Kesic
PCAXE Apprentice
- Učlanjen(a)
- 08.06.2019.
- Poruka
- 5
- Rezultat reagovanja
- 1
Moja konfiguracija
Pozdrav, želeo bih da podelim svoje krajnje loše iskustvo sa Emmijem (WinWin, Tehnomanija - sve je to isto).
Pre skoro godinu dana sam kupio računar u Emmiju, i posle dva meseca je prvi put crko i odneo sam ga u servis. To se dešavalo na svaka dva meseca, naredna 4 puta.
Četvrti put je došlo do kvara 14.04. (zanimljivo je to da je tačno dva meseca 14.02. pre toga crko), i zahtevao sam zamenu računara. Prošao je zakonski rok od 30 dana i zvao sam Emmi. Emmi mi je dao broj WinWin reklamacija.
Rekli su da su sami odlučili da će da vrate novac.
Prekršili su zakon o zaštiti potrošača, (član 52. valjda) - koji su i sami odštampali na računu.
Taj zakon ukratko kaže da prodavac ne sme da odkaže ugovor dok to ne potvrdi potrošač, da mora da odredi rok u kome će da vrati novac i da taj isti rok može da produži maksimalno jednom.
Rekli su mi da će u roku od 10 dana da vrate novac, i sačekao sam toliko. Nakon 10 dana su rekli da je Tehnomanija rekla da će da vrati novac za 15 dana. Bio sam zbunjen, ali sam opet sačekao. Posle 15 dana su opet rekli da će da vrate za 15, i danas, posle 15 dana su isto rekli. Rekao sam im da ću da prijavim slučaj u službi za zaštitu potrošača, i žena je rekla da imam potpuno pravo da to uradim, i da sam u pravu.
Kupio sam u Emmiju, zvao WinWin i čekam da Tehnomanija vrati novac... A i ne vraća im se nešto.
Pripremio sam svu dokumentaciju i krećem u Službu za zaštitu potrošača, mada čisto sumnjam da će to da mi pomogne. Čekam od 14. aprila, a sada je 19. jun...
Podelite svoja iskustva ako ih imate, video sam da je neko čekao preko 40 dana (ja čekam 65, od odnošenja računara u servis). Nemam ni novac ni računar..
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
Pre skoro godinu dana sam kupio računar u Emmiju, i posle dva meseca je prvi put crko i odneo sam ga u servis. To se dešavalo na svaka dva meseca, naredna 4 puta.
Četvrti put je došlo do kvara 14.04. (zanimljivo je to da je tačno dva meseca 14.02. pre toga crko), i zahtevao sam zamenu računara. Prošao je zakonski rok od 30 dana i zvao sam Emmi. Emmi mi je dao broj WinWin reklamacija.
Rekli su da su sami odlučili da će da vrate novac.
Prekršili su zakon o zaštiti potrošača, (član 52. valjda) - koji su i sami odštampali na računu.
Taj zakon ukratko kaže da prodavac ne sme da odkaže ugovor dok to ne potvrdi potrošač, da mora da odredi rok u kome će da vrati novac i da taj isti rok može da produži maksimalno jednom.
Rekli su mi da će u roku od 10 dana da vrate novac, i sačekao sam toliko. Nakon 10 dana su rekli da je Tehnomanija rekla da će da vrati novac za 15 dana. Bio sam zbunjen, ali sam opet sačekao. Posle 15 dana su opet rekli da će da vrate za 15, i danas, posle 15 dana su isto rekli. Rekao sam im da ću da prijavim slučaj u službi za zaštitu potrošača, i žena je rekla da imam potpuno pravo da to uradim, i da sam u pravu.
Kupio sam u Emmiju, zvao WinWin i čekam da Tehnomanija vrati novac... A i ne vraća im se nešto.
Pripremio sam svu dokumentaciju i krećem u Službu za zaštitu potrošača, mada čisto sumnjam da će to da mi pomogne. Čekam od 14. aprila, a sada je 19. jun...
Podelite svoja iskustva ako ih imate, video sam da je neko čekao preko 40 dana (ja čekam 65, od odnošenja računara u servis). Nemam ni novac ni računar..
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk