• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Automobili

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
Ako mož da se pojasni taj problem sa plinom i direktnim ubrizgavanjem? Mislim da će to interesovati mnoge.
Kod direktnog ubrizgavanja gorivo se pumpa direktno u komoru cilindra. Gorivo hladi injektor i sprecava nagomilavanje prljavstine na otvoru. Kod indirektnog ubrizgavanja plina, plin se ubrizgava u usisnu granu i onda je potrebno da motor radi na mesavinu plina i benzina kako bi se sacuvali benzinski injektori.

Postoje i sistemi za direktno ubrizgavanje plina i tada se kroz benzinske injektore ubrizgava plin u tecnom stanju u cilindar (BRC LDI ili Prince LiquiMax npr). Na operativnoj temperaturi motora, da bi plin ostao u tecnom stanju potrebno je da sistem bude pod visokim pritiskom (150 bara) pa je potrebno imati posebnu pumpu u plinskom rezervoaru i visokokvalitetnu gasnu instalaciju.

Mene zanima kakve su posledice upumpavanja plina u tecnom stanju po motor, posto plin prelazi u gasno stanje posle ubrizgavanja i tada dolazi do naglog hladjenja cilindra.
 

Apple

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.01.2010.
Poruka
1.074
Rezultat reagovanja
36
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
INTEL i7-4790K 4.0GHz 8MB EK-KIT H3O - Supreme HF 360 Overclocked to 4.9GHz
Motherboard:
MSI Z87 MPOWER MAX AC
RAM:
CORSAIR 8GB (2x4GB) 1600MHz DDR3 Vengeance CML8GX3M2A1600C9 XMP
VGA & cooler:
Vega 64 EK Full Water Cooled
Display:
ASUS VG248QE 144Hz TN panel
HDD:
Samsung 860 EVO 500GB HITACHI Deskstar 1TB 32MB 7k SATA600 HDS721010DLE630
Sound:
Integrala
Case:
Cooler Master HAF X
PSU:
SEASONIC SS-1000XP
Optical drives:
LG DWD RW
Mice & keyboard:
Razer Deathadder 3500DPI
Internet:
SBB 150/10
OS & Browser:
WIN 10 x64 Pro Legal
Ipak cu ja i dalje da orem :troll:
 

Vule

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.964
Rezultat reagovanja
231
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 7 5800X3D / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
Gigabyte B550 Aorus Elite AX V2
RAM:
32GB Geil Orion 3600Mhz
VGA & cooler:
XFX Merc RX6900XT
Display:
Dell S3222DGM
HDD:
Kingston Fury Renegade 1TB / Samsung 970 EVO Plus 1TB
Case:
DeepCool CH560 Digital
PSU:
ASUS ROG 750W Gold
Takođe :D kakvi crni benzini, plinovi, gluposti... :D
 

StojkovicS

Banned
Učlanjen(a)
05.02.2013.
Poruka
2.314
Rezultat reagovanja
76
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel I5 2400 3.1ghz Box
Motherboard:
Gigabyte H61M-DS2 rev 3.0
RAM:
Kingston HyperX 8 gb DDR3
VGA & cooler:
Asus R9 270X DirectCU II TOP
Display:
Asus Led Gaming Monitor VP228TE
HDD:
Kingston A400 + Fujitsu 230gb
Sound:
Steelseries 7h Usb Pro 7.1 Surround
Case:
Spire
PSU:
LC Power LC600H-12 v 2.31
Mice & keyboard:
Steelseries Kana & Steelseries Apex 350 RGB
Internet:
12/2 ADSL ORION Telekom
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit & Google Chrome
Imam neku pricu da predjem sa pezoa 206 1.9d na klia 1.2 16v...
Vec sam ulozio u pezoa za bosch pumpu 100 evrica,nove gume itd..nekih 500e sam mu dao za 3-4 meseca,pa mi sad nekako zao da propadne to :)
Ima neko mozda ovog malog klia?
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
Kod direktnog ubrizgavanja gorivo se pumpa direktno u komoru cilindra. Gorivo hladi injektor i sprecava nagomilavanje prljavstine na otvoru. Kod indirektnog ubrizgavanja plina, plin se ubrizgava u usisnu granu i onda je potrebno da motor radi na mesavinu plina i benzina kako bi se sacuvali benzinski injektori.

