• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Reklamacija graficke u EMMI-ju

DR4C0Ni4N

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
20.02.2011.
Poruka
3.005
Rezultat reagovanja
772
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i9-10900F | Cryorig C7
Motherboard:
ASRock Z590M-ITX/ax
RAM:
16GB 3200MHz Vengeance LPX
VGA & cooler:
Zotac GTX 1070
Display:
Dell U2722DE (27" QHD IPS)
HDD:
1TB Samsung 970 EVO Plus
Sound:
Focusrite Scarlett 2i2 | Presonus Eris 3.5 | AKG K550 | SMSL iDEA
Case:
Lian-Li A4-H2O X4
PSU:
Corsair SF750
Mice & keyboard:
MX Master 2S & Thor 300 TKL
Other:
ThinkPad T580 (i5-8250U, 24GB DDR4, 256GB M.2, Intel UHD 620)
Mislim da je lik bio sarkastican sa tom izjavom, za prodavca tehnicke robe se obicno trazi i neko osnovno poznavanje racunara i tehnike, a ne krompira i kupusa.
 

hharfrmed

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
23.07.2018.
Poruka
13
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Millhouse je bio sr*nje radnja sa nestrucnim serviserima i prodavcima, zato su i propali. Ako je vlasnik stvarno naredio da se zavrne kupac za jedan DVD citac, onda i zasluzuje to sto mu firma vise ne postoji, mada meni deluje to neverovatno.

Ajde da podelim i ja par iskustva posto sam od 2012 do 2014 radio u prodavnici racunara.

- Slucaj 1 - dolazi zena koja je dan ranije kupila nov laptop i pocinje sa vrata da vice da joj vratimo pare jer laptop ne radi. Situacija deluje sumnjivo pa pokusavamo da joj objasnimo da to tako ne ide i da prvo serviser mora da pogleda laptop, pa ako stvarno ne radi vraticemo joj pare ili zameniti za novi. Nakon krace rasprave nekako se slozila da serviser pogleda isti. Kad su otvorili laptop u servisu, imali su sta i da vide - pun kafe.

- Slucaj 2 - zove telefonom kupac koji je dve nedelje ranije narucio laptop i kaze da je, pazi sad, "ekran pukao sam od sebe". Objasnjavam mu da ekran nikako ne moze da pukne sam od sebe, te da ako su ga slucajno slomili garancija vise ne vazi, ali moze da se zameni ekran. Ne, on i dalje tvrdi da je ekran pukao sam od sebe i preti inspekcijom. Par sati kasnije su zvali i iz zastite potrosaca pa sam morao i njima da objasnjavam da ekran ne moze da pukne sam od sebe. Na kraju sam im dao adresu i broj ovlascenog servisa da posalje direktno njima kad vec nama ne veruje.

- Slucaj 3 - lik doneo laptop na reklamaciju, poslat u ovlasceni servis i tamo utvrdili da je prosuto nesto po njemu, ljudi lepo slikali i poslali slike unutrasnjosti. Javili smo mu da mu je reklamacija odbijena i odmah je poceo da preti, ne samo inspekcijom nego i da ce polomiti sve po radnji kad dodje po njega. Naravno, od toga nije bilo nista. Inace, vecina novijih laptopa ima specijalnu farbu sa unutrasnje strane kucista koja se osteti kada se prospe tecnost na njega tako da u servisu 100% znaju sta je bilo cim otvore isti.

- Slucaj 4 - lik kupio neku jeftinu graficku, odneo kuci, instalirao Afterburner i nabio sve slajdere na maksimum da od babe napravi devojku. Graficka naravno crkla, srecom bez vidljivih tragova pa smo mu izasli u susret i poslali je u ovlasceni servis gde su mu zamenili za novu. Takodje smo mu objasnili da se tako ne overklokuje.

