• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Automobili

FantomX

GPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
4.849
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
iMac 24"
Other:
¿ʞɔnɟ əɥʇ ʇɐɥʍ

Vule

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.961
Rezultat reagovanja
227
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 7 5800X3D / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
Gigabyte B550 Aorus Elite AX V2
RAM:
32GB Geil Orion 3600Mhz
VGA & cooler:
XFX Merc RX6900XT
Display:
Dell S3222DGM
HDD:
Kingston Fury Renegade 1TB / Samsung 970 EVO Plus 1TB
Case:
Lian Li 011 Dynamic EVO
PSU:
ASUS ROG 750W Gold
Opruge definitivno, čim dođu na red, ima do tad još par stvari da se poradi, fali mi još jedno 0.3 bara za početak :D
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
OZ Superturismo cuce skoro na svakom automobilu dobro, a narocito na "old school". :)
 

mINUS

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.353
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II [email protected] + Prolimatech Megahalems
Motherboard:
Gigabyte GA-790XTA-UD4
RAM:
12GB DDR3 HyperX 1600
VGA & cooler:
MSI GTX660 Twin Frozr
Display:
Benq G2420HD 24"
HDD:
SSD 840EVO 250GB, 2x1TB Samsung
Sound:
Audigy 4 + Altec MX5021 + Sennheiser HD555@HD595
Case:
CM HAF932 + Zalman MFC1 Plus
PSU:
Chieftec APS-750C Modular
Optical drives:
Pioneer DVR-216D 20x DVD-RW
Mice & keyboard:
MS Sidewinder + Logitech ultraX
Internet:
30+ MGbit
OS & Browser:
Win 8.1 x64
Other:
Nexus 4
Mozda najkompletniji yugo na balkanu, vrhunski spakovan i odradjen.



motor 1.6 Lancia
 
Poslednja izmena:

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Kakav je ono dihtung od drveta? Jel frajer pri sebi? :d
Na izduvnoj grani 4-2-1 mora da je dobio 20 konja. :troll:
BTW, s obzirom da ima twin weber-e, trebalo bi bolje da puni preko 6000 rpm.

Problem tih Yugo tjunera je u tome što oni dobiju dosta u odnosu na stock Šugića, ali je to i dalje daleko od nekog ozbiljnog auta. Baš bi voleo da vidim kako bi se proveo ovaj krš sa nekim Swiftom 1.3 DOHC ili Saxom VTS 1.6, pri čemu ovi fabrički koštaju manje nego ova budževina.
Valjda je satisfakcija ovih budž majstora u tome što sami sve rade. Ne vidim drugo.

BTW, viđao sam i sređenije jugatije. Komšija je imao plavog 1.6 sa ventilirajućim diskovima od Alfe 155, motor je urađen, glava je bila iz 1.6 HOBI klase, kratak menjač 13/53 sa pet brzina, a stavljao je ove weber-e, ali nije mogao da ih našteluje kako valja, pa je vratio standardan weber.
Uglavnom Šugo je išao prilično ozbiljno.
 

hsv.stoned

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
13.04.2011.
Poruka
1.478
Rezultat reagovanja
15
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD RYZEN 7 2700/LC-CC-120
Motherboard:
MSI B450 Tomahawk Max
RAM:
Kingston HyperX Fury 2x16GB DDR4 3200MHz (CL16)
VGA & cooler:
Sapphire RX 580 Pulse 8GB
Display:
AOC i2481FXH
HDD:
Kingston A2000 M.2 NVMe 500GB, Toshiba P300 3TB, WD Black 750GB, 2 x WD Blue 10EALX 1TB
Sound:
FiiO K5 Pro + Fostex TR-90/Sennheiser HD650/AKG K240 Sextett/PreSonus HD7/ATH-CKX9/SFR DT6 | 2.1 50W
Case:
Cooler Master Mystique 632s Black & Silver
PSU:
Cooler Master G550M
Optical drives:
Samsung SH-222AB DVD/RW
Mice & keyboard:
Asus ROG Chakram wireless + Asus ROG Strix Scope RX, Logitech MK320 wireless
Internet:
SBB 150/10 Mbps
OS & Browser:
Windows 10 Pro || Mozilla Waterfox
Other:
Sony Xperia™ XZ2
Valjda je satisfakcija ovih budž majstora u tome što sami sve rade. Ne vidim drugo.
Jedino objasnjenje :d

Najgori automobil ikada, + sam vidjao i bolje od ovog ali kao sto fedja rece za isti kes moze da se uzme mnogo ozbiljnija masina slicne kubikaze, ovde je srBska patriotsko-tjunerska satisfakcija u pitanju :d

A da ne pricam kako mogu da se provedu prilikom udesa u ovom smederevcu sa 1.6 motorom. Djubre.
 

