• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Automobili

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
KS jos i djene-djene... ali kakav kamionski torque :)
 

d0minat0r

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.633
Rezultat reagovanja
58
Moja konfiguracija
VGA & cooler:
Gainward 4850 512DDR3
Display:
Viewsonic 24"
HDD:
seagate 500Gt Single P
Case:
/
Optical drives:
Samsung 203D
Mice & keyboard:
A4tech oscar X 748K i microsoft ergo natural 4000
Internet:
ADSL 4Mbit
OS & Browser:
WIN7
Tamo odakle sam ja uzeo klip pise da je P800 i nigde se ne pominje R1K e sad ne znam u cemu je fora ali cek zavanicne rezulteet sa UNlima pa ce da vidimo eno sad su se udruzili sa drugarima iz Svedske vozaju neke Porche od 1000 i 1200KS ali su klipovi bez veze cenim da i ti dolaze ili su bili na unlimu
GT3 RS sa 1200KS :D:rotf:



Ovo nocu je bas dobro mogu samo da zamislim koliko je naporno
 
Poslednja izmena:

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Objasnio sam zasto sam to rekao... naravno da ne mislim da je RS6 kanta.

Daleko vise... ?

Jedan sa 480 na 730... i drugi, sa 580 na 740. I drugi je tek "blago tjuniran"... dok je Nisan, valjda, odvaljen od budzenja?
Aha, vazi.
Prvo, Nissan ima 3.8L V6 motor koji je vec nategnut na 480 konja. Nije neki problem nategnuti 3.8L V6 na 800 konja, 800 konja je vec vise od 200 HP po litri, sto sigurno nije standardno ni za jedan serijski motor.
RS6 ima pak 5.0 V10 slican onaj u Gallardu, samo Bi-Turbo, koji ima serijski tek nesto vise od 100 konja po litri. Probaj da napucas taj V10 na 1100 HP, pa ces da vidis sta ce da radi. 750 konja iz 5000 kubika sa tako savremenim motorom je u granicama serijskih sportskih masina.

OK, nemam problem sa tim. Ko je sad to pa pomenuo?
A kako se nosi stock GT-R sa stock Turbom od 480 konja? Hp za hp, nijedan nije u prednosti sto se konjaze tice.
Stock 911T je opet brzi do 160 i do 200 od stock GT-Ra. Stock GT-R ima bolji launch, mahom zbog 4x4.

BTW, samo jos fali da i Vejrona ubacis u jednacinu, nikad pomenutog...
Bice i toga.


Jbt, ko jos meri sa sve soferom unutra... :rolleyes:
Pa jel ti auto ide bez sofera ili sa ? :rotf:
 

ays

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
17.07.2009.
Poruka
1.376
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija


Ispod 7 minuta... ;)
 

MikiD

PCAXE Member
Učlanjen(a)
08.05.2009.
Poruka
411
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel celeron G1820
Motherboard:
Asus H81M-K
RAM:
Patriot 2x4GB DDR3
VGA & cooler:
intel HD
Display:
ViewSonic VA2216w
HDD:
Samsung F3 500GB

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Reci mi sto ti to govori ?
Da moze da iscupa zgradu iz temelja i onda je povuce, po potrebi.


2 Janko:
Ne znam bas... iskreno, suvise dobro ide, tj. parira i/ili cak nadmasuje Veyron-a da bi bio P800. Gledao sam nekoliko klipova gde se P800-tke jure sa njim po autoputevima - ma koliko voleo GT-R, u najboljem slucaju mogu tek da drze korak sa njim, koliko-toliko... ne i da ga prestignu. I sigurno ne ovako da ga isamaraju.
Negde sam naleteo na podatak da imaju neku R35-icu od 866 konja koja dobrano prasi Vejrona... nit' znam je li to verodostojno, nit' znam ko ga ima (da li su to Oleg i komapnija), nit' pak tvrdim da je to ovaj auto. Videcemo.