Jedan slucaj koji nije iz prodavnice gde sam ja radio - moj komsija kupio nov laptop, posle par meseci dao klincu cokoladno mleko dok gleda crtace na YouTube-u i ostatak moze da se pretpostavi. Naravno, ocistio je spolja laptop i pokusao reklamaciju, ali je odbijena i poslali su mu lepo slike gde se tacno vide tragovi tecnosti i ostaci cokoladnog mleka po maticnoj.

Ima i slucaja gde su prodavnice i ovlasceni servisi bezobrazni, ali nisu uvek samo oni krivi.
moram da te pitam; imam asus gpu tweak 2 instaliran na kompu ali ga nikad nisam koristio - da'l mogu da ti ne uvaze garanciju zbog tog programa? mada bilo bi mi cudno da mogu jer nije 3rd party program a i reklamiran je na kutiji graficke...
 

DR4C0Ni4N

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
20.02.2011.
Poruka
3.005
Rezultat reagovanja
772
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i9-10900F | Cryorig C7
Motherboard:
ASRock Z590M-ITX/ax
RAM:
16GB 3200MHz Vengeance LPX
VGA & cooler:
Zotac GTX 1070
Display:
Dell U2722DE (27" QHD IPS)
HDD:
1TB Samsung 970 EVO Plus
Sound:
Focusrite Scarlett 2i2 | Presonus Eris 3.5 | AKG K550 | SMSL iDEA
Case:
Lian-Li A4-H2O X4
PSU:
Corsair SF750
Mice & keyboard:
MX Master 2S & Thor 300 TKL
Other:
ThinkPad T580 (i5-8250U, 24GB DDR4, 256GB M.2, Intel UHD 620)
Ne mogu da ti odbiju garanciju zbog programa, vec ako vidno ostetis graficku time sto ces joj programom povecati napone izvan fabrickih vrednosti pa ona izgori.

Gomila ljudi koristi Afterburner bez problema, ali se pre toga informisu kako funkcionise overklok, ima brdo tutorijala i video snimaka. To sto slider mozda moze da ide +100% na fabricku vrednost, ne znaci i da treba da se postavi na toliko jer retko koja grafika moze to da izdrzi.
 

hharfrmed

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
23.07.2018.
Poruka
13
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Javljam vam njihov odgovor za moju reklamaciju kad mi jave, iako nemaju nikakv osnov da je odbiju.
 

Shang Tsung

Moderator
Učlanjen(a)
31.05.2011.
Poruka
4.813
Rezultat reagovanja
166
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Zvijer :p
CPU & cooler:
Intel i7 9700K@5GHz ft. EKWB H2O
Motherboard:
ASUS ROG Strix Z370-E Gaming
RAM:
Corsair Dominator Platinum 32GB 3000MHz
VGA & cooler:
ASUS RX 5700 XT Strix OC
Display:
LG 32GK850G (VA 165Hz) + AOC Q3279VWFD8 (IPS 75Hz)
HDD:
SSD Samsung 970 EVO 500GB + WD 4TB EFAX
Sound:
ASUS Essence STU + Rotel RA-05/JBL L16 Decade/SVS PB1000 + Sennheiser HD515
Case:
Lian Li 011 Dynamic (black)
PSU:
Seasonic SS-760XP2 Platinum
Mice & keyboard:
Razer Deathadder Chroma + ASUS Echelon mousepad + Redragon Dark Avenger RGB
Internet:
ASUS RT-N18U + Ubiquiti AP AC LR @ 250/25Mbit
OS & Browser:
Win10 64-bit
Other:
Logitech C920 Webcam, Logitech Cordless Rumblepad 2
Iskrivio si pinove, a da nisi ni bio svestan. Kraj price.
Greska je sto to prvo nisi proverio kada si im ostavljao plocu na servis. Sad jedino sto mozes je da kupis drugu.
 