Iv4n

Moderator
Učlanjen(a)
05.01.2010.
Poruka
1.171
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5-2500K @ 4.8GHz + EKWB Supreme HF Full Copper
Motherboard:
Asus P8P67
RAM:
16GB Exceleram EBW301A 1600MHz CL9 + Bitspower FullCover Water Block
VGA & cooler:
Asus GTX680 DCII + EKWB FullCover Water block
Display:
Dell U2713HM IPS
HDD:
Samsung 840Evo 250GB
Sound:
Asus Xonar DG & Samson C03U Microphone
Case:
Corsair Obsidian 700D + Swiftech MCR320-QP radijator
PSU:
Seasonic X-750
Mice & keyboard:
Logitech G710+ & Logitech G400
Internet:
SBB 70Mbit
OS & Browser:
Win 7 SP1 Ultimate - X64
Voleo bi da vidim sta ostane od Jugica kada bi udario neki drugi auto pri brzini od 100km/h :rolleyes:
 

mINUS

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.353
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II [email protected] + Prolimatech Megahalems
Motherboard:
Gigabyte GA-790XTA-UD4
RAM:
12GB DDR3 HyperX 1600
VGA & cooler:
MSI GTX660 Twin Frozr
Display:
Benq G2420HD 24"
HDD:
SSD 840EVO 250GB, 2x1TB Samsung
Sound:
Audigy 4 + Altec MX5021 + Sennheiser HD555@HD595
Case:
CM HAF932 + Zalman MFC1 Plus
PSU:
Chieftec APS-750C Modular
Optical drives:
Pioneer DVR-216D 20x DVD-RW
Mice & keyboard:
MS Sidewinder + Logitech ultraX
Internet:
30+ MGbit
OS & Browser:
Win 8.1 x64
Other:
Nexus 4
To je Twin Dellorto, nema veze sa Weber-om, osim sto su oba iz Italije :)
4-2-1 grana na std yugicju daje do 5ks, na ovom motoru verovatno vise.
Ima tu jos mnogo slika, nego necu da ubacujem ovde.

Inace, ide ovaj yugo preko 180km/h sa 4-icom u kolima, gledao sam klip na YT al ne mogu sad da ga nadjem ;)

Reci cu vam samo da mnoooogo podcenjujete ovakve masine.

Ima lepsih yugicja, al nema kompletnijih.

 
Poslednja izmena:

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
Kakav je ono dihtung od drveta? Jel frajer pri sebi? :d
Na izduvnoj grani 4-2-1 mora da je dobio 20 konja. :troll:
BTW, s obzirom da ima twin weber-e, trebalo bi bolje da puni preko 6000 rpm.

Problem tih Yugo tjunera je u tome što oni dobiju dosta u odnosu na stock Šugića, ali je to i dalje daleko od nekog ozbiljnog auta. Baš bi voleo da vidim kako bi se proveo ovaj krš sa nekim Swiftom 1.3 DOHC ili Saxom VTS 1.6, pri čemu ovi fabrički koštaju manje nego ova budževina.
Valjda je satisfakcija ovih budž majstora u tome što sami sve rade. Ne vidim drugo.

BTW, viđao sam i sređenije jugatije. Komšija je imao plavog 1.6 sa ventilirajućim diskovima od Alfe 155, motor je urađen, glava je bila iz 1.6 HOBI klase, kratak menjač 13/53 sa pet brzina, a stavljao je ove weber-e, ali nije mogao da ih našteluje kako valja, pa je vratio standardan weber.
Uglavnom Šugo je išao prilično ozbiljno.
Da li misliš na one tvoje "parking tuning" majstore. Pa bio im je ok Jugo, ali ga je užasno voziti svaki dan. Inače, primenili su genijalno rešenje: gorivo se sipa iznutra :d I onda si provozao nekog od njih u svom Gnoju i odustali su od budženja tih kanti :rotf:
Ja bi pre budžio ladu nego juga, kao na primer ovo http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=36734
Bar imaš auto i za posao i za za***anciju.
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
To je Twin Dellorto, nema veze sa Weber-om, osim sto su oba iz Italije :)
Od koliko mm delorto? Meni deluje kao 40mm.

