S
stalja
Guest
I naravno emulirana je kontrola proklizavanja pa treba biti stručnjak da nateraš auto od toliko obrtnog momenta da krene.
Npr. na onom našem projektu M3 Aero automobil proklizava u trećoj zato što ne može da se izbori sa ogromnim momentom, a pritom vozi 18" felne. Zato su tu uradjene dorade od kardana do špera koji neće da se raspadne posle par potezanja.
Mislim sve je to kul, ubaci i budi jedinstven. Ali ako Mercedesov inzenjer napravi twin turbo motor, on isprati dotični sa kontrolom proklizavanja, abs, esp u cilju sigurnosti.
To je upravo uradio lik sa golfom. Napravio je auto za uživanje a bezbednost je ostala, npr. kada treba da prikoči pri velikoj brzini.
Generalno dobra je fora da ubaciš novu tehnologiju u mator auto, ali uradi to kako treba pa makar potrošio 5 godina, jer krajnji rezultat će biti svakako najbolji.
Npr. na onom našem projektu M3 Aero automobil proklizava u trećoj zato što ne može da se izbori sa ogromnim momentom, a pritom vozi 18" felne. Zato su tu uradjene dorade od kardana do špera koji neće da se raspadne posle par potezanja.
Mislim sve je to kul, ubaci i budi jedinstven. Ali ako Mercedesov inzenjer napravi twin turbo motor, on isprati dotični sa kontrolom proklizavanja, abs, esp u cilju sigurnosti.
To je upravo uradio lik sa golfom. Napravio je auto za uživanje a bezbednost je ostala, npr. kada treba da prikoči pri velikoj brzini.
Generalno dobra je fora da ubaciš novu tehnologiju u mator auto, ali uradi to kako treba pa makar potrošio 5 godina, jer krajnji rezultat će biti svakako najbolji.