Cruber

PCAXE Member
Učlanjen(a)
10.06.2018.
Poruka
113
Rezultat reagovanja
27
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
I5 8600k , CM Hyper 212 EVO
Motherboard:
AS Rock Z370 Pro 4
RAM:
HyperXFury DDR4 2x8GB 2666MHz
VGA & cooler:
Gtx 1060 6GB Aorus
Display:
Benq Zowie XL2411P, 144Hz/1ms
HDD:
Samsung 250GB 860 Evo
Case:
Alexander Weiss c903
PSU:
Cooler Master 500W Elite v3
OS & Browser:
Winows 10 64x Pro , Chrome
Zvao sam pre par trenutaka jednog proverenog servisera iz mog mesta.Kaze mi da ce mi ispraviti pinove i da to nije problem nikakav, ako je neki pin polomljen onda ce morati da menja ceo soket,sto ce izneti vise od 50evra, jel neko imao iskustva s tom promenom soketa , da li ce sve raditi kako treba posle toga ?
 

DR4C0Ni4N

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
20.02.2011.
Poruka
3.005
Rezultat reagovanja
772
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i9-10900F | Cryorig C7
Motherboard:
ASRock Z590M-ITX/ax
RAM:
16GB 3200MHz Vengeance LPX
VGA & cooler:
Zotac GTX 1070
Display:
Dell U2722DE (27" QHD IPS)
HDD:
1TB Samsung 970 EVO Plus
Sound:
Focusrite Scarlett 2i2 | Presonus Eris 3.5 | AKG K550 | SMSL iDEA
Case:
Lian-Li A4-H2O X4
PSU:
Corsair SF750
Mice & keyboard:
MX Master 2S & Thor 300 TKL
Other:
ThinkPad T580 (i5-8250U, 24GB DDR4, 256GB M.2, Intel UHD 620)
Po zakonu, kada se vraca novac uvek se vraca tacno onoliko koliko je placeno prema fiskalnom racunu, bez obzira na to kolika je trenutna cena tog uredjaja. Osim u slucaju kada dodje do jednostranog raskida ugovora pa se spor resava preko pravosudnih organa, tada imas pravo i na zateznu kamatu od dana kupovine uredjaja do dana isplate. Mada to je vise maltretiranje nego bilo kakva dobit.
 

Novatech

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
10.04.2015.
Poruka
2.690
Rezultat reagovanja
1.793
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 5 1600 (AF) - LC CC 95
Motherboard:
ASRock B450M PRO4
RAM:
Patriot Viper Steel 2x8gb 3000mhz
VGA & cooler:
Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 4GB
Display:
Samsung S24F350
HDD:
Samsung 860 EVO 1TB + Samsung 750 EVO 250gb
Sound:
Lusya Fever DAC + Altec Lansing 4121 + Microlab FC 330
Case:
MS Cyclops V / 2x Arctic P14 - 2x Arctic F12
PSU:
Corsair RM550x
Mice & keyboard:
HyperX Alloy Origins Core (HX Red) - Logitech K230 - Redragon Mirage - Asus TUF M3
Internet:
Supernova 80/8
OS & Browser:
Windows 11 Pro
Other:
Acer Aspire V3 571g
I ja sam pokrivio pinove na AMD procesoru. Bez prethodnog grejanja procesora sam krenuo da skinem i izleti zacementiran na hladnjaku. Ispravljao sam pinove ceo sat i vratio se u zivot.
 
Poslednja izmena:

hharfrmed

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
23.07.2018.
Poruka
13
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
update: jos mi nistu nisu javili
 

m@rkos

PCAXE Member
Učlanjen(a)
03.04.2016.
Poruka
118
Rezultat reagovanja
9
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Dual-Core G4560, 3.5GHz BOX 14nm
Motherboard:
Gigabyte GA-H110M-S2V
RAM:
DDR4 8GB 2400MHz Kingston
VGA & cooler:
Asus GTX 960 Mini 2 gb
Display:
Monitor Name BenQ GW2470HE
HDD:
TOSHIBA DT01ACA100 120 GB Adata SSD 128GB
Sound:
Aiwa HT-D325
Case:
Cooler Master CM 690
PSU:
LC5550 V2.2 - Silent
Optical drives:
ne treba & meni
Mice & keyboard:
Jetion DMS063 and Intex keyboard
Internet:
BeotelNetVDSL 30
OS & Browser:
Win10 and Kali Linux 2018.1
Nisi trebao ceo PC ali sad sta je tu je! Javice ti porukom za nekih 15 dana da se reklamacija uvazava pakuju ti novu istu a ako nemaju taj model vracaju pare. To je tako po mom iskustvu .POzz
 