4-2-1 grana na std yugicju daje do 5ks, na ovom motoru verovatno vise.
Čisto sumnjam u tu konstataciju da daje 5KS. Jel ima potvrda sa Dyno testa? 4-2-1 grane na mnogo jačim 16 ventilskim motorima daje 5 HP na 130-140 HP, pod uslovom da je sve ostalo perfektno i da su izduvne cevi odgovarajućeg prečnika. Može lako da ti se desi da i izgubiš ako na motor sa fabričkom glavom, nepodešenim sistemom za gorivo itd... staviš široke cevi i 4-2-1. BTW, standardni 1.1 na kecu ima 4-2-1 izduvnu, pa nije jači ni 1HP od Yugića. Ja sam na G2 16v imao 4-2-1 izduvnu od 8v, pa je sa njom čak lošije išao nego sa standardnom od Passata B3 2.0 16v 9a.

Da bi dobio konje na tih standardnih 85 konja koliko ima taj 1.6, sa karbovima možeš da izvučeš 15-tak, i sa urađenom glavom još 5-10 i dodatnih 5-10 sa nekom 286 bregastom sa kojom auto na leru radi kao trabant.
Ovime postižeš da Šugo troši 22 litra na 100Km i da gura 130 konja iz tih 1.6 litara, što se ne isplati. Imaš autiće sa 130 konja i 1.6 litara koji troše mnogo manje, a verovatno i bolje idu.
Zašto bolje idu.... pa zato što na ovakvom arhaičnom "reverse flow" motoru teškom mukom izvlačiš te konje, sa velikim gubitkom elastičnosti. Bregaste, široki kanali u glavi, izduvne cevi, karburatori, sve to smanjuje brzinu protoka gasova i tzv. backpressure, pa je motor zbog toga lenj na malim obrtajima, a tek na većim radi kako valja. Da bi se smanjili negativni efekti, radi se poliranje, naročito usisne grane i usisnih kanala, čime se povećava brzina strujanja gasova i volumetrijska efikasnost.

Ima tu jos mnogo slika, nego necu da ubacujem ovde.

Inace, ide ovaj yugo preko 180km/h sa 4-icom u kolima, gledao sam klip na YT al ne mogu sad da ga nadjem ;)
Po jugovom cajgeru koji laže za 20?

Reci cu vam samo da mnoooogo podcenjujete ovakve masine.

Ima lepsih yugicja, al nema kompletnijih.
Pre nekih 12-13 godina, dok sam još bio taze vozač, mlatio sam se sa ovakvim ******štinama i naravno rezultat svega je bacanje para. Istina, 1.3 koji sam vozio tada je išao veoma lepo, mnogo bolje od 1.1, ali sve kad se sabere i stavi na papir, bolje je kupiti pravi auto.

I ako već hoćeš da budžiš i praviš mrtvački sanduk na točkovima, ok, uzmi onda recimo Opel Corsu iz 90te godine i stavi joj C20LET iz Callibre Turbo.

Da li misliš na one tvoje "parking tuning" majstore. Pa bio im je ok Jugo, ali ga je užasno voziti svaki dan. Inače, primenili su genijalno rešenje: gorivo se sipa iznutra :d I onda si provozao nekog od njih u svom Gnoju i odustali su od budženja tih kanti :rotf:
Što je najgore, dobar gnoj bi to iscepao ko svinja masan džak. :d BTW, nije ni mnogo teži, a mnogo je jači.

Jedino zašto su jugići dobri za budženje je zbog male težine. Ali kao što rekoh, imaš gomilu autića slične težine koji su fabrički takvi. Npr. uzmi jedan PUG 205 1.9 GTI i nabudži mu 16v glavu od Mi16 i ići će kao zlo na točkovima, a sve to će koštati manje od tog Šugića.
 
Poslednja izmena:

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
@drfedja:
a gde je tu Lada 2104, hoću bre da čujem tvoj komentar :troll:
Beš Šuga :D
 

mINUS

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.353
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II [email protected] + Prolimatech Megahalems
Motherboard:
Gigabyte GA-790XTA-UD4
RAM:
12GB DDR3 HyperX 1600
VGA & cooler:
MSI GTX660 Twin Frozr
Display:
Benq G2420HD 24"
HDD:
SSD 840EVO 250GB, 2x1TB Samsung
Sound:
Audigy 4 + Altec MX5021 + Sennheiser HD555@HD595
Case:
CM HAF932 + Zalman MFC1 Plus
PSU:
Chieftec APS-750C Modular
Optical drives:
Pioneer DVR-216D 20x DVD-RW
Mice & keyboard:
MS Sidewinder + Logitech ultraX
Internet:
30+ MGbit
OS & Browser:
Win 8.1 x64
Other:
Nexus 4
Poslednja izmena:

Aki

Newcomer
Učlanjen(a)
01.12.2011.
Poruka
0
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
@drfedja

Vidim poznajes Branu (plavi jugo sa tocenjem goriva unutra), kontam da si sa Banjice... Pitaj ga da uporedi tog njegovog juga kog je prodao sa mojim, da ja ne peglam tastaturu previse i recice ti decko sam.

