• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Iskustva sa prodavnicama komp. opreme

Aleksa112

Newcomer
Učlanjen(a)
17.04.2018.
Poruka
4
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Ne posećujem toliko forum od kako radim, sad sam otvorio ovu temu, pa vidim šta se sve piše ovde prvo sam hteo da quotujem pa odgovaram, al porobaću uopšteno da pokrijem par stvari.

Što se tiče prodaje i poručivanja, kako je naša divna država centralizovana i većina stvari je u BG, poručivanje je neizbežno, bilo da je WW/Emmi, Tehnomanija ili Gigatron većina robe je u centralnom magacinu koji je BG ili u WW slučaju Čačak.

Radnje na lageru drže robu koja "ide" tako da ako dođeš i tražiš mi GTX 1080Ti, a ja prodao jednu u pola godine sigurno je neću imati u radnji, ali za 2-3 dana može da bude ovde, ako dođeš da uzmeš 1050Ti tu su dobre šanse da ćeš moći odma da je uzmeš. Da ne pričamo da neke stvari su vidljive na sajtu prodavca, a nema nigde ni u radnjama ni u magacinu, ta roba toliko retko ide, da se specijalno poručuje kad neko izrazi želju. Npr. bio mi je tip hoće 1TB SSHD, nema u prodavnicama, nema u magacinu, ja cimam nabavku oni proveravaju da li uvoznik ima i meni posle par dana kurirska služba donosi direkt od uvoznika disk. Bilo kako bilo pare nikad ne uzimamo dok robu nemamo u radnji, a čak i kad stigne i ja te zovem ti možeš da kažeš da si se snašao i nikom ništa.

Što se reklamacija tiče, zakonski rok u našoj li divnoj državi je 30 radnih dana za rešenje, pored toga posle 8 dana od predaje uređaja na reklamaciju vlasnik mora da bude obavešten o statusu njegovog uređaja, s obzirom da ovi u servisu vrlo verovatno posle 8 dana nisu ni videli tvoj uređaj svima se šalje generiča poruka "vaša reklamacija je odbijena, ali u duhu dobrih odnosa poslaćemo uređaj u ovlašteni servis (uvozniku) na dodatne provere", tako je kod WW/Emmi, Tehnomanije, Gigatrona, Elbraca, ta poruka za onoga ko je predao uređaj nema nikakvo značenje, to je čisto ispunjavanje zakonske obaveze, pravo obaveštenje stigne posle nekih 14 dana obično. iskreno u ove dve godine 99% reklamacija kod nas je pozitivno rešeno bilo popravkom, zamenom ili vraćanjem novca i sve su bile rešene u zakonskom roku od tih 30 dana, par reklamacija nije rešeno zbog fizičkih oštećenja ili polivenih uređaja, ali iskreno ti se nisu ni bunili kad im nije rešeno išli su na onu "ako prođe prođe". Ako kojim slučajem se probije rok od 30 radnih dana, možeš komotno da se pozivaš na inspekcije i tužbe i moraće da ti vrate pare ili zamene uređaj u vrlo kratkom roku tipa u naredna 24h ćeš imati ili uređaj ili pare.


Što se tiče onoga kako je bilo nekad pre, jbg trgovina se promenila stvari drugačije funkcionišu, lageri su manji fokus je na obrtu, što je prodavcima bolje sve ređe će da bude da nešto stoji na stanju radnje 2-3 godine jer se neko zaj*bao pa poručio nešto što niko ne kupuje.


BTW pročitah negde "neljubazni prodavci" pazi kakvu mentalnu torturu prođe jedan prodavac tokom smene u jednom od ovih velikih lanaca dobro je da ne grizu, to govorim iz ličnog iskustva, ima dana kad je sve ok i super, a ima dana kad te je*bu ovi iznad tebe, ili si poručio nešto obećao da će stići, a nabavka nije isporučila i onda taman završiš sa njima dođe ti 2-3 ****džija za redom i onda onaj ko sledeći dođe može ni kriv ni dužan da naje*be...iskreno mislim da moraš da budeš mazohita i/ili da si puknut u glavu da voliš rad u prodaji...
Upravu si,nego mene zanima da li je neko kupovao nesto sa ovog sajta Početna | www.computers.rs i da li su sigurni
 

