opsluzuje milion kvarova dnevno".
Jedan ili dvojica moraju da rade na prijemu. Stigne moj CPU - paf zabodu ga, ne radi, potvrde radnji da je mrtav i tu je kraj svake price. Daj sledeci deo koji je stigao. Ono sto je mrtvo mrtvo je, ono sto ide na popravku se prosledjuje dalje. Koja je to dijagnostika covece koja 45 dana utvrdjuje da li je nesto mrtvo ili moze da se popravi ? Jel su svaki dan pokusavali da ga upale pa posle 45. odustali ?
To je ono sto zakonom mora da se regulise i nadam se da je to ovih 15 dana sto se pominje. U tom roku da kupac bude obavesten da je proizvod mrtav i da odmah trazi zamenu.
Da rupa u zakonu jer pise samo dana.Radnih nazalost. :/
Ne znam koji je zakon bio na snazi u decembru 2009.sve zavisi jel si kupio po staarom ili novom zakonu...
Pa fazon radni dani i dani.Kao gregorijanski i julijanski kalendar.Novi je stupio na snagu 1.1.2011, pa ti proceni