Dom1nat0R

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
03.09.2015.
Poruka
12.915
Rezultat reagovanja
7.565
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-10700K / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
ASUS Maximus XII HERO (WI-FI)
RAM:
G.SKILL tridentZ Black-White 32GB (2x16) DDR4 @3600MHz CL17 [F4-3600C17D-32GTZKW]
VGA & cooler:
AMD Radeon™ RX 7800 XT Phantom Gaming 16GB OC
Display:
LG Ultra Gear 27GN850-B [1ms,144Hz, Nano IPS]
HDD:
Samsung 860 PRO 256GB Samsung 860 EVO 500GB 2x Samsung 860 EVO 2TB WD Red 3TB
Sound:
ASUS Xonar Essence ONE / Cambridge Audio Azur 640A V2 / MA RX2+Pioneer TSW306C / Logitech Z906 [5.1]
Case:
Thermaltake Suppressor F51 [Window]
PSU:
Cooler Master V850 [Full modular]
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
ASUS ROG Chakram / ASUS ROG Claymore [MX Brown] / Headset hyperX Cloud Alpha
Internet:
Optical fiber 350mbs/110mbs
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64bit / Google Chrome
Other:
PlayStation 4 PRO CUH-7216B / TV Samsung UE50RU7022 50" 4K
Za 8 dana. (Zakonski rok)
 

bokinet

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
24.06.2018.
Poruka
7
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Za SR je oko reklamacije je bilo 45 dana od dana prijema.

Prodavac je duzan da u tom period reklamirani proizvod vrati u radno stanje ili isti zameni ispravnim ili vrati novac.

Oni mogu da kazu da je 8 dana ali Zakonski uvek su cisti ako ne odrade u njihovom roku.

Takodje ako kupac poseduje racun o kupovini isti moze vratiti i zameniti ili traziti povracaj novca.

Ako se zna da neke firme imaju slabu reputaciju prilikom reklamacije, onda treba ici na povracaj novca posto od skoro nas Zakon to dozvoljava.

Ovo je samo dobronamerno da se zna!

Takodje u zavisnosti od politike firme obicno se daje neki drugi adekvatan uredjaj dok je ovaj na servisu da kupac sluzi.

Sto se tice graficke kartice, ceo racunar nije bilo potrebno davati ali je moglo da se insistira da vam daju neku zamenu dok se ista ne vrati sa reklamacije (ona nasa - ko pita ne plus skita).

Sto se tice pinova na procesuru i ostalim uredjajima kada su isti pokrivljeni (iskrivljeni) isti se mogu vratiti u stanje od 90 stepeni kako su bili. Za ovo cak postoji i specijalan alat da se kupi :) Mozda ima na aliexpressu da se kupi - treba proveriti. Ako su pinovi polomljeni to vec iziskuje malo umeca sa elektronikom kao i adekvatan alat...

Evo pored tog alata i ostalih 'alata' koji mogu pomoci da ja ne izmisljam toplu vodu kad vec ljudi napisali:

How to Fix Bent Pins on a CPU


p.s. Sto se tice EMMI-ja - licno sa njima sam uvek ima odlicnu saradnju sto u KG to u BGD.
 