A Unlim valjda tek treba da bude, sad u julu... ;)


2 ays:
Bilo vec... pre dosta strana ;) (ako je to onaj 6:58 run)
Stalja kacio, cini mi se, i odmah likovao sto je brzi od GT-R-a (ne znam kakve on veze ima sa ovim :d)... s tim sto je napravio i dooobar lapsus, izjavivsi da je ovo serijski automobil :rotf:

A da, evo ga:
http://www.pcaxe.com/forum/showpost.php?p=76167&postcount=1757 :D
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
S

stalja

Guest
"Lijte kise, 'ladne vode,
dragi ode, dragi ode..." :D:D:D


Uhuhuhu, kakvo pranje... Janko, brate, hvala ti - sad mogu mirno da spavam :rotf:
Koji je bre to GT-R, kakva je to zverina sto otreska Vejrona ovako, k'o perut s ramena... jel' to onaj R1K paket? Vidim sad tamo u komentarima da se pominje i dalje tek P800... on jednim delom moze da se drzi sa Vejronom, ali ne zadugo... ili su se ovi tek sprdali, ili GT-R ima neku magiju ispod haube.
Ko zna, mozda je ovo test run onog GT-R-a sa R1K paketom sto ga spremaju upravo za Moscow Unlim 500+... ;)

BTW, cekamo sad dezurne GT-R dusebriznike: stalju, Srdjana... ako se ima jos koji, slobodno se dodajte na listu, ja zaboravih, uvek mi ova dvojica prva padnu na pamet :d

Da vidimo koji ce da budu izgovori...
"Ovaj u Vejronu je vozio sa pola gasa"
"Ovaj u Vejronu je imao suvozaca, Oleg je bio solo"
"Ovaj u Vejronu ne zna da vozi"
"Ovaj u Vejronu je pustio mnogo glasnu muziku, pa mu je to oduzelo na snazi motora" :rotf:
"Ovaj u GT-R-u :) je mozda dobio, ali ce odma' morati u fabriku da ugradjuje novu transmisiju" :rotf::rotf::rotf:
GTR je najbolji auto na svetu.

A ja i dalje preferiram nemca ili italijana zbog mnogo stvari meni bitne.

Jel ego sad na mestu? :)
 

Lukija

PCAXE Eminent Guru
Učlanjen(a)
13.04.2009.
Poruka
2.564
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Naravno... i naravno - feel free to explain.
Valjalo bi nesto i nauciti.
Semafor2semafor :)

Turbo-dizel motor, iako ima monstruozni obrtni moment ne moze tek tako da ima i veliku snagu. Snaga motora je dirketno vezana za obrtni moment i broj obrtaja motora i to tako da proporcionalno zavisi od obe velicine. Uprosceno snaga = obrtni moment x broj obrtaja. Imas veliki obrtni moment i relativno mali broj obrtaja i to daje tih 750KS. Sa druge strane, F1 motori opet imaju 800+ KS ali relativno mali obrtni moment. Ali se zato vrte do 18000 rpm. Ako si ikada imao prilike da gledas kako se meri snaga na dinamometru mogao si da vidis da se u stvari meri obrtni moment a snaga se racuna. Kako god, neko je rekao: "Horsepower sells cars, torque wins races".

P.S. Vec sam kacio video Mine's Skyline-a. Auto ne puca od snage ali zato kazaljka obrtometra skakuce kao da je u leru.
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
E kada smo već kod dimilica (traktora, tj dizelaša), neka nam drfedja lepo prizna kako ga je oprao VW pasat 1.9TDi :D (i to onaj stariji model, u narodu od milošte nazvan "kornjača") :P
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Prvo, Nissan ima 3.8L V6 motor koji je vec nategnut na 480 konja. Nije neki problem nategnuti 3.8L V6 na 800 konja, 800 konja je vec vise od 200 HP po litri, sto sigurno nije standardno ni za jedan serijski motor.
RS6 ima pak 5.0 V10 slican onaj u Gallardu, samo Bi-Turbo, koji ima serijski tek nesto vise od 100 konja po litri. Probaj da napucas taj V10 na 1100 HP, pa ces da vidis sta ce da radi. 750 konja iz 5000 kubika sa tako savremenim motorom je u granicama serijskih sportskih masina.
Aj' prvo da vidimo taj V10 na 1100hp, pa onda da pricamo... OK? Te "sta bi bilo kad bi bilo" price mi se nikada nisu dopadale... a nesto se ne nagledah silnih Lamborghini-ja po netu sa 1000+ konja.
I da li je bas tako lako otici na tih 1100hp.