Na linku sa bud3.net-a se lepo moze procitati specifikacija motora, trapova itd. Ja se nikada nisam gadjao sa konjazama i slicno, to je za carsijske i forumske price, kao sto se ovde potegla. Moj auto uz jos nekoliko prepravki odgovara homologaciji Hobby klase, bez prevelikih problema.

Nije dihtung od drveta, nego je od bakelita. Nije ni dihtung zapravo, nego je spacer izmedju karburatora i grane koj sluzi da se gorivo ne bi pregrevalo i nepravilno rasprsivalo usled toga.

Izduvna grana je kopija Supersprint grane za Fiat/Lancia SOHC motore koja se najcesce koristi za rally/cross primenu. Fi cevi je prilagodjen kanalima u glavi kao i na usinoj grani sa odlicnim portmatch-om.

Auto bez problema puni do 7000rpm, s' obizrom da je donji deo motora standardan, odnosno nije olaksavan i slicno ne moze se ocekivati nista vise.

Porediti Swifta od 101ks i Saxa od 118ks, koji imaju 8 ventila vise od Juga i generacijski su noviji 20+ godina je neumesno, posto ovaj SOHC motor potice iz '69 godine proslog veka.

Diskovi od Alfe 155 su 257mm i tezi su od onih koje ja imam, 240mm za ~5kg, sto nije zanemarljiva rotaciona masa... a s' obizrom da vozim ventilirajuce busene Brembo diskove siguran sam da bi zadovoljilo bilo koji kriterijum po performansama kocenja.

Dell'orti su 40mm. Ovaj motor je imao 90ks u standardnoj izvedbi. Kanali u glavi su oblikovani, rasireni i portmatchovani sa granama. Ventili su najveci fabricki koji su isli na ovaj motor (trebam malo vece izduvne, no to u daljim radovima). Bregasta je CatCams 291 stepen sa liftom 10.75. Auto trosi 11/12L gradske voznje, ler je na 1000rpm-a.

Ovi motori su poznati po dobrom obrtnom momentu na niskim obrtajima i lepom zavrtanju u visoke. Za razliku od Honde i Swifta koji npr. imaju iz iste cc ~40Nm manje.

Krajnja brzina zavisi od duzine menjaca, krajnje je nebitna i nije neki faktor. Sa 13/53 koji si pominjao ona je bila ~180, sa 17/64 koji sada imam je ~190. Ta cuvena 13ica je dobra za 1100 i 1300 motor, ovaj 1600 se gusi, jer prvu brzinu nemas sa 13icom a kratak diff. ga ogranicava u krajnjem dometu.

Smrdljivog Opela ne bih kupio nikada posto je samo rdja brza od njega, a taj LET i XE motor je proizvod Lotusa i jedino je sto valja u Opelima iz tog doba.

Drugar prodaje 205 Mi16 za 2300eur, pa ako vec volis... Ja budz majstor nisam i ovaj auto mi je hobi a ne dokazivanje pred nekim svetom, pravim ga godnama i dalje cu.

Sto se tice ovih poredjenja sa Smederevcom, slobodno moze da se uporedi crash test Juga i tog golfa II (o najboljeg li srpskog auta!) pa se lako da videti da je za automobile tog doba rezlutat i ocekivan. Zato sluzi roll cage i upornice na kosevima, da bi to sve bilo valjano.


Pisanje po necemu bez i da se to pogleda pazljivije je najlakse, ja sam siguran da je moj auto napravljen bolje od 90% jugica sto se tice samog postupka i pristupa. Da li se nekome svijda ili ne, to je diskutabilno.
 
Poslednja izmena od urednika:

mINUS

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.353
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Phenom II [email protected] + Prolimatech Megahalems
Motherboard:
Gigabyte GA-790XTA-UD4
RAM:
12GB DDR3 HyperX 1600
VGA & cooler:
MSI GTX660 Twin Frozr
Display:
Benq G2420HD 24"
HDD:
SSD 840EVO 250GB, 2x1TB Samsung
Sound:
Audigy 4 + Altec MX5021 + Sennheiser HD555@HD595
Case:
CM HAF932 + Zalman MFC1 Plus
PSU:
Chieftec APS-750C Modular
Optical drives:
Pioneer DVR-216D 20x DVD-RW
Mice & keyboard:
MS Sidewinder + Logitech ultraX
Internet:
30+ MGbit
OS & Browser:
Win 8.1 x64
Other:
Nexus 4
Samo lagano i bez prozivanja, ocekujemo lepe i normalne diskusije, sve ostalo van pravila bice obrisano ili cenzurisano.
 