DR4C0Ni4N

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
20.02.2011.
Poruka
3.005
Rezultat reagovanja
772
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i9-10900F | Cryorig C7
Motherboard:
ASRock Z590M-ITX/ax
RAM:
16GB 3200MHz Vengeance LPX
VGA & cooler:
Zotac GTX 1070
Display:
Dell U2722DE (27" QHD IPS)
HDD:
1TB Samsung 970 EVO Plus
Sound:
Focusrite Scarlett 2i2 | Presonus Eris 3.5 | AKG K550 | SMSL iDEA
Case:
Lian-Li A4-H2O X4
PSU:
Corsair SF750
Mice & keyboard:
MX Master 2S & Thor 300 TKL
Other:
ThinkPad T580 (i5-8250U, 24GB DDR4, 256GB M.2, Intel UHD 620)
Za SR je oko reklamacije je bilo 45 dana od dana prijema.
Po novom zakonu 30 dana je ukupan rok za resavanje reklamacije, ukljucujuci i 8 dana za izjasnjavanje o reklamaciji.

Takodje ako kupac poseduje racun o kupovini isti moze vratiti i zameniti ili traziti povracaj novca.
Ako je ostetio proizvod ne moze traziti natrag novac ili zamenu za novo, u suprotnom se otvara prostor za brojne zloupotrebe.

Moze odbiti servis i traziti povracaj novca ili zamenu za novi uredjaj ukoliko je isti otkazao u prvih 6 meseci od kupovine. Naravno, ne ako je uredjaj otkazao krivicom kupca.

Takodje u zavisnosti od politike firme obicno se daje neki drugi adekvatan uredjaj dok je ovaj na servisu da kupac sluzi.

Sto se tice graficke kartice, ceo racunar nije bilo potrebno davati ali je moglo da se insistira da vam daju neku zamenu dok se ista ne vrati sa reklamacije (ona nasa - ko pita ne plus skita).
Ne postoji apsolutni nijedna odredba zakona koja obavezuje prodavca da daje drugi uredjaj na koriscenje dok je kupljeni na servisu, samim tim nema sta da se insistira. Ako pojedine prodavnice daju nesto to je samo njihova dobra volja, ali to je vrlo retka situacija.

Mobilni operateri to rade jer ugovor pored telefona ukljucuje i uslugu za pretplatu, pa ako ti ne daju zamenu imas pravnu osnovu da trazis da ti ne naplacuju pretplatu dok je mobilni na servisu. Oni su to "resili" tako sto ili uzimas zamenski telefon, ili potpisujes da si odbio ponudjeni zamenski telefon tako da nemas sta da se zalis posle.
 

bokinet

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
24.06.2018.
Poruka
7
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Po novom zakonu 30 dana je ukupan rok za resavanje reklamacije, ukljucujuci i 8 dana za izjasnjavanje o reklamaciji.



Ako je ostetio proizvod ne moze traziti natrag novac ili zamenu za novo, u suprotnom se otvara prostor za brojne zloupotrebe.

Moze odbiti servis i traziti povracaj novca ili zamenu za novi uredjaj ukoliko je isti otkazao u prvih 6 meseci od kupovine. Naravno, ne ako je uredjaj otkazao krivicom kupca.



Ne postoji apsolutni nijedna odredba zakona koja obavezuje prodavca da daje drugi uredjaj na koriscenje dok je kupljeni na servisu, samim tim nema sta da se insistira. Ako pojedine prodavnice daju nesto to je samo njihova dobra volja, ali to je vrlo retka situacija.

Mobilni operateri to rade jer ugovor pored telefona ukljucuje i uslugu za pretplatu, pa ako ti ne daju zamenu imas pravnu osnovu da trazis da ti ne naplacuju pretplatu dok je mobilni na servisu. Oni su to "resili" tako sto ili uzimas zamenski telefon, ili potpisujes da si odbio ponudjeni zamenski telefon tako da nemas sta da se zalis posle.

"Takodje u zavisnosti od politike firme" - znaci politika firma ne Zakonska obaveza.

Sto se tice svega ostalog oko reklamacije.