Postoje i sistemi za direktno ubrizgavanje plina i tada se kroz benzinske injektore ubrizgava plin u tecnom stanju u cilindar (BRC LDI ili Prince LiquiMax npr). Na operativnoj temperaturi motora, da bi plin ostao u tecnom stanju potrebno je da sistem bude pod visokim pritiskom (150 bara) pa je potrebno imati posebnu pumpu u plinskom rezervoaru i visokokvalitetnu gasnu instalaciju.

Mene zanima kakve su posledice upumpavanja plina u tecnom stanju po motor, posto plin prelazi u gasno stanje posle ubrizgavanja i tada dolazi do naglog hladjenja cilindra.
Pre nekih godinu dana sam zvao neki servis koji radi Zavoli, mislim da su sa Banovog Brda. Nešto sam se raspitivao oko plina za lybru 2.0, jer sam imao sumanutu ideju da je kupim, pa reko da vidim šta je najbolje.
Elem, nekako samo se dotakli teme dirktnog ubrizgavanja, i majstor mi je sve to ispričao, za ubrizgavanje plina kroz benzinske dizne, i pumpu u rezervoaru... I na kraju je rekao da je sve to *****e, jer ne radi kako treba, zato što nam je plin lošeg kvaliteta i prljav, i da se on ne bi s
a tim zamlaćivao :rotf:
I ja orem do daljnjeg, samo pun gas baki :d Dže te de i dalje rulez :D
EDIT:
ovaj servis:
http://www.autogasugradnja.rs/index.html
 
Poslednja izmena:

a c a

PCAXE Member
Učlanjen(a)
25.04.2009.
Poruka
770
Rezultat reagovanja
24
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Propus@Deneb
Motherboard:
Foxconn
RAM:
Hyper X
VGA & cooler:
AMD
Display:
Samsung
HDD:
WD5000AAKX i WD20EZRZ
Sound:
int.
Case:
690IIa
PSU:
Seasonic
Optical drives:
Pioneer&Liteon
Mice & keyboard:
Chicony&Logitech
Internet:
SBB D3
OS & Browser:
7Ux64/XPSP3
Pa otac će da mu ugrađuje plin, valjda on bolje zna od svih vas gde i šta može.
 

ostoja88

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.11.2010.
Poruka
409
Rezultat reagovanja
2
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
intel i3-3225 & LC CC-120
Motherboard:
msi z77ma-g45
RAM:
hyperX 8gb ddr3
VGA & cooler:
hd4000
Display:
dell p2414
HDD:
840evo 250gb + seagate 1TB
PSU:
tt smart 630w
Internet:
ADSL
OS & Browser:
Windows 7
Imam neku pricu da predjem sa pezoa 206 1.9d na klia 1.2 16v...
Vec sam ulozio u pezoa za bosch pumpu 100 evrica,nove gume itd..nekih 500e sam mu dao za 3-4 meseca,pa mi sad nekako zao da propadne to :)
Ima neko mozda ovog malog klia?
Imam ja clio 1.2 ali 8v... Za ovo kratko vreme sam zadovoljan, u poređenju sa puntom koji vozim na poslu je avion. Lepši, udobniji, bolje leži na putu.
Meni za sada jedina mana što je na autoputu spor ko bicikla, da ga poteram preko 120 treba dosta metara da prođe što je nezgodno prilikom obilaženja. Što se tiče grada super je, troši mi 7,5 litara sad zimi, letos 6,5. Za održavanje tek ćemo da vidimo pošto ga nemam još ni godinu dana, za sada sam samo popravio to što prethodni vlasnik nije...

Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока
 

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
Imam neku pricu da predjem sa pezoa 206 1.9d na klia 1.2 16v...
Vec sam ulozio u pezoa za bosch pumpu 100 evrica,nove gume itd..nekih 500e sam mu dao za 3-4 meseca,pa mi sad nekako zao da propadne to :)
Ima neko mozda ovog malog klia?
Amortizuj ta ulaganja malo, lako ces promeniti ;)

Elem, nekako samo se dotakli teme dirktnog ubrizgavanja, i majstor mi je sve to ispričao, za ubrizgavanje plina kroz benzinske dizne, i pumpu u rezervoaru... I na kraju je rekao da je sve to *****e, jer ne radi kako treba, zato što nam je plin lošeg kvaliteta i prljav, i da se on ne bi s
a tim zamlaćivao :rotf:
I ja orem do daljnjeg, samo pun gas baki :d Dže te de i dalje rulez :D
EDIT:
ovaj servis:
http://www.autogasugradnja.rs/index.html
U sustini u pravu je. Nas plin je jako prljav i pitanje je koliko takvi uredjaji mogu da izguraju kod nas.
 

StojkovicS

Banned
Učlanjen(a)
05.02.2013.
Poruka
2.314
Rezultat reagovanja
76
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel I5 2400 3.1ghz Box
Motherboard:
Gigabyte H61M-DS2 rev 3.0
RAM:
Kingston HyperX 8 gb DDR3
VGA & cooler:
Asus R9 270X DirectCU II TOP
Display:
Asus Led Gaming Monitor VP228TE
HDD:
Kingston A400 + Fujitsu 230gb
Sound:
Steelseries 7h Usb Pro 7.1 Surround
Case:
Spire
PSU:
LC Power LC600H-12 v 2.31
Mice & keyboard:
Steelseries Kana & Steelseries Apex 350 RGB
Internet:
12/2 ADSL ORION Telekom
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit & Google Chrome
@ostoja Aha ok,ja prelazim dnevno minimum 50km zbog posla,tako da mi treba neki mali potrosac,a to za lenjost sam navikao na ovom pezou,dosta je lenj.Videcu kad stigne sa carine,zavrsavaju se neki papiri.Dizel je dosta skuplji za odrzavanje,pa sam mislio da predjem na benzinca malog i ovo mi doslo bas lepo.

@beagle Da sam mogao da amorizujem,vrlo rado bi se to i desilo.Ali popravke su bile hitne.
 

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
@beagle Da sam mogao da amorizujem,vrlo rado bi se to i desilo.Ali popravke su bile hitne.
Htedoh da kazem da vozis jos pezoa da ne ispadne da si ga popravljao za nekog drugog :)

1.2 16v u kliju je sigurno manji mrtvak od 1.9d u pezou.
 

prashinar

PCAXE Member
Učlanjen(a)
27.03.2011.
Poruka
198
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Celeron G1820 2.7GHz
Motherboard:
Gigabyte GA-B85M-D3H
RAM:
2x4gb Crucial Balistic 1600MHz
VGA & cooler:
MSI 5850TFII 1gb ddr5
Display:
Phillips 230 OC + Samsung 940N
HDD:
Hitachi 500gb
Sound:
Logitech X230 2.1 & Oticon Sumo Xp
Case:
Chieftec
PSU:
TT 630W
Mice & keyboard:
Logitech Internet Keyboard + Logitech MX518
Internet:
SBB Fiber duo 30/6mbs
A benzin i dizel su "čisti"? Opšte je poznato da je kod nas gorivo lošeg kvaliteta.

Koliko je meni poznato, dakako, potpuno amaterski, gorivo budućnosti može biti i biodizel od konoplje. Na žalost, naftno-pamučni lobi je svih ovih godina nosio pobede...
 