Nego... si ti uopste pogledao onaj klip, oko koga sad "diskutujemo"? :)
Stock 911T je opet brzi do 160 i do 200 od stock GT-Ra. Stock GT-R ima bolji launch, mahom zbog 4x4.
OK, ne osporavam taj deo... samo me nisi razumeo - daj da se porede automobili koju potpuno identicni po konjazi (taj "stari" Turbo vs. onaj "stari" GT-R), kad vec postoji takva mogucnost. Nema potrebe uvoditi u pricu najnoviji Turbo, jer ima 20 konja vise.
Nije mnogo, znam, bar na papiru, nije velika razlika... iako je auto dosta bolji od prethodnika sa 480 konja, i napredak je strasan... ali opet je nesto jaci auto :)

BTW, i "stari" Turbo (kazem *stari* sa navodnicima, jer nije to neki matori model iz 70-ih :)), sa 480ks, je bio AWD auto... ne vidim poentu tog dela tvog odgovora? Nije to RWD auto, kao Turbici pre njega.
Aj' da vidimo :D
Pa jel ti auto ide bez sofera ili sa ? :rotf:
Pa ide, al' nije isto kada ti je u kolima zgoljavi japanac od 50 kila zive vage... ili pak onaj zdravo podgojeni Turcin od 120-ak kila, kako i Shiki primeti :D

Tako da... bolje bez sofera! :rotf:
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Aj' prvo da vidimo taj V10 na 1100hp, pa onda da pricamo... OK? Te "sta bi bilo kad bi bilo" price mi se nikada nisu dopadale... a nesto se ne nagledah silnih Lamborghini-ja po netu sa 1000+ konja.
I da li je bas tako lako otici na tih 1100hp.
To nije sbbkbb, nego je fakat i cinjenica. Taj V10 ima itekako potencijala za vise od 750 HP.

Sad po ovome sto si ti rekao, ispade da Lambo uopste ne moze da se tjunira. :rotf:
Daleko od toga. Imas na netu Twin Turbo Gallarda koji ide strasno.
TT Gallardo
OK, ne osporavam taj deo... samo me nisi razumeo - daj da se porede automobili koju potpuno identicni po konjazi (taj "stari" Turbo vs. onaj "stari" GT-R), kad vec postoji takva mogucnost. Nema potrebe uvoditi u pricu najnoviji Turbo, jer ima 20 konja vise.
Nije mnogo, znam, bar na papiru, nije velika razlika... iako je auto dosta bolji od prethodnika sa 480 konja, i napredak je strasan... ali opet je nesto jaci auto :)
I stari je na pravcu brzi, narocito do 200 i 300. I to sa manuelnim menjacem i 5 HP manje.
http://www.zeperfs.com/duel1528-1675.htm
, a GTR je brzi na stazama.

Novi 997 PDK je brzi znacajno na pravcu, a na stazama su tu negde.

BTW, i "stari" Turbo (kazem *stari* sa navodnicima, jer nije to neki matori model iz 70-ih :)), sa 480ks, je bio AWD auto... ne vidim poentu tog dela tvog odgovora? Nije to RWD auto, kao Turbici pre njega.
GT2 je RWD. ;)

Aj' da vidimo :D

Pa ide, al' nije isto kada ti je u kolima zgoljavi japanac od 50 kila zive vage... ili pak onaj zdravo podgojeni Turcin od 120-ak kila, kako i Shiki primeti :D

Tako da... bolje bez sofera! :rotf:
Jeste, ali ako ih testira isti sofer, onda je bolje sa soferom. ;)
 
Poslednja izmena:

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
To nije sbbkbb, nego je fakat i cinjenica. Taj V10 ima itekako potencijala za vise od 750 HP.