Pa naravno da ako dodje do krivice kupca odnosno fizickog ostecenja pre svega ili usled dejstva vise sile kao i do recimo strujnog udara, reklamacija u 99% slucajeva nije moguca tj. bice osporena i odbijena. Takodje isto ako dodje recimo do skidanja i/ili ostecenja tkz. nalapnica za reklamaciju na uredjaju - obicno je prisutna na hard diskovima i sl.

Moj post se odnosio pre svega na graficku karticu posto je ona primarna tema...
 

Dragan.P

Banned
Učlanjen(a)
20.04.2013.
Poruka
3.249
Rezultat reagovanja
940
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel i5-8600k 4.20 GHz, Xigmatek Gaia SD1283
Motherboard:
MSI Z370 Krait Gaming
RAM:
Geil Evo Forza 16GB (2x8) 3000 MHz DDR4 CL16
VGA & cooler:
MSI GTX 1070 Ti Gaming 8G
Display:
Dell U2412M
HDD:
Sistem - Samsung 250GB 850 Evo, u racunaru - 640 GB, 3 TB, Rack LC-35U3 - 3 TB, 3 TB & 4 TB
Sound:
Dual Realtek® ALC1220 Codec
Case:
MS Industrial Winston
PSU:
Thermaltake Toughpower XT TPX-675M 675W
Optical drives:
Samsung SH-224BB/BEBE
Mice & keyboard:
Motospeed V10
Internet:
Telekom VDSL 50/8
OS & Browser:
Windows 10 Pro x64, Google Chrome
Other:
Xiaomi Redmi 3s
Za SR je oko reklamacije je bilo 45 dana od dana prijema.

Prodavac je duzan da u tom period reklamirani proizvod vrati u radno stanje ili isti zameni ispravnim ili vrati novac.

Oni mogu da kazu da je 8 dana ali Zakonski uvek su cisti ako ne odrade u njihovom roku.

Takodje ako kupac poseduje racun o kupovini isti moze vratiti i zameniti ili traziti povracaj novca.

Ako se zna da neke firme imaju slabu reputaciju prilikom reklamacije, onda treba ici na povracaj novca posto od skoro nas Zakon to dozvoljava.

Ovo je samo dobronamerno da se zna!

Takodje u zavisnosti od politike firme obicno se daje neki drugi adekvatan uredjaj dok je ovaj na servisu da kupac sluzi.

Sto se tice graficke kartice, ceo racunar nije bilo potrebno davati ali je moglo da se insistira da vam daju neku zamenu dok se ista ne vrati sa reklamacije (ona nasa - ko pita ne plus skita).

Sto se tice pinova na procesuru i ostalim uredjajima kada su isti pokrivljeni (iskrivljeni) isti se mogu vratiti u stanje od 90 stepeni kako su bili. Za ovo cak postoji i specijalan alat da se kupi :) Mozda ima na aliexpressu da se kupi - treba proveriti. Ako su pinovi polomljeni to vec iziskuje malo umeca sa elektronikom kao i adekvatan alat...

Evo pored tog alata i ostalih 'alata' koji mogu pomoci da ja ne izmisljam toplu vodu kad vec ljudi napisali:

How to Fix Bent Pins on a CPU


p.s. Sto se tice EMMI-ja - licno sa njima sam uvek ima odlicnu saradnju sto u KG to u BGD.
Boki malo se informisi:

За потрошаче :: Портал Заштита потрошача

Evo ono sto sam govorio ranije za vracanje robe u prvih 6 meseci:

Ако је роба неисправна, рекламирајте је :: За потрошаче :: Портал Заштита потрошача
 

bokinet

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
24.06.2018.
Poruka
7
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Promenjen je samo vremenski rok ali sustina je ostala ista.
Zakon i politika firme (privatna) nije isto te tako, sve sto napisah opet stoji.
 

hharfrmed

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
23.07.2018.
Poruka
13
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Danas mi je stigao racunar i zamenili su mi asus expedition gtx 1050 ti sa zotac gtx 1050 ti-com... ja otvaram racunar i kad sam ga zatvorio video sam da su mi stavili altos nalepnicu na kuciste a nista mi nisu rekli povodom toga...