animaN

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
9.407
Rezultat reagovanja
121
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ci7 3930K@ Coolink CoratorDS
Motherboard:
ASUS P9X79 Deluxe
RAM:
4x4GB Mushkin 1600 MHz cl9, 1.5V
VGA & cooler:
Sapphire HD6950 FleX Edition
Display:
3x Belinea 102035W
HDD:
Corsair ForceGT 120GB SSD,WD AAKS 640 GB, WD MyBook 500GB
Sound:
Realtek ALC889 - Logitech Z2300
Case:
Cooler Master bench table
PSU:
Cooler Master Silent Pro 850W
Optical drives:
USB LiteOn
Mice & keyboard:
Logitech G15 - Logitech MX518
Internet:
SBB 10/1 Mbit
OS & Browser:
Windows 7 x64 SP1
Other:
Volim AXE
@Aki

:welcome: :sekira:

Samo opusteno. Slobodno napisi sta imas i sta mislis, to je argumentovana diskusija. Obrati paznju na delove posta koje sam ti obrisao i koji su nepotrebni, nema razloga za takvim tonom. Naravno, ako mislis da je neciji drugi post provokacija i sl, slobodno ga prijavi. Moderatorski tim PCAXE ide po pravilniku samo. Svako ima pravo da kaze sta misli! Isto tako svako moze da odgovori na bilo sta, tj da replicira na neki deo posta.

:wave:

:wave:
 
Poslednja izmena:

Aki

Newcomer
Učlanjen(a)
01.12.2011.
Poruka
0
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Hvala. ;)

Naravno, ja iznosim cinjenice kada sam vec osetio potrebu za tim. Malo sam "dirnut" onim kanta, smederevac, krs i tako to... pa sam adekvatno odgovorio. Ne volim omalovazavanje tudjeg bez gledanja u svoje dvoriste.
 

BEGINER

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
1.740
Rezultat reagovanja
8
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5 4440 @ 3.10GHz
Motherboard:
ASUSTeK COMPUTER INC. Z97-K
RAM:
16,0GB Kingston Crveni txn Proka
VGA & cooler:
1023MB NVIDIA GeForce GTX 750
Display:
Neka 24orka, ocekuje se 32
HDD:
Patriot Blast ssd 240
Sound:
pojma neam
Case:
Xigmatek Elysium
PSU:
Seasonic 850w
Optical drives:
pojma neam
Mice & keyboard:
Logi i Logi svasta
Internet:
Ikom 200Mbita
OS & Browser:
Win 7 x64
Other:
MONEY & PUSSY LOVER
Hvala. ;)

Naravno, ja iznosim cinjenice kada sam vec osetio potrebu za tim. Malo sam "dirnut" onim kanta, smederevac, krs i tako to... pa sam adekvatno odgovorio. Ne volim omalovazavanje tudjeg bez gledanja u svoje dvoriste.
I imas pravo na to, i sa velikom vecinom tvog posta se slazem ;) Ali i meni kao ljubitelju automobila i kao moderatoru, je stalo da ova tema ide u sto kvalitetnijem smeru, sa sto vise kvalitetne diskusije, naravno na dzentlmenski i smekerski nacin ;)

Ali isto kao sto je tebi zasmetalo sto ti je neko rekao djubre, smece kanta i slicno, isto si ti uradio za Opel ;) sto bi recimo meni moglo da zasmeta buduci da ja sa Opelima imam skroz drugacije , tj pozitivno iskustvo na svim aspektima :) Dakle umesto da vredjamo nesto i nekog, mozemo na civilizovan i gospodski nacin da jedan drugom arugmentima objasnimo nesto ili ubedimo u nesto, kvalietnom i argumentovanom smekerskom raspravom :)

p.s. Dobrodosao ovde, nadam se da cemo se lepo druziti i imati lepu razmenu iskustva ;)

:wave:
 
Poslednja izmena:

c-p-r

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
23.04.2009.
Poruka
1.976
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Imam nekoliko lezecih na umu koji su visoki za tog jugica rekao bih... a na prometnim mestima su... I auto put je diskutabilan cak :D
 

animaN

Administrator
Urednik
Učlanjen(a)
28.03.2009.
Poruka
9.407
Rezultat reagovanja
121
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ci7 3930K@ Coolink CoratorDS
Motherboard:
ASUS P9X79 Deluxe
RAM:
4x4GB Mushkin 1600 MHz cl9, 1.5V
VGA & cooler:
Sapphire HD6950 FleX Edition
Display:
3x Belinea 102035W
HDD:
Corsair ForceGT 120GB SSD,WD AAKS 640 GB, WD MyBook 500GB
Sound:
Realtek ALC889 - Logitech Z2300
Case:
Cooler Master bench table
PSU:
Cooler Master Silent Pro 850W
Optical drives:
USB LiteOn
Mice & keyboard:
Logitech G15 - Logitech MX518
Internet:
SBB 10/1 Mbit
OS & Browser:
Windows 7 x64 SP1
Other:
Volim AXE
Hvala. ;)