Јован

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.08.2013.
Poruka
1.041
Rezultat reagovanja
113
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
R5 1400 + LC CC-120
Motherboard:
MSI A320 Gaming Pro
RAM:
8GB DDr4 Kingston Predator
VGA & cooler:
XFX RX 470
Display:
Benq 24"
HDD:
Kinston V300 120GB +1TB WD Red
Sound:
Asus Xonar DGX + Superlux HD330
Case:
MS Industrial
PSU:
Seasonic S12 II 620W
Mice & keyboard:
A4 Tech Bloody V7M
Internet:
100/6 Mbit/s
OS & Browser:
Windows 10 x64
Što se reklamacija tiče, zakonski rok u našoj li divnoj državi je 30 radnih dana za rešenje, pored toga posle 8 dana od predaje uređaja na reklamaciju vlasnik mora da bude obavešten o statusu njegovog uređaja, s obzirom da ovi u servisu vrlo verovatno posle 8 dana nisu ni videli tvoj uređaj svima se šalje generiča poruka "vaša reklamacija je odbijena, ali u duhu dobrih odnosa poslaćemo uređaj u ovlašteni servis (uvozniku) na dodatne provere", tako je kod WW/Emmi, Tehnomanije, Gigatrona, Elbraca, ta poruka za onoga ko je predao uređaj nema nikakvo značenje, to je čisto ispunjavanje zakonske obaveze, pravo obaveštenje stigne posle nekih 14 dana obično. iskreno u ove dve godine 99% reklamacija kod nas je pozitivno rešeno bilo popravkom, zamenom ili vraćanjem novca i sve su bile rešene u zakonskom roku od tih 30 dana, par reklamacija nije rešeno zbog fizičkih oštećenja ili polivenih uređaja, ali iskreno ti se nisu ni bunili kad im nije rešeno išli su na onu "ako prođe prođe". Ako kojim slučajem se probije rok od 30 radnih dana, možeš komotno da se pozivaš na inspekcije i tužbe i moraće da ti vrate pare ili zamene uređaj u vrlo kratkom roku tipa u naredna 24h ćeš imati ili uređaj ili pare.

BTW pročitah negde "neljubazni prodavci" pazi kakvu mentalnu torturu prođe jedan prodavac tokom smene u jednom od ovih velikih lanaca dobro je da ne grizu, to govorim iz ličnog iskustva, ima dana kad je sve ok i super, a ima dana kad te je*bu ovi iznad tebe, ili si poručio nešto obećao da će stići, a nabavka nije isporučila i onda taman završiš sa njima dođe ti 2-3 ****džija za redom i onda onaj ko sledeći dođe može ni kriv ni dužan da naje*be...iskreno mislim da moraš da budeš mazohita i/ili da si puknut u glavu da voliš rad u prodaji...
Прво ме баш интересује, другу већ два-три пута поправљају ТВ у дератрону, баш ме интересује каква је политика ако се и трећи-четврти пут поквари ? Он је и сад тражио поврат новца, јер се већ то учестало дешава са ТВ-ом а ево и након поправке опет почео да брља.

Што се тиче радника који раде директну продају купцима, нажалост, иста је прича у свакој фирми чија је далтност услуга - продаја - подршка како год, све иде по принципу ћути - трпи. Зато и не треба са тим људима бити нељубазан и истресати своје незадовољство на њима.
 

activated1

Moderator
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.583
Rezultat reagovanja
10
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
a1-PC
CPU & cooler:
AMD FX 8300 @ 3.3GHz / Thermalright Ultra-120A
Motherboard:
ASUS M5A99X EVO
RAM:
4x4GB Kingston HyperX Genesis
VGA & cooler:
ZOTAC GTX1060 6GB / ASUS R9270X-DC2T-2GD5
Display:
BenQ 2450
HDD:
SP/Samsung 120GB SSD Raid-0, 4x Toshiba 1TB Raid-0, Toshiba 2TB
Sound:
Integrated - S/PDIF @ Yamaha RX-V 659
Case:
Corsair Obsidian 750D
PSU:
Corsair RM1000i
Optical drives:
/
Mice & keyboard:
Logitech UltraX & Razer Copperhead (thanks to Lukija)
Internet:
Telekom VDSL 20Mbps/4Mbps
OS & Browser:
Windows 10 x64
Other:
Xiaomi Redmi 5 Plus/HTC One M7 32GB/HTC EVO 3D + 8gb microSD/Sony Ericsson X1
Unutar prvih šest meseci možeš da tražiš povrat novca kao opciju za rešenje reklamacije, posle tih prvih 6 meseci, uvek se prvo ide na popravku ili eventualnu zamenu uređaja, realno koliko puta je nešto išlo na servisi ne menja zvanično ništa, ali češto i mi sami napomenemo kad se nešto šalje treći put u kratkom roku da proba bolje da se reši ako je moguće ili novim uređajem ili povratom, ali i dalje servis je taj koji nama u prodaji daje amin i mi radimo kako oni kažu.
 