Sad po ovome sto si ti rekao, ispade da Lambo uopste ne moze da se tjunira. :rotf:
Daleko od toga. Imas na netu Twin Turbo Gallarda koji ide strasno.
TT Gallardo
Aha... a jesu li to kola koja mogu za svaki dan da se voze, kao sto mogu GT-R (P800) i RS6 (Evotech) - onako tjunirani? A da ne idu na cackanje i prckanje kako dodju nazad u garazu?

Ode ti u pricu o nekim extremima... k'o sto je bilo onih Skyline-a svojevremeno sa 1000+ hp... a upotrebljivost, za svakodnevnu voznju, u PM.

BTW, kako sam znao da ce link sa tim Gallardom da ti bude bas ovaj Underground Racing-ov! :rotf:
Jedan jedini twin-turbo Lambo koji sam ja dosad video na YT, koji je sibao 250+ MPH na nekoj stazi, bio je upravo Underground-ov... ne bi me cudilo da je to bas i ovaj! :rotf:
I stari je na pravcu brzi, narocito do 200 i 300. I to sa manuelnim menjacem i 5 HP manje.
http://www.zeperfs.com/duel1528-1675.htm
, a GTR je brzi na stazama.

Novi 997 PDK je brzi znacajno na pravcu, a na stazama su tu negde.
OK bre... kazem ti - kad vec postoji mogucnost da se porede hp za hp, daj te modele da poredimo.

A stari GT-R ima okruglo 480ks, isto kao i taj "stari" Turbo.
Kakav sad GT2, ko pa uopste i pomenu GT2? :rolleyes:

Nisi mi jasan uopste, stalno uvodis neke nove automobile u pricu...

Jeste, ali ako ih testira isti sofer, onda je bolje sa soferom. ;)
A da li je taj sofer debeo ili zgoljav? :rotf:
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Aha... a jesu li to kola koja mogu za svaki dan da se voze, kao sto mogu GT-R (P800) i RS6 (Evotech) - onako tjunirani? A da ne idu na cackanje i prckanje kako dodju nazad u garazu?
Mogu. ;)

Ode ti u pricu o nekim extremima... k'o sto je bilo onih Skyline-a svojevremeno sa 1000+ hp... a upotrebljivost, za svakodnevnu voznju, u PM.
Ne, nije ekstrem 1000 konja iz 5000 kubika. Sve dok nemas veliku rupu u obrtnom momentu na nizim obrtajima, taj auto je upotrebljiv za normalnu voznju.

BTW, kako sam znao da ce link sa tim Gallardom da ti bude bas ovaj Underground Racing-ov! :rotf:
So what?

Jedan jedini twin-turbo Lambo koji sam ja dosad video na YT, koji je sibao 250+ MPH na nekoj stazi, bio je upravo Underground-ov... ne bi me cudilo da je to bas i ovaj! :rotf:
Pa razlika je samo u tome sto je ovaj custom made, a GT-R je radila tjunerska kuca.

OK bre... kazem ti - kad vec postoji mogucnost da se porede hp za hp, daj te modele da poredimo.
Pa dao sam ti poredjenje.

A stari GT-R ima okruglo 480ks, isto kao i taj "stari" Turbo.
GT-R ima okruglo 485 KS, a "stari" Turbo, okruglo 480 KS, sa tim sto je nesto laksi i nema PDK.

Kakav sad GT2, ko pa uopste i pomenu GT2? :rolleyes:
Pa on je RWD 911Turbo, sa nesto jacim motorom i nesto manjom masom. Bzvz sam ga uveo u pricu, nebitno.


