Aleksa112
Newcomer
- Učlanjen(a)
- 17.04.2018.
- Poruka
- 4
- Rezultat reagovanja
- 0
Moja konfiguracija
Upravu si,nego mene zanima da li je neko kupovao nesto sa ovog sajta Početna | www.computers.rs i da li su sigurniNe posećujem toliko forum od kako radim, sad sam otvorio ovu temu, pa vidim šta se sve piše ovde prvo sam hteo da quotujem pa odgovaram, al porobaću uopšteno da pokrijem par stvari.
Što se tiče prodaje i poručivanja, kako je naša divna država centralizovana i većina stvari je u BG, poručivanje je neizbežno, bilo da je WW/Emmi, Tehnomanija ili Gigatron većina robe je u centralnom magacinu koji je BG ili u WW slučaju Čačak.
Radnje na lageru drže robu koja "ide" tako da ako dođeš i tražiš mi GTX 1080Ti, a ja prodao jednu u pola godine sigurno je neću imati u radnji, ali za 2-3 dana može da bude ovde, ako dođeš da uzmeš 1050Ti tu su dobre šanse da ćeš moći odma da je uzmeš. Da ne pričamo da neke stvari su vidljive na sajtu prodavca, a nema nigde ni u radnjama ni u magacinu, ta roba toliko retko ide, da se specijalno poručuje kad neko izrazi želju. Npr. bio mi je tip hoće 1TB SSHD, nema u prodavnicama, nema u magacinu, ja cimam nabavku oni proveravaju da li uvoznik ima i meni posle par dana kurirska služba donosi direkt od uvoznika disk. Bilo kako bilo pare nikad ne uzimamo dok robu nemamo u radnji, a čak i kad stigne i ja te zovem ti možeš da kažeš da si se snašao i nikom ništa.
Što se reklamacija tiče, zakonski rok u našoj li divnoj državi je 30 radnih dana za rešenje, pored toga posle 8 dana od predaje uređaja na reklamaciju vlasnik mora da bude obavešten o statusu njegovog uređaja, s obzirom da ovi u servisu vrlo verovatno posle 8 dana nisu ni videli tvoj uređaj svima se šalje generiča poruka "vaša reklamacija je odbijena, ali u duhu dobrih odnosa poslaćemo uređaj u ovlašteni servis (uvozniku) na dodatne provere", tako je kod WW/Emmi, Tehnomanije, Gigatrona, Elbraca, ta poruka za onoga ko je predao uređaj nema nikakvo značenje, to je čisto ispunjavanje zakonske obaveze, pravo obaveštenje stigne posle nekih 14 dana obično. iskreno u ove dve godine 99% reklamacija kod nas je pozitivno rešeno bilo popravkom, zamenom ili vraćanjem novca i sve su bile rešene u zakonskom roku od tih 30 dana, par reklamacija nije rešeno zbog fizičkih oštećenja ili polivenih uređaja, ali iskreno ti se nisu ni bunili kad im nije rešeno išli su na onu "ako prođe prođe". Ako kojim slučajem se probije rok od 30 radnih dana, možeš komotno da se pozivaš na inspekcije i tužbe i moraće da ti vrate pare ili zamene uređaj u vrlo kratkom roku tipa u naredna 24h ćeš imati ili uređaj ili pare.
Što se tiče onoga kako je bilo nekad pre, jbg trgovina se promenila stvari drugačije funkcionišu, lageri su manji fokus je na obrtu, što je prodavcima bolje sve ređe će da bude da nešto stoji na stanju radnje 2-3 godine jer se neko zaj*bao pa poručio nešto što niko ne kupuje.
BTW pročitah negde "neljubazni prodavci" pazi kakvu mentalnu torturu prođe jedan prodavac tokom smene u jednom od ovih velikih lanaca dobro je da ne grizu, to govorim iz ličnog iskustva, ima dana kad je sve ok i super, a ima dana kad te je*bu ovi iznad tebe, ili si poručio nešto obećao da će stići, a nabavka nije isporučila i onda taman završiš sa njima dođe ti 2-3 ****džija za redom i onda onaj ko sledeći dođe može ni kriv ni dužan da naje*be...iskreno mislim da moraš da budeš mazohita i/ili da si puknut u glavu da voliš rad u prodaji...