Boromir

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
03.09.2018.
Poruka
7
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Jel bolje da mi konfiguraciju sklope u monitor-u ili u baito
 

Dom1nat0R

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
03.09.2015.
Poruka
12.917
Rezultat reagovanja
7.570
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-10700K / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
ASUS Maximus XII HERO (WI-FI)
RAM:
G.SKILL tridentZ Black-White 32GB (2x16) DDR4 @3600MHz CL17 [F4-3600C17D-32GTZKW]
VGA & cooler:
AMD Radeon™ RX 7800 XT Phantom Gaming 16GB OC
Display:
LG Ultra Gear 27GN850-B [1ms,144Hz, Nano IPS]
HDD:
Samsung 860 PRO 256GB Samsung 860 EVO 500GB 2x Samsung 860 EVO 2TB WD Red 3TB
Sound:
ASUS Xonar Essence ONE / Cambridge Audio Azur 640A V2 / MA RX2+Pioneer TSW306C / Logitech Z906 [5.1]
Case:
Thermaltake Suppressor F51 [Window]
PSU:
Cooler Master V850 [Full modular]
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
ASUS ROG Chakram / ASUS ROG Claymore [MX Brown] / Headset hyperX Cloud Alpha
Internet:
Optical fiber 350mbs/110mbs
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64bit / Google Chrome
Other:
PlayStation 4 PRO CUH-7216B / TV Samsung UE50RU7022 50" 4K
Moj predlog za Monitor System. Ne zato sto Baito ne valja vec zbog toga sto imamo vise iskustva sa monitorom i to samo pozitivna.
 

Dom1nat0R

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
03.09.2015.
Poruka
12.917
Rezultat reagovanja
7.570
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-10700K / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
ASUS Maximus XII HERO (WI-FI)
RAM:
G.SKILL tridentZ Black-White 32GB (2x16) DDR4 @3600MHz CL17 [F4-3600C17D-32GTZKW]
VGA & cooler:
AMD Radeon™ RX 7800 XT Phantom Gaming 16GB OC
Display:
LG Ultra Gear 27GN850-B [1ms,144Hz, Nano IPS]
HDD:
Samsung 860 PRO 256GB Samsung 860 EVO 500GB 2x Samsung 860 EVO 2TB WD Red 3TB
Sound:
ASUS Xonar Essence ONE / Cambridge Audio Azur 640A V2 / MA RX2+Pioneer TSW306C / Logitech Z906 [5.1]
Case:
Thermaltake Suppressor F51 [Window]
PSU:
Cooler Master V850 [Full modular]
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
ASUS ROG Chakram / ASUS ROG Claymore [MX Brown] / Headset hyperX Cloud Alpha
Internet:
Optical fiber 350mbs/110mbs
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64bit / Google Chrome
Other:
PlayStation 4 PRO CUH-7216B / TV Samsung UE50RU7022 50" 4K
Od ponedeljka od kako sam dobio e-mail za razduzenje reklamacije oko slusalica evo vec treci dan dobijam odgovor kad pozovem prodavnicu oko dogovora kad da dodjem "Nemamo dovoljno novca u kasi da isplatimo sumu"
Ne znam da li zaista misle iz gigatrona da cu pomisliti kako nemaju 27.000 pazar u kasi na kraju dana.

Zovem ih danas posle 18:30 ako hoce da daju pare ako ne idem u inspekciju. Inace slusalice sam reklamirao 25 avgusta sto znaci da krse i dodatno to sto su probili rok za resenje reklamacije.
 

djolemc

PCAXE Member
Učlanjen(a)
26.11.2009.
Poruka
224
Rezultat reagovanja
26
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon II X3 @ 3.4 Ghz, unlocked
Motherboard:
Gigabyte GA-MA 770T UD3p
RAM:
2gb kingston ddr3
VGA & cooler:
PowerColor 4770, with ASUS TOP Bios
Display:
Samsung Syncmaster 2220LM
HDD:
WD 500gb
Sound:
realtec int
Case:
Cooler Master ITower 930
PSU:
SilverStone SST50F-230 500W
Optical drives:
Pioneer 212d, Asus
Mice & keyboard:
krsh :)
Internet:
ADSL 1mbs
OS & Browser:
Windows 7
Trazi da ti njihovo racunovodstvo uplati na račun.
 

ilja.p

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.08.2018.
Poruka
544
Rezultat reagovanja
760
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
CPU AM4 AMD Ryzen 5 3600, 4.2GHz + NZXT Kraken X62
Motherboard:
MSI B450 Carbon PRO AC
RAM:
DIMM DDR4 2x8GB 3000MHz GSkill Trident Z RGB
VGA & cooler:
AMD Radeon RX480 4Gb Sapphire
HDD:
SSD SATA3 240GB Gigabyte + 1Tb Toshiba P300 + još 1Tb Toshiba P300
Sound:
Int
Case:
NZXT H500, Hue +
PSU:
Cooler Master M2 Pro 850W
Internet:
VDSL 20
OS & Browser:
Win 10 64bit/ Google Chrome
Vrlo je moguce da nemaju 27000. Takodje, ako si dobio odobrenje za finansijsko razduzenje, reklamacija je time resena i tu nema sta. Samo im odnesi br. ziro racuna i bice ti uplaceno za dan-dva. Vrlo verovatno vec sutra