A da li je taj sofer debeo ili zgoljav? :rotf:
:rotf: ...pa nek je prosecne tezine. ;)
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Ne verujem... iskreno. Secam se onog klipa o kojem sam pricao, onaj je samo zagledao instrumente - pre trke, za vreme, posle... i odmah je rekao "back to the garage" :)
Ne, nije ekstrem 1000 konja iz 5000 kubika. Sve dok nemas veliku rupu u obrtnom momentu na nizim obrtajima, taj auto je upotrebljiv za normalnu voznju.
Nisam mislio na sam broj konja, nego na ono sto i rekoh - mala verovatnoca da se to moze voziti svaki dan, normalno, po ulicama. A ne od garaze do garaze.
Kao sto onaj GT-R i onaj RS6 to ipak mogu.
Pa kontam da je to jedan jedini! :d
Pa dao sam ti poredjenje.
Pa jesi bre... sad :)
Ali isprva si pominjao 500ks model.
GT-R ima okruglo 485 KS, a "stari" Turbo, okruglo 480 KS, sa tim sto je nesto laksi i nema PDK.
Prvi GT-R ima 480ks. Ovaj 2010 edition ima extra 5 konjica.


BTW, PDK... ono sto Hammond nije mogao da izgovori na televiziji! :rotf:
Pa on je RWD 911Turbo, sa nesto jacim motorom i nesto manjom masom. Bzvz sam ga uveo u pricu, nebitno.
To ti pricam... bezveze i nebitno.
Drz'mo se onog o cemu vec pricamo, novi nam ne trebaju ;)
:rotf: ...pa nek je prosecne tezine. ;)
:D:D:D


E, bez' bre vise, treba i Lukiji da odgovorim, napravicu mega post ako nastavim u ovom :d
 

Lukija

PCAXE Eminent Guru
Učlanjen(a)
13.04.2009.
Poruka
2.564
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Danas u 15:00 pocinje 24h Le Mans-a. Prenos pocinje u 14:45 ne Eurosport International. U 11:00 bi trebala da pocne revijalna trka, ako se ne varam, u pitajnu je Grupa C.


 
Poslednja izmena:

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Jel ste znali kakav menjac ima GT-R ?

U pitanju je BorgWarner-ov DSG menjac, kakav koristi VW grupacija, ekvivalen PDK menjacu na Porscheu i DSG na VW-u. Zahvaljujuci tome GT-R ostvaruje onako dobar shift time i launch control. Ono sto je zanimljivo je to da je menjac postavljen pozadi, zbog boljeg balansa. Dakle, tezak V6 napred, a pozadi DSG, koji je opet dosta tezi nego standardni manuelni menjac. Zbog toga je odnos tezine 54.7% napred, sto je prakticno idealno.

The standard tranny isn't exactly a slushbox, it's a dual clutch sequential similar to the Volkswagen GTI's DSG transmission. The gearbox is actually sourced from the same OEM, BorgWarner, though is the first application that's a transaxle setup - front engine and rear transmission.
Sto se motora tice u pitanju je Nissanov VR38DETT motor od 3.8L V6, tezak 276 Kg rucno sklapan od strane jednog coveka. Dakle svaki motor sklapa posebno jedan covek, tako da kontrola kvaliteta bude na najvecem nivou.
Cilindri su plazmirani zbog vece izdrzljivosti, mada to nije nista revolucionarno na motorima takve snage. Turbokompresori su marke IHI - Ishikawajima-Harima Heavy Industries, Japanske proizvodnje.
Prema dyno merenjima ovaj motor proizvodi od 415-480 HP na tockovima i od 560 - 620 NM obrtnog momenta.
 

