Beagle
PCAXE News Guru
- Učlanjen(a)
- 20.01.2010.
- Poruka
- 1.480
- Rezultat reagovanja
- 0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
Kod direktnog ubrizgavanja gorivo se pumpa direktno u komoru cilindra. Gorivo hladi injektor i sprecava nagomilavanje prljavstine na otvoru. Kod indirektnog ubrizgavanja plina, plin se ubrizgava u usisnu granu i onda je potrebno da motor radi na mesavinu plina i benzina kako bi se sacuvali benzinski injektori.Ako mož da se pojasni taj problem sa plinom i direktnim ubrizgavanjem? Mislim da će to interesovati mnoge.
Postoje i sistemi za direktno ubrizgavanje plina i tada se kroz benzinske injektore ubrizgava plin u tecnom stanju u cilindar (BRC LDI ili Prince LiquiMax npr). Na operativnoj temperaturi motora, da bi plin ostao u tecnom stanju potrebno je da sistem bude pod visokim pritiskom (150 bara) pa je potrebno imati posebnu pumpu u plinskom rezervoaru i visokokvalitetnu gasnu instalaciju.
Mene zanima kakve su posledice upumpavanja plina u tecnom stanju po motor, posto plin prelazi u gasno stanje posle ubrizgavanja i tada dolazi do naglog hladjenja cilindra.