Apple

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.01.2010.
Poruka
1.074
Rezultat reagovanja
36
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
INTEL i7-4790K 4.0GHz 8MB EK-KIT H3O - Supreme HF 360 Overclocked to 4.9GHz
Motherboard:
MSI Z87 MPOWER MAX AC
RAM:
CORSAIR 8GB (2x4GB) 1600MHz DDR3 Vengeance CML8GX3M2A1600C9 XMP
VGA & cooler:
Vega 64 EK Full Water Cooled
Display:
ASUS VG248QE 144Hz TN panel
HDD:
Samsung 860 EVO 500GB HITACHI Deskstar 1TB 32MB 7k SATA600 HDS721010DLE630
Sound:
Integrala
Case:
Cooler Master HAF X
PSU:
SEASONIC SS-1000XP
Optical drives:
LG DWD RW
Mice & keyboard:
Razer Deathadder 3500DPI
Internet:
SBB 150/10
OS & Browser:
WIN 10 x64 Pro Legal
Zna li neko u cemu je stos i da li je sipao na pumpi "Vukovic" prema Veterniku (Eurodizel je 110 din)
 

mitarus

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
1.097
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5 2500K & LC-CC-95
Motherboard:
Gigabyte GA-H77M-HD3
RAM:
2x8GB Kingston HyperX FURY 1866MHz
VGA & cooler:
XFX RX480 8GB
Display:
AOC Q3279VWFD8
HDD:
Samsung 850 EVO 250GB
Sound:
Creative X-Fi XtremeGamer SB0770
Case:
Fractal Design Arc XL
PSU:
Thermaltake Smart SE 630W
Mice & keyboard:
Logitech MX518 | Logitech UltraX Premium Black

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Kod direktnog ubrizgavanja gorivo se pumpa direktno u komoru cilindra. Gorivo hladi injektor i sprecava nagomilavanje prljavstine na otvoru. Kod indirektnog ubrizgavanja plina, plin se ubrizgava u usisnu granu i onda je potrebno da motor radi na mesavinu plina i benzina kako bi se sacuvali benzinski injektori.

Postoje i sistemi za direktno ubrizgavanje plina i tada se kroz benzinske injektore ubrizgava plin u tecnom stanju u cilindar (BRC LDI ili Prince LiquiMax npr). Na operativnoj temperaturi motora, da bi plin ostao u tecnom stanju potrebno je da sistem bude pod visokim pritiskom (150 bara) pa je potrebno imati posebnu pumpu u plinskom rezervoaru i visokokvalitetnu gasnu instalaciju.

Mene zanima kakve su posledice upumpavanja plina u tecnom stanju po motor, posto plin prelazi u gasno stanje posle ubrizgavanja i tada dolazi do naglog hladjenja cilindra.
Ja sam čuo za taj sistem za ubrizgavanje plina u tečnoj fazi kod FSI itd... motora... i isto tako sam čuo da mi nemamo dovoljno kvalitetan plin za takve uređaje, koji su bolesno skupi.
A što se tiče ubrizgavanja hladnog plina, pa to je super za turbo motor. Na taj način se smanjuje temperatura izduvnih gasova, a odnos vazduha i plina ne prelazi 1:14...pa ne može baš preterano da se ohladi čelo klipa i da to dovede do pucanja. U globalu, problem sa ubrizgavanjem plina u tečnoj fazi je previsoka cena tog sistema.
Neka hvala... ipak ću dizela ako mi je baš do potrošnje. :p
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Nego..... stiglo danas novo "puhalo"... :cool:

Stigao novi turbopunjač:




U pitanju je Garrett GTB1756VK, sa 2.7 TDI, baš kao što sam najavio da će biti... sa verzije motora od 190KS.

Skinut je sa auta koji je prešao manje od 100.000 km... međutim, kada sam skinuo navlaku za crevo, primetio sam manja oštećenja na kompresoru:





Dakle, kompresor se vrlo lako okreće, nema luft, aksijalni ni malo, radijalni vrlo malo, nigde na kućištu nema tragova udara lopatica kompresora, nije zauljen, naročito ne sa zadnje strane... Ova sitna oštećenja su verovatno od nečistoće u usisnom sistemu. Za svaki slučaj ću odneti turbo u turbo servis da se ispita na mašini u kakvom je balansu, pa ako treba možda promenim impeler sa npr. "billet" kompresorom, što bi trebalo da mu omogući još bolji spool... ali to ću već da vidim. Najverovatnije da će i ovakav kakav je raditi perfektno. Čekam da mi konačno stignu intercooler i "pipework", za to vreme ću da nabavim drugu izduvnu granu, vakuumski aktuator itd... i videću da se ovo napravi da se skida na šrafove sa izduvne.
Dakle... nulta faza je pri kraju, uskoro počinjem 1. i glavnu fazu, a to je mehaničko prebudživanje turba, na izduvnu granu od 1.9 motora.
Tek na kraju u zadnjoj fazi ide ugradnja svega i remap.
 