CAR

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
16.04.2009.
Poruka
1.694
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel® Core™ i7-920 @ 4.4GHz (21x210) HT-off / Noctua NH-D14
Motherboard:
Gigabyte EX58-UD5
RAM:
3x2GB Mushkin Blackline PC3-12800 CL7 1600MHz @ 1680MHz 7-9-7-24 1T
VGA & cooler:
PowerColor Radeon HD 5850 @ 950/1275MHz
Display:
Samsung SyncMaster T220
HDD:
Crucial RealSSD C300 128GB / Samsung Spinpoint F4EG 2TB
Sound:
Creative Labs Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Pro Series / Logitech Z-5500 Digital
Case:
Cooler Master Cosmos S
PSU:
Cooler Master Real Power M1000
Optical drives:
Samsung SH-S203B
Mice & keyboard:
Logitech MX 1100 / Logitech Wave Keyboard
Internet:
aDSL 1024/128
OS & Browser:
Windows XP Professional Edition Service Pack 2 / Windows 7 Ultimate 64-bit
Other:
PowerColor TV Wonder 650 / Corsair Flash Voyager GTR 32GB / Apacer HT203 200X 1GB
Semafor2semafor :)
Da... ? :)
Turbo-dizel motor, iako ima monstruozni obrtni moment ne moze tek tako da ima i veliku snagu. Snaga motora je dirketno vezana za obrtni moment i broj obrtaja motora i to tako da proporcionalno zavisi od obe velicine. Uprosceno snaga = obrtni moment x broj obrtaja. Imas veliki obrtni moment i relativno mali broj obrtaja i to daje tih 750KS. Sa druge strane, F1 motori opet imaju 800+ KS ali relativno mali obrtni moment. Ali se zato vrte do 18000 rpm. Ako si ikada imao prilike da gledas kako se meri snaga na dinamometru mogao si da vidis da se u stvari meri obrtni moment a snaga se racuna. Kako god, neko je rekao: "Horsepower sells cars, torque wins races".
Vidi, znam da definicija torka nije bas tako jednostavna kakvom je ja predstavih... pa i sam JC ne zna tacno sta je, vec kolicinu/broj istih jednostavno naziva "torques" :d... ali, ovo kako rekoh mi predstavlja nesto najosnovnije moguce za razumevanje. Bar ja tako mislim :)
Nazvao bih ga jos i vucna sila, ako smem... jbg, i to mi je dovoljno "prizemno" da se koliko-toliko objasni sta tacno predstavlja. Tako... ili pak recimo "ONO sto pokusava da ti pri ubrzanju - u odgovarajucem rasponu obrtaja, kada ga ima najvise - ispomera unutrasnje organe" :)
Moze li tako nekako? :)

A ovu izjavu, sto si naveo, cuh vec negde... i pominjana je u kontextu V8 motora, tj. muscle automobila :D... koji pak torka imaju za izvoz! :rotf:
P.S. Vec sam kacio video Mine's Skyline-a. Auto ne puca od snage ali zato kazaljka obrtometra skakuce kao da je u leru.
Gde, kada? Ne videh to...

Secam se Mine-ove Supre svojevremeno i pojedinih klipova... ;)
 

Lukija

PCAXE Eminent Guru
Učlanjen(a)
13.04.2009.
Poruka
2.564
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Nazvao bih ga jos i vucna sila, ako smem... jbg, i to mi je dovoljno "prizemno" da se koliko-toliko objasni sta tacno predstavlja. Tako... ili pak recimo "ONO sto pokusava da ti pri ubrzanju - u odgovarajucem rasponu obrtaja, kada ga ima najvise - ispomera unutrasnje organe" :)
Moze li tako nekako? :)
Vidi, obrtni moment na odgovarajucim obrtajima zavisi od VE - Volumetric Efficiency, a to je sposobnost motora da puni i prazni cilindre. Na velikim obrtajima se postize velika snaga, a VE tada mora biti visok, jer je velika protocnost gasova kroz motor. Dakle, ako hoces iz male kubikaze da postignes veliku snagu, moras imati visok VE, sto znaci protocnije portove na glavi, vece ventile, agresivnije profile bregastih osovina, a pomocu turbo punjaca mozes dobiti i preko 100% VE, dakle vise nego sto data kubikaza moze da dobije pri atmosferskom punjenju i to zahvaljujuci stisljivosti gasova. Time dobijas vecu kolicinu vazduha i goriva sabijenu u malu radnu zapreminu, sto daje efekat kao da imas veci motor. Tako npr. turbo motor od 2l zapremine moze imati 350Nm obrtnog momenta, sto je ekvivalentno atmosferskom V6 motoru od 3500 kubika. Ocigledno, kolicina vazduha i goriva koju moze da 2 litarski motor dobije pomocu turbo punjaca je slicna 3.5 litarskom.

