2007 CLS 320 ima stap za uljeMercedesi to nemaju vec 10 godina (ne znam doduse da li svi modeli i ne znam da li jos uvek). Ako zakaze elektronika vozis na servis, prosto.
Pravi Audijev Quattro sa uzdužnim motorom je uvek permanentan. Od 1988.godine i druge generacije Quattro u upotrebi je kao centralni diferencijal Torsen. Generacijama se raspored prenosa obrtnog momenta menjala tako da se B8 koristi Torsen typ C ili T3 sa rasporedom torqa 40/60 prednja /zadnja osovina.Quattro pogon nema prevelikog uticaja, nije permanentan. Jedini uticaj je dodatna težina.
Ne muci se ni ovaj od 60. Motor je masina, a ne ljudsko biceKoliko me secanje sluzi, mnogi ameri su bas nahvalili Nokian jos poodavno, i to mahom na mercedesima. E sad, to je bilo vreme kad sam se ja kleo u Nokiu pa mi je ime delovalo simpaticno.. A i ameri su u pitanju.. Tako da ti nista pametno nisam rekao ovim postom
A sto se tice razlike u potrosnji izmedju 200 i 60ks, naravno da se to ne moze porediti, jer ovaj od 200 se ni ne muci kad povlaci svoju tezinu, dok se ovaj od 60 muci ma kako god da ides sa njim (:
Quattro sa uzdužnim motorom je permanentan. Nema uključivanja ili isključivanja.Znam da Audi A4 ima centralni diferencijal Torsen, ali nisam siguran da B8 ne isključuje pogon na zadnje kada to nije potrebno. Kod modela sa poprečnim motorom kao npr. A3 i Golf ide Haldex, koji u slučaju proklizavanja preko posebne lamele prebacuje pogon i na zadnje točkove. Koliko se sećam B8 prebacuje obrtni moment u odnosu 70:30 između prednjih i zadnjih točkova.
Ako ne budu valjale, napravicu saksije za cvece.... taman ce biti malo dublje zbog sirine gumeAko ti bude proklizavao, imam ja na Bravi nove letnje Save, možemo se menjati kola preko zime, učiniću ti