ostoja88

PCAXE Member
Učlanjen(a)
01.11.2010.
Poruka
409
Rezultat reagovanja
2
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
intel i3-3225 & LC CC-120
Motherboard:
msi z77ma-g45
RAM:
hyperX 8gb ddr3
VGA & cooler:
hd4000
Display:
dell p2414
HDD:
840evo 250gb + seagate 1TB
PSU:
tt smart 630w
Internet:
ADSL
OS & Browser:
Windows 7
Nzm da li znaš za mighty car mods... Podseća me ovaj tvoj projekat na njih :-)

Samo cepaj!

Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока
 

Shang Tsung

Moderator
Učlanjen(a)
31.05.2011.
Poruka
4.813
Rezultat reagovanja
166
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Zvijer :p
CPU & cooler:
Intel i7 9700K@5GHz ft. EKWB H2O
Motherboard:
ASUS ROG Strix Z370-E Gaming
RAM:
Corsair Dominator Platinum 32GB 3000MHz
VGA & cooler:
ASUS RX 5700 XT Strix OC
Display:
LG 32GK850G (VA 165Hz) + AOC Q3279VWFD8 (IPS 75Hz)
HDD:
SSD Samsung 970 EVO 500GB + WD 4TB EFAX
Sound:
ASUS Essence STU + Rotel RA-05/JBL L16 Decade/SVS PB1000 + Sennheiser HD515
Case:
Lian Li 011 Dynamic (black)
PSU:
Seasonic SS-760XP2 Platinum
Mice & keyboard:
Razer Deathadder Chroma + ASUS Echelon mousepad + Redragon Dark Avenger RGB
Internet:
ASUS RT-N18U + Ubiquiti AP AC LR @ 250/25Mbit
OS & Browser:
Win10 64-bit
Other:
Logitech C920 Webcam, Logitech Cordless Rumblepad 2

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB

vamilos

PCAXE Member
Učlanjen(a)
30.04.2009.
Poruka
224
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
2500K@4500mhz CM 212 EVO
Motherboard:
MSI Z77-G43
RAM:
2x4GB 1866MHz Exceleram Black Sark
VGA & cooler:
PowerColor HD 6850
Display:
LG L225WS
HDD:
WD 640gb aaks, WD 250gb
Sound:
on board
Case:
Midgard II
PSU:
PC POWER & COOLING 500w Silencer
Optical drives:
Lg
Mice & keyboard:
TRUST DS-3700R+HP XA965AA
Internet:
SBB kablovska
OS & Browser:
Win 7 64bit
Fedja postaje SLEEPER na putu :D
 

Grodos

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
31.07.2010.
Poruka
3.198
Rezultat reagovanja
436
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
SoulReaper
CPU & cooler:
Ryzen 5900X + Arctic Freezer 50
Motherboard:
ASUS TUF X570
RAM:
128GB Kingston Beast
VGA & cooler:
RTX 3080 Ti
Display:
LG 32GP850
HDD:
XPG SX8200 Pro 2TB
Case:
MS Titan 2 PRO
PSU:
Corsair HX1200
Mice & keyboard:
Cougar 700K & Logitech G502SE
OS & Browser:
Win 10 64bit
Da li neko ima iskustva sa Mazdom 6 i Honda Accord vozilima 2008. i mlađe godište, dizel motori? Šta je dobro, šta ne valja, za vlasnika sa prosječnim primanjima na našim prostorima?
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Fedja postaje SLEEPER na putu :D
Haha...teško da 1.9 TDI od 220 KS možeš da nazoveš sleeperom, možda kada bi ga navio na 310KS... a za to treba GTB2260VK ili jači, veće dizne, drugo kvačilo, portovana glava, trkačka bregasta (dbilas 272)... a to već značajno prevazilazi planirani budžet. ;) Na kraju, takav setup baš i nije za neku gradsku vožnju, do 2000 rpm se ne dešava ništa, tek posle malo, a onda po****i na 3000 i tako do 5000. Pravi sleeper bi bio npr. 2.8 VR6 204KS sa 4 motion pogonom, turbiran na 450-500KS. ;) Zapravo bio bi Porsche killer.


