drfedja
CPU Guru
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 3.084
- Rezultat reagovanja
- 14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Evo, ja sam npr. ozbiljno razmisljao o 147 1.9 mJET 16V i sto se motora i tunninga tice mislim da tu nema dileme previse. Taj agregat odlicno ide i moze dosta da se izvuce iz njega dodatne snage i momenta. Ono sto me odbija kod 147 je zavrsna obrada i sigurnost putnika. Ako poredimo isto godiste Golf IV i AR147, Italijan ipak izgleda dosta ofucanije, a mene to licno odbija od kupovine. Cak za iste pare VW je po tom pitanju bolji izbor. Sto se tice odrzavanja, VW je takodje jeftiniji, pod uslovom da oba automobila nisu kante.Ja nemam nista protiv TDI motora, ni protiv golfa.
Imam samo protiv onih ljudi koji ne priznaju nista osim golfa...
Secam se pre 3 godine kad sam se raspitivao o alfi, koju da uzimam, da li da uzimam. Sunce ti iebem, tada su me bukvalno svi odgovarali od alfe, i ubedjivali da uzmem golfa. Samo golf je auto. I da uzmem bolje i pezoa, samo ne alfu. "To se kvari", "losa elektronika", "nikad ne moze da se proda". Tada kad sam uzeo moju, nije bilo bas puno 147ica u KGu. Sad ih ima vise nego nekad stojadina.

Na kraju krajeva, polovnjak je uvek macka u dzaku, pa je svasta moguce i za prvo vreme dok ne vidim kako se automobil ponasa nema chip tunninga itd...

147 na kraju krajeva ima svoje prednosti, kao sto su npr. eksterijer koji deluje uzbudljivije, povoznost, tj. osecaj na volanu.
GIV ima prednosti kao sto su finalna dorada, jednostavnost i funkcionalnost, laksa dalja prodaja i manji pad cene. Takodje je i preglednost bolja u GIV nego u Alfi, narocito nazad.
Na kraju krajeva, to su dva razlicita automobila, iste klase, koji imaju drugaciju filozofiju i svaki poseduje nesto sto privlaci i odbija kupce.

Hvala u svakom slucaju... a sto se tice JTD VS TDI...ne znam sta je tu bolje, samo znam da 1.9 TDI - PD130 je veoma tjunabilan, ugradjivao se u ozbiljne automobile poput A6, A4, SuperB-a i prelazio je u takvim vozilima i po 800K bez vecih problema uz adekvatno odrzavanje. Mozda je i JTD jednako dobar, ali nije sve u tome da li motor moze da predje 700 ili 900K, jer sigurno necu toliko preci sa ovim autom. Iskreno, mngoo mi vise smeta krckava plastika, losa izolacija, ofucan enterijer.... tu je VW u prednosti. Sto se motora tice, tu opet nema greske, sto rece Vule, pa nije to 1.2 benzinac....Fedja cestitam na kupovini, po slikama mislim da si dobro izabrao...za tu lovu je sasvim OK, a i sa 1.9TDI nema greske.
Mani ove sa JTD-om, i tako to, neznam samo zasto su uvek protiv TDI motora...za mene je TDI sasvim OK motor, a i svaba daje osecaj oklopnog vozila o kom Italijani mogu samo da sanjaju...bar je moje iskustvo takvo.
JTD je mozda i bolji motor(ako je uopste bolji) al ni TDI nema cega da se stidi...
Sad ce Alfisti da raspale po meni![]()

Poslednja izmena: