CoyoteKG
PCAXE Member
- Učlanjen(a)
- 01.01.2011.
- Poruka
- 207
- Rezultat reagovanja
- 7
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
i7 2600K + CM Hyper 212 EVO
Motherboard:
MSI MPower Z77
RAM:
Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury Red DDR3 1866MHz
VGA & cooler:
NVIDIA Quadro FX 1800
Display:
Dell U2412m + Samsung 971p
HDD:
Samsung SSD 840 EVO
Sound:
KEF Cresta 3 + Pioneer A-66X
Case:
CM Silencio 650
PSU:
CM GX-450W
Optical drives:
-
Mice & keyboard:
HP
Internet:
10/1
OS & Browser:
Win7 & Chrome
neka pisu sta god zele. idem na sud...
slicno je i sa karoserijom, Toyota rav4 prve generacije je bila ogoljena, bez viska elektronike, imala je veliki klirens i sve sto treba za teren, u sustini najvise gotivim one rav4 iz 01-04 god otprilike, 205mm klirens ali neke verzije imaju bas nisko postavljenu izduvnu granu koja ubija terenski potencijal, sad zaboravih da li je to nekako moglo da se izbegne kroz paket opreme ili je to problem samo 4x2 verzije..
Forester ce da se popne gde hoces i bez reduktora a rav4 ima da sprzi lamelu tamo gde se Subaru popeo 
Captiva. Zatim Sportage novi, Hyundai ix35, Kuga..
mislio sam na to, da na istom mestu gde sam provozao upravo tog 2004 Forestera (utabani makadam ovde kod mene u Ostruznici) sam osetio tumbanje i zavrzlame, dok se ovaj novi Rav4 prosetao tuda, kao da idem po ledu.