Pokidala se nalepnica i sad kurac nemam garanciju? Kako su mogli ovo da stave kad racunar nije stastavljen kod njih i uopste pre nije bila ova nalepnica tu?
 
Poslednja izmena:

Kobatz

Moderator
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
6.540
Rezultat reagovanja
631
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Nzxt
CPU & cooler:
Amd Ryzen 1600 ~ 4.1ghz 24/h
Motherboard:
Msi x450 gaming
RAM:
4 x 4gb Kingston fury 2400 ~ 3000mhz by Micron
VGA & cooler:
Gigabyte 3060ti oc 8gb
Display:
Asus vs27 27' + Denver 56' lcd -madvr+ hitachi projector
HDD:
Adata sx8000 480gb+Kingston 480gb +2x 1.5tb by zamzung
Sound:
Asus Xonar Dx
Case:
Nzxt Apollo case,slight mod
PSU:
Raidmax 530w
Optical drives:
Liteon writer
Mice & keyboard:
Logitech g3,saitek eclipse II
Internet:
sbb 50/4
OS & Browser:
Windows 11,chrome&ff
Other:
Nexus 7' 2013, Htpc i7 2600, rx580 8gb madvr 4k60fps high conf
Danas mi je stigao racunar i zamenili su mi asus expedition gtx 1050 ti sa zotac gtx 1050 ti-com... ja otvaram racunar i kad sam ga zatvorio video sam da su mi stavili altos nalepnicu na kuciste a nista mi nisu rekli povodom toga...

Pokidala se nalepnica i sad kurac nemam garanciju? Kako su mogli ovo da stave kad racunar nije stastavljen kod njih i uopste pre nije bila ova nalepnica tu?
Nisu smeli,zovi ih odmah i resavaj to;)

Sent from my D6603 using Tapatalk
 

Dragan.P

Banned
Učlanjen(a)
20.04.2013.
Poruka
3.249
Rezultat reagovanja
940
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel i5-8600k 4.20 GHz, Xigmatek Gaia SD1283
Motherboard:
MSI Z370 Krait Gaming
RAM:
Geil Evo Forza 16GB (2x8) 3000 MHz DDR4 CL16
VGA & cooler:
MSI GTX 1070 Ti Gaming 8G
Display:
Dell U2412M
HDD:
Sistem - Samsung 250GB 850 Evo, u racunaru - 640 GB, 3 TB, Rack LC-35U3 - 3 TB, 3 TB & 4 TB
Sound:
Dual Realtek® ALC1220 Codec
Case:
MS Industrial Winston
PSU:
Thermaltake Toughpower XT TPX-675M 675W
Optical drives:
Samsung SH-224BB/BEBE
Mice & keyboard:
Motospeed V10
Internet:
Telekom VDSL 50/8
OS & Browser:
Windows 10 Pro x64, Google Chrome
Other:
Xiaomi Redmi 3s
Danas mi je stigao racunar i zamenili su mi asus expedition gtx 1050 ti sa zotac gtx 1050 ti-com... ja otvaram racunar i kad sam ga zatvorio video sam da su mi stavili altos nalepnicu na kuciste a nista mi nisu rekli povodom toga...

