sinda
PCAXE Addicted
- Učlanjen(a)
- 13.11.2010.
- Poruka
- 1.687
- Rezultat reagovanja
- 129
	Moja konfiguracija
	
	
		
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
			
	
	
		
		
						
	
		
		
		
						
	
		
		
		
						
	
		
		
		
						
	
		
		
		
						
	
		
		
		
						
	
	
				
			CPU & cooler:
		
		
			AMD R7 [email protected] 1.325V (EK Supremacy EVO waterblock)						
		
	
			Motherboard:
		
		
			MSI B550 Tomahawk Max						
		
	
			RAM:
		
		
			G.Skill 4x8gb DDR4 @ 3800mhz (16-16-16-36 1.42v)						
		
	
			VGA & cooler:
		
		
			AMD Saphire Vega 64 (EK FC waterblock)						
		
	
			Display:
		
		
			AOC 24" G2U 144hz						
		
	
			HDD:
		
		
			ADATA XPG Gammix S11 PRO 1tb M.2 / 1TB WD Blue						
		
	
			Sound:
		
		
			integrale						
		
	
			Case:
		
		
			INWIN 303 Case						
		
	
			PSU:
		
		
			Corsair HX750i						
		
	Javi obavezno rezultate posle remapa 
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
								
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
					
						 
					
					
				 
	 
 
		 
 
		
 
 
		 
				
 
 
		 
 
		 Prvo što treba da znaš je da svaki (skoro svaki) turbodizel ima intercooler, a to je hladnjak za vazduh. Drugo, ta "pečurka" ne daje NIŠTA osim zvuka na usisu i to kod atmosferskog benzinca, a bez dovoda hladnog vazduha (uz slučaju atmo benzinca) je totalna glupost. Cold Intake ili cevka koja služi da ti usmeri hladan vazduh na pečurku nema baš mnogo smisla na turbomotoru, jer vazduh koji je sabijen i vreo od vrelog turbopunjača ide u intercooler koji ga ohladi, nakon čega motor dobija vazduh sa većom gustinom kiseonika za optimalno sagorevanje.
  Prvo što treba da znaš je da svaki (skoro svaki) turbodizel ima intercooler, a to je hladnjak za vazduh. Drugo, ta "pečurka" ne daje NIŠTA osim zvuka na usisu i to kod atmosferskog benzinca, a bez dovoda hladnog vazduha (uz slučaju atmo benzinca) je totalna glupost. Cold Intake ili cevka koja služi da ti usmeri hladan vazduh na pečurku nema baš mnogo smisla na turbomotoru, jer vazduh koji je sabijen i vreo od vrelog turbopunjača ide u intercooler koji ga ohladi, nakon čega motor dobija vazduh sa većom gustinom kiseonika za optimalno sagorevanje. 
	 
 
		 
	 
				 
				 
 
		 
 
		 
 
		

 
 