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
 

Kobatz

Moderator
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
6.540
Rezultat reagovanja
631
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Nzxt
CPU & cooler:
Amd Ryzen 1600 ~ 4.1ghz 24/h
Motherboard:
Msi x450 gaming
RAM:
4 x 4gb Kingston fury 2400 ~ 3000mhz by Micron
VGA & cooler:
Gigabyte 3060ti oc 8gb
Display:
Asus vs27 27' + Denver 56' lcd -madvr+ hitachi projector
HDD:
Adata sx8000 480gb+Kingston 480gb +2x 1.5tb by zamzung
Sound:
Asus Xonar Dx
Case:
Nzxt Apollo case,slight mod
PSU:
Raidmax 530w
Optical drives:
Liteon writer
Mice & keyboard:
Logitech g3,saitek eclipse II
Internet:
sbb 50/4
OS & Browser:
Windows 11,chrome&ff
Other:
Nexus 7' 2013, Htpc i7 2600, rx580 8gb madvr 4k60fps high conf
Vrlo je moguce da nemaju 27000. Takodje, ako si dobio odobrenje za finansijsko razduzenje, reklamacija je time resena i tu nema sta. Samo im odnesi br. ziro racuna i bice ti uplaceno za dan-dva. Vrlo verovatno vec sutra

Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
To je maltene ne moguce u sezoni a pocela je;) Pazari su im minimum 10x na kraju dana toliki;)

Sent from my D6603 using Tapatalk
 

Dom1nat0R

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
03.09.2015.
Poruka
12.917
Rezultat reagovanja
7.570
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-10700K / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
ASUS Maximus XII HERO (WI-FI)
RAM:
G.SKILL tridentZ Black-White 32GB (2x16) DDR4 @3600MHz CL17 [F4-3600C17D-32GTZKW]
VGA & cooler:
AMD Radeon™ RX 7800 XT Phantom Gaming 16GB OC
Display:
LG Ultra Gear 27GN850-B [1ms,144Hz, Nano IPS]
HDD:
Samsung 860 PRO 256GB Samsung 860 EVO 500GB 2x Samsung 860 EVO 2TB WD Red 3TB
Sound:
ASUS Xonar Essence ONE / Cambridge Audio Azur 640A V2 / MA RX2+Pioneer TSW306C / Logitech Z906 [5.1]
Case:
Thermaltake Suppressor F51 [Window]
PSU:
Cooler Master V850 [Full modular]
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
ASUS ROG Chakram / ASUS ROG Claymore [MX Brown] / Headset hyperX Cloud Alpha
Internet:
Optical fiber 350mbs/110mbs
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64bit / Google Chrome
Other:
PlayStation 4 PRO CUH-7216B / TV Samsung UE50RU7022 50" 4K
Otiso sam do Gigatrona malopre. Vratili su mi svih 26.400 rsd.
Dobro vece rekoh. Dosao sam da resimo reklamaciju. Nisu nista rekli samo su pognuli glavu i kao jeste li poneli racun i reklamacioni list. I toliko.
Za 4 minuta resen posao.
 

vladarko

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
07.01.2018.
Poruka
13.707
Rezultat reagovanja
9.052
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Ago Ao 192 Kurier
CPU & cooler:
Intel i5-9600KF & Be quiet! Pure Rock 2 Black
Motherboard:
MSI Z390-A PRO
RAM:
Kingston 2 x 8 GB DDR4 3600 MHz
VGA & cooler:
Palit nVidia 3060 Ti 8 GB
Display:
27" AOC 27G2SPU/BK
HDD:
Crucial P1 1 TB
Sound:
Microlab MT280B, Sony WH-XB700
Case:
SilentiumPC Ventum VT2 TG + 3 x Bionix P120 PWM PST + 2 x Bionix P140 PWM PST
PSU:
Seasonic Core GM650
Mice & keyboard:
Redragon Imapct M908 & Cooler Master SK650
Internet:
mts 250/80
OS & Browser:
Windows 10 v22H2
Otiso sam do Gigatrona malopre. Vratili su mi svih 26.400 rsd.
Dobro vece rekoh. Dosao sam da resimo reklamaciju. Nisu nista rekli samo su pognuli glavu i kao jeste li poneli racun i reklamacioni list. I toliko.
Za 4 minuta resen posao.
Odlično si uradio: na kraju dana imaju novac i moraju da ti vrate. Pre podne i u toku dana imaju samo izgovore. :mad:
 

Darko6

Newcomer
Učlanjen(a)
22.10.2018.
Poruka
4
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Pozdrav,
Imam vrlo losa iskustva sa Emmi shop (Kozjackoj, Beograd)
Pre nekoliko godina kupio sam od njih nekoliko komponenti jer su tada imali malo nize cene od ostalih firmi, a ja tada nisam znao mnogo o online kupovini pa sam kupovao uglavnom u radnjama.
Uglavnom su bil ok i ljubazni.
Medjutim, kad je dosao red na garanciju skroz druga prica, mislim da se potpuno promenila politika te firme, a i nisu vise isti ljudi u prodavnici.

Uglavnom nisam uspeo da ostvarim nijednu garanciju. U prvoj radilo se o WD hardu 2TB koji je dobio bad sektore, a za koji nisu hteli da mi uvaze garanciju s obrazlozenjem da sam sam kriv iako je HDD sve vreme radio kod mene u kucistu i maksimalno vodim racuna a takodje imam UPS. Par meseci posle toga odbili su mi i garanciju za RAM memoriju iako sam im pokazao rezultate u Memtestu koji je radio nekoliko sati sa ogromnim brojem gresaka. I naravno odugovlacili su maksimalno. Jednostavno vrate ti neispravnu robu koja je jos u garanciji i slikaj se.
Naravno ne pada mi na pamet da vise krocim kod njih.
Preporucujem ljudima da vise kupuju online ili kad su u prilici da kupe napolju ili da im neko kupi kad putuje. Nije vredno zivaca kupovati u Emmiju, a ta garancija im ne vredi nista.
 

vladarko

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
07.01.2018.
Poruka
13.707
Rezultat reagovanja
9.052
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Ago Ao 192 Kurier
CPU & cooler:
Intel i5-9600KF & Be quiet! Pure Rock 2 Black
Motherboard:
MSI Z390-A PRO
RAM:
Kingston 2 x 8 GB DDR4 3600 MHz
VGA & cooler:
Palit nVidia 3060 Ti 8 GB
Display:
27" AOC 27G2SPU/BK
HDD:
Crucial P1 1 TB
Sound:
Microlab MT280B, Sony WH-XB700
Case:
SilentiumPC Ventum VT2 TG + 3 x Bionix P120 PWM PST + 2 x Bionix P140 PWM PST
PSU:
Seasonic Core GM650
Mice & keyboard:
Redragon Imapct M908 & Cooler Master SK650
Internet:
mts 250/80
OS & Browser:
Windows 10 v22H2
Pozdrav,
Imam vrlo losa iskustva sa Emmi shop (Kozjackoj, Beograd)
Pre nekoliko godina kupio sam od njih nekoliko komponenti jer su tada imali malo nize cene od ostalih firmi, a ja tada nisam znao mnogo o online kupovini pa sam kupovao uglavnom u radnjama.
Uglavnom su bil ok i ljubazni.
Medjutim, kad je dosao red na garanciju skroz druga prica, mislim da se potpuno promenila politika te firme, a i nisu vise isti ljudi u prodavnici.

Uglavnom nisam uspeo da ostvarim nijednu garanciju. U prvoj radilo se o WD hardu 2TB koji je dobio bad sektore, a za koji nisu hteli da mi uvaze garanciju s obrazlozenjem da sam sam kriv iako je HDD sve vreme radio kod mene u kucistu i maksimalno vodim racuna a takodje imam UPS. Par meseci posle toga odbili su mi i garanciju za RAM memoriju iako sam im pokazao rezultate u Memtestu koji je radio nekoliko sati sa ogromnim brojem gresaka. I naravno odugovlacili su maksimalno. Jednostavno vrate ti neispravnu robu koja je jos u garanciji i slikaj se.
Naravno ne pada mi na pamet da vise krocim kod njih.
Preporucujem ljudima da vise kupuju online ili kad su u prilici da kupe napolju ili da im neko kupi kad putuje. Nije vredno zivaca kupovati u Emmiju, a ta garancija im ne vredi nista.
:welcome:

Greške koje prikazuje Memtest86 nisu uvek dovoljan razlog da se uvaži reklamacija, ali jesu pokazatelj u kom smeru treba testirati memoriju. Što se tiče bed sektora na hard disku - mogu se pojaviti i krivicom korisnika. Šta su ti rekli, za šta su te optužili?

Na kraju, nije Emmi jedini prodavac opreme u Srbiji.
 

voodoons

Moderator
Učlanjen(a)
06.04.2009.
Poruka
7.944
Rezultat reagovanja
140
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
voodoons’s MacBook Pro
CPU & cooler:
Intel Core i5
Motherboard:
MacBookPro12,1
RAM:
8 GB
VGA & cooler:
Intel Iris Graphics 6100
Display:
Retina LCD 13"
HDD:
APPLE SSD SM0128G
Sound:
Apple Inc
Mice & keyboard:
Lenovo BT Laser Mouse
Internet:
SBB 70/4 Mb/s
OS & Browser:
OS X 10.11.6
Other:
Iphone 6
Zašto nisi uzeo HDD i odneo u ovlašćeni servis sa računom iz Emmi-ja?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Darko6

Newcomer
Učlanjen(a)
22.10.2018.
Poruka
4
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Hvala,
nisam bez razloga testirao Memtestu, masina je posle oko godinu i po dana pocela da zakucava, a kad sam posle stavio novi RAM nastavila je da radi. Servis je odbio garanciju u oba slucaja.
 