Da li neko ima iskustva sa Mazdom 6 i Honda Accord vozilima 2008. i mlađe godište, dizel motori? Šta je dobro, šta ne valja, za vlasnika sa prosječnim primanjima na našim prostorima?
Za prosečna primanja na našim prostorima je jedino pogodna šipka u GSP-u. :D Eventualno Golf 2 1.6 D. :troll:
A te mazge dizeli su njesra. Poprilično skupo održavanje, problematičan DPF i njegovo gašenje, Denso pumpa i dizne, performanse diskutabilne (vozio sam jednu 6 2007. 2.0D 140KS i ne ide). Na kraju krajeva, i limarija može da bude problematična. To je najgori Japanski auto, sa očajnom antikorozivnom zaštitom. Benzinski motori su dobri, ali ako ih voziš isključivo na benzin. Ono što mi se dopalo na toj 6tici je upravljivost, handling...direktnost na upravljaču, tu je definitivno bez premca. Ali za prosečan budžet sa naših prostora jednostavno nije.
 
Poslednja izmena:

Vule

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.964
Rezultat reagovanja
231
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 7 5800X3D / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
Gigabyte B550 Aorus Elite AX V2
RAM:
32GB Geil Orion 3600Mhz
VGA & cooler:
XFX Merc RX6900XT
Display:
Dell S3222DGM
HDD:
Kingston Fury Renegade 1TB / Samsung 970 EVO Plus 1TB
Case:
DeepCool CH560 Digital
PSU:
ASUS ROG 750W Gold
Ni Honde nisu daleko sa njihovim... Od tih japanaca, samo benzin, mnogo boljih dizela imaš u EU automobilima...
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB

Grodos

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
31.07.2010.
Poruka
3.198
Rezultat reagovanja
436
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
SoulReaper
CPU & cooler:
Ryzen 5900X + Arctic Freezer 50
Motherboard:
ASUS TUF X570
RAM:
128GB Kingston Beast
VGA & cooler:
RTX 3080 Ti
Display:
LG 32GP850
HDD:
XPG SX8200 Pro 2TB
Case:
MS Titan 2 PRO
PSU:
Corsair HX1200
Mice & keyboard:
Cougar 700K & Logitech G502SE
OS & Browser:
Win 10 64bit
Pošto se polako primiče vrijeme za kupovinu još jednog/drugog vozila (trenutno imam 2002. Oktavia MK1 1,9TDI 66kW) počeo sam da gledam šta i kako a iskreno ne znam ni sam. Za japance sam pitao jer je drugar kupio baš Mazdu 6, karavan, 2008. posljednji paket opreme i poslije 6-7mjeseci korišćenja kaže da je prezadovoljan. E sada, poslije godinu dvije, vidjećemo ali njemu pare nisu problem tako da...
Za mene je dotični model Mazde jedno od najljepših vozila koje sam vidio, u svakom slučaju ali ako je situacija takva kakva jeste onda jbg :)

Pored toga sam gledao i Passat 6 ali vozilo nevjerovatno drži cijenu što me nervira jer ja vozilo kupujem da ga zadržim a ne da ga prodam za 3, 4, 5 godina. Znam i dvojicu ljudi koji ga imaju i nisu pretjerano zadovoljni. Ja bih išao na 2.0TDI model a kod nas majstori uglavnom bježe od tih motora, ne znam zašto.

