Hmm čuje se zvuk više napolju nego unutra u kabini. Javiću mu pa ćemo proveriti da vidimo kako stojimo i na čemu smo.Pozz za majstora. Ako to ne zna, da menja zanat U pitanju je cilindar kvačila, škripi kad se ugreje pri pritisku kvačila. Imaš 2 cilindra. Jedan je "master", a drugi "slave". Jedan se nalazi na pedali kvačila, a drugi l obično na menjaču ili u samom menjaču. Kod tebe je 99% ovaj u kabini na pedali zreo za zamenu. U jednom trenutku kad skroz crkne, ostaće pedala kvačila na podu nakon pritiskanja.
Super, sutra pogledamo pa izveštavamoOnda prvo gledati onaj na menjaču, tzv "slave" cilindar. Lako se menja, samo posle ozračiti sistem (izbaciti vazduh).
2011. год. 2.0 ХДИ 120кВ, 6-степени аутоматик.Koji ti je motor u 508 i koje je godište?
Може ли укратко у чему се ради? Нисам баш при, ајде да кажем, живцима да посветим сат времена овом садржају...To je dobar motor, ali obratiti pažnju na sledeće :
Auuu kakav je to majstor...Pitanje za iskusnije. Vozim i dalje VW Polo 1.4 16v 9n iz 2002. godine. Prošle godine sam mu menjao kompletan set kvačila, to mi došlo kao kinder surprise.
Dešava se u vožnji da nakon nekih pređenih 60km kvačilo počinje da ispušta zvuk škripanja pri pritisku papučice kvačila.
Boja zvuka je identična onoj kao kada stari krevet škripi.
Da stvar bude još čudnija - automobil najnormalnije prebacuje brzine, bez ikakvih problema ili trzanja.
Kvačilo hvata u najboljem redu i sada kada bih vozio automobil u gradu to kvačilo se neće čuti nego isključivo posle 60ak kilometara vožnje.
Majstor nema pojma šta bi moglo biti jer da je druk ležaj, korpa ili samo kvačilo onda bi se čulo i kad je hladno.