vladarko

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
07.01.2018.
Poruka
13.707
Rezultat reagovanja
9.052
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Ago Ao 192 Kurier
CPU & cooler:
Intel i5-9600KF & Be quiet! Pure Rock 2 Black
Motherboard:
MSI Z390-A PRO
RAM:
Kingston 2 x 8 GB DDR4 3600 MHz
VGA & cooler:
Palit nVidia 3060 Ti 8 GB
Display:
27" AOC 27G2SPU/BK
HDD:
Crucial P1 1 TB
Sound:
Microlab MT280B, Sony WH-XB700
Case:
SilentiumPC Ventum VT2 TG + 3 x Bionix P120 PWM PST + 2 x Bionix P140 PWM PST
PSU:
Seasonic Core GM650
Mice & keyboard:
Redragon Imapct M908 & Cooler Master SK650
Internet:
mts 250/80
OS & Browser:
Windows 10 v22H2
Hvala,
nisam bez razloga testirao Memtestu, masina je posle oko godinu i po dana pocela da zakucava, a kad sam posle stavio novi RAM nastavila je da radi. Servis je odbio garanciju u oba slucaja.
Ako misliš da si u pravu - raspitaj se kod nekog udruženja za zaštitu prava potrošača ili vidi sa tržišnom inspekcijom.

EDIT: primer: memtest hoće da prijavljuje greške kada memoriju ne može da izdrži neka agresivna podešavanja u biosu. Ne moraju da budu ni agresivna podešavanja, ali ono za šta je jedna memorija deklarisana da može da radi - druga ne može.

Zanimljivo i pre svega korisno bi bilo pročitati šta su (ako su) naveli kao razlog odbijanja reklamacije.
 
Poslednja izmena:

Darko6

Newcomer
Učlanjen(a)
22.10.2018.
Poruka
4
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Resetovao sam sva podesavanja na default a memorija je bila na listi podrzanih od te MB, sve je normalno radilo 1.5god.
Zvao sam tada inspekciju, zanimalo ih je samo da li su mi odgovorili "u zakonskom roku", i nista drugo.
 

vladarko

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
07.01.2018.
Poruka
13.707
Rezultat reagovanja
9.052
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Ago Ao 192 Kurier
CPU & cooler:
Intel i5-9600KF & Be quiet! Pure Rock 2 Black
Motherboard:
MSI Z390-A PRO
RAM:
Kingston 2 x 8 GB DDR4 3600 MHz
VGA & cooler:
Palit nVidia 3060 Ti 8 GB
Display:
27" AOC 27G2SPU/BK
HDD:
Crucial P1 1 TB
Sound:
Microlab MT280B, Sony WH-XB700
Case:
SilentiumPC Ventum VT2 TG + 3 x Bionix P120 PWM PST + 2 x Bionix P140 PWM PST
PSU:
Seasonic Core GM650
Mice & keyboard:
Redragon Imapct M908 & Cooler Master SK650
Internet:
mts 250/80
OS & Browser:
Windows 10 v22H2
Pretpostavljam da ram i hdd više nisu u garantnom roku?
 

arcibalde

PCAXE Member
Učlanjen(a)
21.04.2018.
Poruka
175
Rezultat reagovanja
88
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II X4 955BE@stock
Motherboard:
Gigabyte 870A-UD3
RAM:
4Gb DDR3@1333Mhz
VGA & cooler:
ATI 3850 PCI-E version
Display:
ViewSonic 1931wa
HDD:
Samsung 1Tb
Sound:
Integrated
Case:
CoolerMaster
PSU:
LC Power
Mice & keyboard:
Redragons
Internet:
Cable 75/5
OS & Browser:
Win 7
Inspekcija ne može ništa da uradi ukoliko prodavac ne želi da uvaži garanciju. Ono što preostaje je sud a to je akanje što oni i znaju.
 

Darko6

Newcomer
Učlanjen(a)
22.10.2018.
Poruka
4
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
nisu vise. inspekcija ne zeli nista da uradi... ranije je bilo drugacije ali promenile su se stvari...
 

Dragan.P

Banned
Učlanjen(a)
20.04.2013.
Poruka
3.249
Rezultat reagovanja
940
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel i5-8600k 4.20 GHz, Xigmatek Gaia SD1283
Motherboard:
MSI Z370 Krait Gaming
RAM:
Geil Evo Forza 16GB (2x8) 3000 MHz DDR4 CL16
VGA & cooler:
MSI GTX 1070 Ti Gaming 8G
Display:
Dell U2412M
HDD:
Sistem - Samsung 250GB 850 Evo, u racunaru - 640 GB, 3 TB, Rack LC-35U3 - 3 TB, 3 TB & 4 TB
Sound:
Dual Realtek® ALC1220 Codec
Case:
MS Industrial Winston
PSU:
Thermaltake Toughpower XT TPX-675M 675W
Optical drives:
Samsung SH-224BB/BEBE
Mice & keyboard:
Motospeed V10
Internet:
Telekom VDSL 50/8
OS & Browser:
Windows 10 Pro x64, Google Chrome
Other:
Xiaomi Redmi 3s
I onda kazu lepa rec gvozdena vrata otvra, ne otvra lepa rec gvozdena vrata nego C4 exploziv.
 