Pokidala se nalepnica i sad kurac nemam garanciju? Kako su mogli ovo da stave kad racunar nije stastavljen kod njih i uopste pre nije bila ova nalepnica tu?
Sta te boli coska za nalepnicu, ti imas racune gde si kupio delove tako da oni mogu samo guzicu da brisu sa tom nalepnicom ako im je to dovoljno.
 

hharfrmed

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
23.07.2018.
Poruka
13
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija

Dragan.P

Banned
Učlanjen(a)
20.04.2013.
Poruka
3.249
Rezultat reagovanja
940
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel i5-8600k 4.20 GHz, Xigmatek Gaia SD1283
Motherboard:
MSI Z370 Krait Gaming
RAM:
Geil Evo Forza 16GB (2x8) 3000 MHz DDR4 CL16
VGA & cooler:
MSI GTX 1070 Ti Gaming 8G
Display:
Dell U2412M
HDD:
Sistem - Samsung 250GB 850 Evo, u racunaru - 640 GB, 3 TB, Rack LC-35U3 - 3 TB, 3 TB & 4 TB
Sound:
Dual Realtek® ALC1220 Codec
Case:
MS Industrial Winston
PSU:
Thermaltake Toughpower XT TPX-675M 675W
Optical drives:
Samsung SH-224BB/BEBE
Mice & keyboard:
Motospeed V10
Internet:
Telekom VDSL 50/8
OS & Browser:
Windows 10 Pro x64, Google Chrome
Other:
Xiaomi Redmi 3s
samo jos nesto da te pitam, je'l nema veze sto mi nisu poslali kutiju te nove graficke? samo su mi vratili kutiju stare
Pa posto si dobio novu karticu, onda bi trebalo da dobijes sve od nje a isto tako ne zaboravi da trazis i novu garanciju za tu karticu. Nemoj da te zeznu pa da ti kazu da ti se garanacija nastavlja na onu sto si imao nego lepo kazi nova kartica nova garancija. Ako vrdaju pravac inspekcija i prijavi ih.
 

vladarko

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
07.01.2018.
Poruka
13.694
Rezultat reagovanja
9.039
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Ago Ao 192 Kurier
CPU & cooler:
Intel i5-9600KF & Be quiet! Pure Rock 2 Black
Motherboard:
MSI Z390-A PRO
RAM:
Kingston 2 x 8 GB DDR4 3600 MHz
VGA & cooler:
Palit nVidia 3060 Ti 8 GB
Display:
27" AOC 27G2SPU/BK
HDD:
Crucial P1 1 TB
Sound:
Microlab MT280B, Sony WH-XB700
Case:
SilentiumPC Ventum VT2 TG + 3 x Bionix P120 PWM PST + 2 x Bionix P140 PWM PST
PSU:
Seasonic Core GM650
Mice & keyboard:
Redragon Imapct M908 & Cooler Master SK650
Internet:
mts 250/80
OS & Browser:
Windows 10 v22H2
@Dragan.P je u pravu što se tiče garancije: nova karta - nova garancija. Pod uslovom da je karta "nova"! Dakle, to treba s njima da regulišeš, a ne nalepnice i kutije... :)
 

Fiki

PCAXE Member
Učlanjen(a)
06.02.2018.
Poruka
900
Rezultat reagovanja
658
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 5 1600 AF
Motherboard:
ASROCK AB350 Pro4
RAM:
2 x 8GB DDR4 2773Mhz
VGA & cooler:
Fighter AMD Radeon™ RX 6600 8GB GDDR6
Display:
Phillips 24"
HDD:
256GB A2000 NVME + SSD Patriot 120GB + WD Blue 320GB + 1TB Segate
Case:
Blueberry
PSU:
Thermaltake Litepower 550W RGB
Optical drives:
Asus
Internet:
Cable 600/60 SBB
OS & Browser:
Windows 11 64Bit
Other:
Mi 11 lite 5G NE
BTW, ASUS exp. koju si imao je bolja nego taj Zotac pa makar i sa dva venta ;) Ne zato sto mislim da je Zotac los nego sam imao 1050 Exp. i kartica je bila vrhunski kvalitetno uradjena. Nije imala bolje preformance u vidu FPS, ali hladenje i ostalo je bilo mnogo bolje. Za granciju se slazem, mora NOVA, a sto nisi dobio kutiju, znaci da su izvadili iz neke gotove konfe i tebi ubacili. Resavaj to.
 
Poslednja izmena:
Vrh