Naravno, ja iznosim cinjenice kada sam vec osetio potrebu za tim. Malo sam "dirnut" onim kanta, smederevac, krs i tako to... pa sam adekvatno odgovorio. Ne volim omalovazavanje tudjeg bez gledanja u svoje dvoriste.
Tvoja reakcija je bila totalno prirodna, opusteno. Bitno je samo da je diskusija normalnog tona i da je sve u skladu sa PCAXE pravilnikom. Idemo dalje!

:wave:
 

Milos

PCAXE Member
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
422
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel|E8400|3.0 GHz
Motherboard:
Gigabyte|GA-EG45M-DS2H
RAM:
KINGSTON|1066MHz DDR2 HyperX|8 GB
HDD:
Western Digital|WD10EADS|2TB
Case:
Chieftec|HM-03SL-OP
PSU:
Cooler Master|RS 450 ACLY
Burazeru svaka cast za trud i entuzijazam :)
 

Aki

Newcomer
Učlanjen(a)
01.12.2011.
Poruka
0
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Hvala! Evo jos par slika, pa koga zanima neka pogleda...

 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
@drfedja

Vidim poznajes Branu (plavi jugo sa tocenjem goriva unutra), kontam da si sa Banjice... Pitaj ga da uporedi tog njegovog juga kog je prodao sa mojim, da ja ne peglam tastaturu previse i recice ti decko sam.
Pitacu ga. ;)

Na linku sa bud3.net-a se lepo moze procitati specifikacija motora, trapova itd. Ja se nikada nisam gadjao sa konjazama i slicno, to je za carsijske i forumske price, kao sto se ovde potegla. Moj auto uz jos nekoliko prepravki odgovara homologaciji Hobby klase, bez prevelikih problema.
Ok. Primio k znanju.

Nije dihtung od drveta, nego je od bakelita. Nije ni dihtung zapravo, nego je spacer izmedju karburatora i grane koj sluzi da se gorivo ne bi pregrevalo i nepravilno rasprsivalo usled toga.
Izgleda kao drvo na muljavoj slici sa mobilnog. Bakelit je obicno crne boje, ali ne mora da bude. To vec ima smisla.

Izduvna grana je kopija Supersprint grane za Fiat/Lancia SOHC motore koja se najcesce koristi za rally/cross primenu. Fi cevi je prilagodjen kanalima u glavi kao i na usinoj grani sa odlicnim portmatch-om.
To lepo zvuci, a kakve su brojke u praksi? 0-100, 0-160, 80-120, 3,4,5 brzina,

Auto bez problema puni do 7000rpm, s' obizrom da je donji deo motora standardan, odnosno nije olaksavan i slicno ne moze se ocekivati nista vise.
Na video klipu ne izgleda tako. Zapravo, do 6000 -6200 puni lepo preko toga mu treba.

Porediti Swifta od 101ks i Saxa od 118ks, koji imaju 8 ventila vise od Juga i generacijski su noviji 20+ godina je neumesno, posto ovaj SOHC motor potice iz '69 godine proslog veka.
Da, taj FIAT SOHC je konstruisao Aurelio Lampredi 60-tih godina. Tada se smatralo da motor mora da bude kratkohodan da bi imao obrtaje, pa zato na 1.1 imas blok koji je kao da je 2.3, prilicno tezak motor. Druga stvar je glava, koja je tzv. "reverse flow", gde su usisni i izduvni portovi sa iste strane, što je loše zbog toga što izduvna grana greje usisnu i smanjuje volumetrijsku efikasnost motoru. Sa niskooktanskim benzinima u današnje vreme bih najradije izbegao ovaj tip motora.

Što se tiče ekonomske isplativosti, kada staviš na papir sve šta si kupio i uradio, za taj keš možeš verovatno da uzmeš ozbiljan auto, između ostalog i Saxa VTS. Ostaje pitanje hobija kao satisfakcija za budzenja vozila kao sto je Jugo. Na kraju se to svodi na istu stvar kao i budženje Lade VAZ 2105 ili Volge GAZ 24. Da se ne lažemo, Jugić je auto prošlosti i nikada nije bio neki auto, vozio sam ga i znam dobro kako se lako rasklimata. Večito sređivanja, večito za***ancije.

Diskovi od Alfe 155 su 257mm i tezi su od onih koje ja imam, 240mm za ~5kg, sto nije zanemarljiva rotaciona masa... a s' obizrom da vozim ventilirajuce busene Brembo diskove siguran sam da bi zadovoljilo bilo koji kriterijum po performansama kocenja.
Pa to moze da ti bude bitno ako ti je bitna svaki deseti deo sekunde na 402m ili za sta si vec spremao auto.

Dell'orti su 40mm. Ovaj motor je imao 90ks u standardnoj izvedbi.
To kaze fabrika? Koliko ima na tockovima ? Ako je blizu tog broja, onda postujem.

Kanali u glavi su oblikovani, rasireni i portmatchovani sa granama.
Mozes slobodno na srpskom da pricas. Sirina kanala je uskladjena sa sirinom cevi u granama. ;)

Ventili su najveci fabricki koji su isli na ovaj motor (trebam malo vece izduvne, no to u daljim radovima). Bregasta je CatCams 291 stepen sa liftom 10.75. Auto trosi 11/12L gradske voznje, ler je na 1000rpm-a.
Mada cisto sumnjam da radi mirno na leru sa delortom i 291 bregastom. U tvoju tvrdnju o potrosnji jednostavno ne verujem, osim ako gradskom voznjom ne smatras voznju u 3 sata nocu po Beogradu sa vrlo laganim gasom.

BTW, po svemu sto si naveo tvoj motor je ozbiljniji od Braninog za bregaste. Ovo ostalo je diskutabilno.

Ovi motori su poznati po dobrom obrtnom momentu na niskim obrtajima i lepom zavrtanju u visoke. Za razliku od Honde i Swifta koji npr. imaju iz iste cc ~40Nm manje.
Ne bih se slozio sa tobom da Honda i Suzuki iz iste kubikaze imaju manji obrtni moment, narocito 16 ventilski. 40nm razlike je ogromna razlika za istu kubikazu. Jedino ako si poredio na nekim nizim obrtajima. Naravno, 1.3 16v u Swiftu ima manje obrtnog momenta ~ 110NM, dok Hondin 1.6 VTI ima 150Nm, dok tvoj motor u Lanciji Dedri 1.6 ima 123 Nm. Tu nema govora o 40nm razlike. Mozda sa tim bregastim i delortom ima oko 150 Nm, ali to je to.

Krajnja brzina zavisi od duzine menjaca, krajnje je nebitna i nije neki faktor. Sa 13/53 koji si pominjao ona je bila ~180, sa 17/64 koji sada imam je ~190. Ta cuvena 13ica je dobra za 1100 i 1300 motor, ovaj 1600 se gusi, jer prvu brzinu nemas sa 13icom a kratak diff. ga ogranicava u krajnjem dometu.
Zapravo proucavao sam Yugicev menjac veoma davno. 53/13 je ok za 1.6, ali je prva prekratka i velik je razmak izmedju stepena prenosa. To vazi i za 64/17, ali zbog duzeg prenosnog odnosa je bolji za 1.6. Ipak, prva ti je na 17-tici kraca nego na 13tici zbog glavnog snopa.

PETOBRZINSKI MENJAC
1. stepen prenosa 4.091
2. stepen prenosa 2.235
3. stepen prenosa 1.469
4. stepen prenosa 1.043
5. stepen prenosa 0.863
Finalni prenosni odnos (diferncijal): 3.714 (64/17)

PETOBRZINSKI MENJAC
1. stepen prenosa 3.583
2. stepen prenosa 2.235
3. stepen prenosa 1.454
4. stepen prenosa 1.042
5. stepen prenosa 0.863
Finalni prenosni odnos (diferncijal): 4.0769 (53/13)

Pretpostavljam da si imao 53/13 sa 5 brzina, odnoso 64/17. Ne znam tacno kolike tockove imas, ali ako su 13 cola za 190 na sat si morao da imas oko 6400 rpm.