David1107

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
09.02.2019.
Poruka
11
Rezultat reagovanja
8
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Fx8350 CM MasterLiquid ML120L RGB
Motherboard:
Gigabyte
RAM:
Kingston hyperX
VGA & cooler:
R9 380x
Display:
Asus 24” 1ms
HDD:
2x 1tb sad
PSU:
Thermaltake 730w
Optical drives:
Nema
Naime, prijavio sam se na ovaj forum iskljucivo da informisem druge ljude i podelim svoje iskustvo sa drugim ljudima kako sam se izborio za svoja prava. Pre 3 godine kupio sam cooler master Nepton 120xl vodeno hladjenje, kada sam dosao kuci i otpakovao ga primetio sam da na kucistu jednog ventilatora ima deo na kome je malo istopljena plastika, zvao sam i prijavio pa mi je receno da to nece uticati na moju garanciju je l ventilator radi.
3 godine kasnije meni na hladjenju otkazuje vodena pumpa tacnije pre nekih mesec dana, odlazim u emmi gde sam kupio da reklamiram uredjaj posto imam 5 godina garancije na taj model od samog starta mi se postavljaju cudni uslovi. Da bi podneo reklamaciju receno mi je da mora da bude u originalnom pakovanju sa svim mogucim delovima koji su dosli u njemu. Posto sam pravnik i razumem se u zakon o zastiti potrosaca znam da je zakonom izricito navedeno da se reklamira deo koji je neispravan i da uslovi ne smeju biti donosenje originalnog pakovanja i slicno. Srecom sacuvao sam ja sve to i na kraju krajeva tako upakovanog sam ga sasvim slucajno doneo u radnju. Zanimljiva stvar 7 dana kasnije stize meni poruka da je reklamacija prihvacena. 14 dana nakon zovu me iz emmija da mi je reklamacija odbijena zbog sledecih razloga
1. Fali neki sraf za montiranje na plocu ( ne znaju koji )
2. Fali kabal ( ne fali i opet ne znaju koji )
3. Na kucistu kulera fizicko ostecenje! ( kuciste kulera nije predmet moje reklamacije )

Znajuci svoja prava sedam na motor odlazim odmah u emmijev servis da se raspravljam i pisem mejl direktno kuler masteru da se informisem i sledeca stvar je jako zanimljiva.
U servisu objasnjavam im zakon kazem da su me dosta ostetili, da uslov za prihvat garancije nije da imam celo pakovanje i sve, da uslov za odbijanje nikako ne moze biti ispravan kuler jer se ne moze pronaci uzrocno posledicna veza sa time zasto vodena pumpa ne radi jer na vodenoj pumpi i hladnjaku nema ogrebotine i plus kuler nije predmet moje reklamacije jer je ispravan. Kabal i sraf ne mogu biti razlog zasto mi je reklamacija odbijena jer ne treba da se gleda na kantar sta fali ili ne jer je njihova duznost da ustanove zasto je kvar nastao a ne da traze dlaku u jajetu. Naravno da su me nemo gledali al sam im rekao da cu im doslovce napisati meil poprilicno o zakonu i svemu sto i jesam uradio.

COOLER MASTER predstavnistvo za balkan mi odgovara da cesto imaju situaciju slicnu sa winwinom i emmijem, da im posaljem serijski br da ustanove ko je distributer i kod koga mogu da potrazim svoja prava garancije. Izricito mi kazu da pri sledecoj kupovini izbegavam pomenute prodavce jer uvoze iz istocnih zemalja i da namerno odbijaju ljude. Saznaju da je uvoznik ewe i da mogu da odnesem moj uredjaj u naposys na reklamaciju kod koga i winwin mora da salje reklamirane proizvode ali oni to ne rade vec na svoju ruku odbijaju i da trebam da trazim papir koji predstavlja dopis ko je odbio moj uredjaj i ko ga je dijagnostifikovao i pregledao.

COOLER MASTER na customer support na njihovom zvanicnom sajtu pise da im je jako zao to sto se meni desilo, nude mi da ja posaljem ceo uredjaj za holandiju u njihovo predstavnistvo a da ce mi oni poslati pare ili potpuno novi uredjaj i slazu se sa mnom oko svega i pisu mi da uredjaj koji je star 3 godine mora da ima tragove habanja i da garancija od 5 godina se odnosi na vodenu pumpu, flow i na ventilatore ali da mogu pojedinacne stvari da reklamiram.

Sutradan odma odlazim u winwin reklamacije i svadjam se sa njima gde ih apsolutno boli uvo gde mi je lik sto radi rekao prvo ako cooler master kaze da treba da se prihvati onda cemo da prihvatimo sada kada sam im sve izneo oni se prave blesavi, kazem im da su me mnogo ostetili i da zbog njih gubim vreme. Saznajem da uredjaj nikada nije dosao u servis kod distributera koji je jedini kompetentan da prihvati reklamaciju vec su njihovi serviseri odbili... Da ne ulazim u dalju pricu mislim da je svima jasno o cemu se ovde radi, oni nemaju pravo to da rade. npr: Kupis samsungov tv negde i imas samsungovu garanciju samsung je ovlasio 1 servis za resavanje reklamacija ali prodavac koji ti je prodao tv ne saradjuje sa tim servisom vec na svoju ruku odbija tako sto trazi dlaku u jajetu i obmanjuje ljude.

Uzimam svoj uredjaj nosim ga u naposys i to dajem samo hladnjak koji je povezan na vodenu pumpu bez i jednog drugog dela. Sutradan mi je reklamacija prihvacena a posle treceg dana saznajem ovo:

Poštovani/a,

u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Vaša reklamacija je pozitivno rešena.
Zamenski uređaj je MasterLiquid ML120L RGB (MLW-D12M-A20PC-R1) sa serijskim brojem: MLWD12MA20PCR11184400453.

Posto sam pravnik malo sam se raspitao kod kolega i 90% reklamacija na tehnicke uredjaje su odbijene. Zamislite koliko njih je bez osnova? Zamislite da sutra nov auto upadnete u rupu i iskrivite felnu i onda nemate garanciju na motor?
Treba se boriti za svoja prava, sve ovo sto sam napisao imam u slikama mozda se i odlucim da tuzim alti samo zato sto svesno odbijaju reklamacije i ponasaju se bahato.

Sve pohvale za neposys koji su profesionalni i treba imati poverenja u njih
za mene je jedno sigurno. Nikad vise EMMI nikad vise WINWIN nikad vise ALTI a zna se ko ga drzi.

Kontaktirajte zvanicne proizvodjace i njihova predstavnistva oni ce uvek izaci u susret i pomoci. Treba biti istrajan U pravu mora da se dokaze da je fizicko ostecenje uzrok prestanka rada necega i fizicko ostecenje kao takvo nije uzrok za prestanak reklamacije jer svako Fizicko ostecenje koje nije uzrok prestanka rada se naziva tragovi koriscenja ili habanje...
 

Prilozi

Poslednja izmena:

daimy2017

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
28.09.2017.
Poruka
40
Rezultat reagovanja
12
Moja konfiguracija
Gigatron, Emmi (Novi Sad) - za sada nisam imao problema niti imam primedbe...korektni su i sve sto je poruceno stizalo je i ranije.
 

Dragan.P

Banned
Učlanjen(a)
20.04.2013.
Poruka
3.249
Rezultat reagovanja
940
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel i5-8600k 4.20 GHz, Xigmatek Gaia SD1283
Motherboard:
MSI Z370 Krait Gaming
RAM:
Geil Evo Forza 16GB (2x8) 3000 MHz DDR4 CL16
VGA & cooler:
MSI GTX 1070 Ti Gaming 8G
Display:
Dell U2412M
HDD:
Sistem - Samsung 250GB 850 Evo, u racunaru - 640 GB, 3 TB, Rack LC-35U3 - 3 TB, 3 TB & 4 TB
Sound:
Dual Realtek® ALC1220 Codec
Case:
MS Industrial Winston
PSU:
Thermaltake Toughpower XT TPX-675M 675W
Optical drives:
Samsung SH-224BB/BEBE
Mice & keyboard:
Motospeed V10
Internet:
Telekom VDSL 50/8
OS & Browser:
Windows 10 Pro x64, Google Chrome
Other:
Xiaomi Redmi 3s
Gigatron, Emmi (Novi Sad) - za sada nisam imao problema niti imam primedbe...korektni su i sve sto je poruceno stizalo je i ranije.
Pa niko nema zamerke na to da li je nesto stizalo dan ranije ili kasnije, nego svi probleme koji su imali su imali oko ostvarivanja prava na garanciju.
 

Shang Tsung

Moderator
Učlanjen(a)
31.05.2011.
Poruka
4.813
Rezultat reagovanja
166
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Zvijer :p
CPU & cooler:
Intel i7 9700K@5GHz ft. EKWB H2O
Motherboard:
ASUS ROG Strix Z370-E Gaming
RAM:
Corsair Dominator Platinum 32GB 3000MHz
VGA & cooler:
ASUS RX 5700 XT Strix OC
Display:
LG 32GK850G (VA 165Hz) + AOC Q3279VWFD8 (IPS 75Hz)
HDD:
SSD Samsung 970 EVO 500GB + WD 4TB EFAX
Sound:
ASUS Essence STU + Rotel RA-05/JBL L16 Decade/SVS PB1000 + Sennheiser HD515
Case:
Lian Li 011 Dynamic (black)
PSU:
Seasonic SS-760XP2 Platinum
Mice & keyboard:
Razer Deathadder Chroma + ASUS Echelon mousepad + Redragon Dark Avenger RGB
Internet:
ASUS RT-N18U + Ubiquiti AP AC LR @ 250/25Mbit
OS & Browser:
Win10 64-bit
Other:
Logitech C920 Webcam, Logitech Cordless Rumblepad 2
Gigatron, Emmi (Novi Sad) - za sada nisam imao problema niti imam primedbe...korektni su i sve sto je poruceno stizalo je i ranije.
Jesi imao neku reklamaciju za crknut proizvod u garanciji koji si kupio kod njih?
 
Vrh