Kakva je situacija sa ovim Passat-ima ali i Oktavia MK2, 2.0TDI motori od 140KS, isto 2008. god i mlađe?
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Passat B6 2008. je prelazna godina, imaš verzije i sa PD motorom i sa CR. PD motori koriste sistem pumpa-brizgaljka kao na golfu 4 TDI od 100, 115, 130 i 150KS. Passati sa PD motorom imaju identičnu glavu i turbo kao PD130 iz četvorke, prečnik klipa je nešto širi pa je motor praktično razbušen na 1968 ccm. Međutim, to nije jedina razlika. 2.0 PD 8V koristi drugačiju uljnu pumpu, tzv. Balancer Shaft. Problem sa ovim uljnim pumpama je što umeju da otkažu posle nekog vremena i kilometraže što uzrokuje prvo kvar turbine, a zatim i habanje celog motora, pa je to ujedno i razlog zašto se izbegava kupovina tog agregata. Svi PD 8V su sa BOSCH diznama i elektronikom, tako da tu nemaš problem. Problem sa uljnom pumpom se rešava za sitne pare, a može da se stavi i uljna pumpa od 1.9, koja nema taj problem, ali se onda gubi na "uglađenosti".

Octavia A5, kao i Golf V nose obično BKD agregat, sa 16 ventila od 140KS. Ovaj agregat takođe koristi BOSCH elektroniku i dizne, i nema problem oko crkavanja dizni, ali nema ni problem oko uljne pumpe. Dakle, moj savet je BKD u Octaviji, Jetti ili Golfu. Međutim, pojedine serije ovog agregata imaju problema sa glavama motora. Dešavalo se ne tako retko da im glava pomeša ulje i antifriz, da se od vibracija raz***u ležišta dizni...itd... mada je uzrok tome i ogromna kilometraža. U suštini kasnije verzije ovog agregata nemaju problema sa glavama, a tu potpada negde 2007-8 godište. 16 ventilski PD TDI postoji i u Siemens varijanti. Razlika je u injektorima. Umesto starog dobrog solenoida, koristi se Piezo element. Problem sa ovim diznama je u tome što se piezo element raskanta od vibracija, počne da gubi kontakt i onda ostaješ bez dizne, a dešavalo se da se i kratko spoji, pa onda strada i ECU i nastane strašna havarija. Siemens Piezo PD radi odlično kada radi, ali nije previše pouzdan i može da ostavi na putu. Savet...izbegavaj. Piezo PD se nalazi u verzijama i od 140 i 170KS.

Na kraju, ako ćeš Passata, gledaj da je novije godište i da je CR motor u njemu, koji se pokazao kao izvanredan agregat. CR140 osim što radi uglađeno, malo troši i lepo se tjunira. To je čuveni EA189 "dieselgate". ;)
Većih problema sa njima nema, izuzev što na oko 200.000 umeju da im odu "swirl" flapne za usisnu granu, zbog čega se upali greška na tabli. Polovna flapna košta 200 evra, a motor sasvim lepo radi i bez nje, izuzev što možda izgubi koji Nm na ispod 2000rpm. Flapnu je moguće isključiti u softveru. Na BMW-u se ove klapne takođe kvare, ali za razliku od VW-a, ume da se dogodi da se raspadnu i da ulete u motor, a onda nastaje havarija. Od tog problema nisu imune ni Alfe, a ni mnogi drugi proizvođači, dakle, vremenom se ti delovi pohabaju.

Ako mene pitaš, od tih novijih razmišljao bi o 2.0 TDI CR Passatu B6, odličan je i Audi A4 sa tim istim agregatom, imaš verziju i od 120KS koja je identična kao 140, samo je softverski detjunirana. Jedini problem je što takav Passat, A4 itd... košta 10-tak 11 iljada... Odličan agregat je npr. i Fiat-ov 2.0 mutlijet od 165KS... za svaku preporuku. Bravo u nekoj dobroj opremi sa tim motorom može da se pazari za neke razumne pare, a nije uopšte mali auto. 170KS CR TDI je žestoko skup, nemaš auto sa tim motorom bez 13.000 evra. Odličan agregat, ali previše love.

Npr. ovakav Passat bi trebalo proveriti... 2010. godište, verovatno je CR verzija:

http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7530648/volkswagen-passat-b6-20-tdi-dsg-highline

...i za to godište je ok cena pod uslovom da je CR.
 
Poslednja izmena:
Vrh