Smrdljivog Opela ne bih kupio nikada posto je samo rdja brza od njega, a taj LET i XE motor je proizvod Lotusa i jedino je sto valja u Opelima iz tog doba.
A Yugic nije rdja? Truo je cim izadje iz Zastave. Jedino sto valja je ono sto je staro 20 godina, ali je problem sa tim sto je staro.
Sto se tice LET i XE motora, slazem se sa tobom, sjajni su to motori, ali ako im glave nisu porozne. ;)
Jedan je čak i u Golfa 2 ugradio C20LET. :rotf:


Drugar prodaje 205 Mi16 za 2300eur, pa ako vec volis... Ja budz majstor nisam i ovaj auto mi je hobi a ne dokazivanje pred nekim svetom, pravim ga godnama i dalje cu.
Jel si probao da mu stanes na crtu ? :cool:

Sto se tice ovih poredjenja sa Smederevcom, slobodno moze da se uporedi crash test Juga i tog golfa II (o najboljeg li srpskog auta!) pa se lako da videti da je za automobile tog doba rezlutat i ocekivan. Zato sluzi roll cage i upornice na kosevima, da bi to sve bilo valjano.
Naravno, Golf 2 je kudikamo bolji auto od Juga i tu možete da pričate šta hoćete. Bolji je i Golf 1. BTW, nigde nisam video crash test Yuga. Mislim na ovaj Euro NCAP. ;) Za Golfa 2 ima i naravno loše je prošao, što je i očekivano za auto star 20 i kusur godina.

Pisanje po necemu bez i da se to pogleda pazljivije je najlakse, ja sam siguran da je moj auto napravljen bolje od 90% jugica sto se tice samog postupka i pristupa. Da li se nekome svijda ili ne, to je diskutabilno.
Što se mene tiče lično, poštujem i cenim tvoj trud i verujem da si se puno iscimao oko toga, ali da li je vredno uloženog vremena i novca? Verovatno ti predstavlja satisfakciju sam hobi i to je to. Ipak, ako praviš auto za svaki dan, da li je to vredno zezanja i uloženih para ili je jednostavno bolje kupiti odmah bolji, od glave do pete sportski auto i završiš posao.
Realni da budemo, smatram da nije, a ti ako hoćeš budi uvređen, ako se ne vređaš, još bolje, pa onda dobro došao na Sekiru.... :sekira:

Edit: Jugic ti je zaista fenomenalan iako je jugic. ;)
 
Poslednja izmena:

hsv.stoned

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
13.04.2011.
Poruka
1.478
Rezultat reagovanja
15
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD RYZEN 7 2700/LC-CC-120
Motherboard:
MSI B450 Tomahawk Max
RAM:
Kingston HyperX Fury 2x16GB DDR4 3200MHz (CL16)
VGA & cooler:
Sapphire RX 580 Pulse 8GB
Display:
AOC i2481FXH
HDD:
Kingston A2000 M.2 NVMe 500GB, Toshiba P300 3TB, WD Black 750GB, 2 x WD Blue 10EALX 1TB
Sound:
FiiO K5 Pro + Fostex TR-90/Sennheiser HD650/AKG K240 Sextett/PreSonus HD7/ATH-CKX9/SFR DT6 | 2.1 50W
Case:
Cooler Master Mystique 632s Black & Silver
PSU:
Cooler Master G550M
Optical drives:
Samsung SH-222AB DVD/RW
Mice & keyboard:
Asus ROG Chakram wireless + Asus ROG Strix Scope RX, Logitech MK320 wireless
Internet:
SBB 150/10 Mbps
OS & Browser:
Windows 10 Pro || Mozilla Waterfox
Other:
Sony Xperia™ XZ2
Ma svaka cast za entuzijazam, ceni se to ali ja u svakom slucaju imam uzasno milsljenje o jugu- posebno kada je budzen.
Kao prvi auto za nekoga ko je napunio 18 'dina, da bi otisao na uranak, kampovanje ili bilo sta drugo ok.
To je samo moje misljenje :) I ja vozim neku vrstu smederevca, R4 :D Ali ga koristim za light off road, izlete itd.

Ali ga nikada ne bih budzio u rejs fazonu jer mi je glava veoma draga :d

Preveliki rizik je sve to covece moj.. udri po gasu ali na pisti.
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
@Aki:
Svaka čast za kvalitet radova i uloženi trud, znanje i novac. Daj neke cifre, kao što reče Feđa. Maksimalna brzina nije toliko bitna, kakva su mu ubrzanja i međuubrzanja, to je ono što čini vožnju udobnom i brzom.
Da li auto koristiš svakodnevno, i da li nazad ima sedište (ako sam dobro video, na snimku je neko snimao od pozadi), a imaš rol barove. I super su ti felne :), a ne kao ovi ******i ovde u Sočiju koji stavljaju 17" na Lade, em ninašta ne liči, em ne znam kako voze - jedva stane u koš.
@hsv.stoned: pa jeste to Yugo, ali je malo šta ostalo od njega, što misliš da je nebezbedan, ima dobre kočnice, školjka je ojačana, vešanje sređeno.
 
Vrh