Obrtni moment je proizvod sile i rastojanja. Dakle u slucaju metrickih jedinica to je Newton * meter. Ova sila u njutnima je generisana kolicinom gasova i jacinom hemijske reakcije u cilindru. Dakle, za jacu silu, potrebno je vise smese vazduha i goriva. Odatle Turbo motori imaju veci obrtni moment.



Kako je rad proizvod sile i predjenog puta, tako je kod motora to proizvod sile i broja obrtaja.



Na kraju snaga je kolicnik rada u jedinici vremena, odnosno proizvod sile i brzine, odatle imas HP.

 

Lukija

PCAXE Eminent Guru
Učlanjen(a)
13.04.2009.
Poruka
2.564
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Zavrsen i ovogodisnji Le Mans. Dosta posada je odustalo, pokazalo se da prvo treba imati pouzdan auto pa tek onda brz. U kvalifikacijama Pezoi najbrzi i dominirali su vecim delom trke ali se desilo nesto neverovatno - na tri Pezoa desio se identican kvar (kvar turbine). Tako je Audi preuzeo vodjstvo i bez vecih poteskoca zavrsio trku 1-2-3. U P2 klasi, odlicna voznja Strakka Racing-a (Acura pod haubom). U GT1 klasi (ovo je poslednji put da se vozi na Le Mans-u) pobedio je vremesni Saleen S7R. U GT2 je bilo najuzbudljivije, na kraju je pobedio Felbermayr Porsche 997 GT3 RSR. Sve u svemu, naporna trka i za vozace i za pracenje. Cinjenica je da je pobednicka posada presla preko 5300 km za 24h, sto je vise nego sto bolid F1 predje za celu sezonu!


Konacni rezultati:
http://www.lemans.org/iframes/24hdumans/2010/chronos/2010_24_Heures_du_Mans_24_Heures_du_Mans_Race_24h_Definitif.pdf

Start:

Borba u GT2 klasi 7h nakon starta:

Nocna voznja:

Finale:
 

BigJoe

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
2.788
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i7-920 (D0) & TRUE Black + 2x Noctua P12
Motherboard:
Intel DX58SO
RAM:
3x2GB OCZ Reaper 1600 CL7
VGA & cooler:
ATi Radeon HD5850 by GA
Display:
SAMSUNG SM 206BW
HDD:
~3,5TB
Sound:
Realtek ALC889
Case:
CM Stacker 830 Black + X Craft 350 + SCYTHE KAZA MASTER
PSU:
TT ToughPower 1500W
Optical drives:
Lite-ON LH-20A1S & SAMSUNG SH-S223L
Mice & keyboard:
Logitech MX1000 + G500 + G11
Internet:
ADSL 4Mb/256Kb
OS & Browser:
Windows 7 x64
Other:
HTC Desire, iPod Classic Black 80GB
Fino se cuju traktori, ali je nemacka medicina definitivno najbolja :)
BTW uvek je zanimljivo odgledati nocnu voznju, mogu misliti koliko je naporna vozacima...
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Prvo je R10 TDI objasnio neke stvari, pa se onda pojavio ovaj HDI. Sad cemo tek da vidimo sta radi novi R15 TDI. Na papiru PUG 908 HDI FAP ima vise torka od R15 TDI, 1200 vs 1050 NM. R15 ima V10 motor, PUG ima V12. Oba su po 5500 kubika. PUG je umeo da otkaze na trci. Le Mans je ipak i test izdrzljivosti motora i automobila.
 
Poslednja izmena:
Vrh