• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Automobili

S

stalja

Guest
I naravno emulirana je kontrola proklizavanja pa treba biti stručnjak da nateraš auto od toliko obrtnog momenta da krene.

Npr. na onom našem projektu M3 Aero automobil proklizava u trećoj zato što ne može da se izbori sa ogromnim momentom, a pritom vozi 18" felne. Zato su tu uradjene dorade od kardana do špera koji neće da se raspadne posle par potezanja.

Mislim sve je to kul, ubaci i budi jedinstven. Ali ako Mercedesov inzenjer napravi twin turbo motor, on isprati dotični sa kontrolom proklizavanja, abs, esp u cilju sigurnosti.

To je upravo uradio lik sa golfom. Napravio je auto za uživanje a bezbednost je ostala, npr. kada treba da prikoči pri velikoj brzini.

Generalno dobra je fora da ubaciš novu tehnologiju u mator auto, ali uradi to kako treba pa makar potrošio 5 godina, jer krajnji rezultat će biti svakako najbolji.
 

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
Mora im se priznati, iz svojih motora Mercedes izvlaci sumanuti obrtni momenat. Verovatno se secate njihove manije za obtnim momentom i benzinaca koji nisu bili turelne masine, ali su imale obrtne momente koji opusteno postide i kamione. Na kraju je to ludilo kulminiralo sa Brabusom SL, kojeg ni Launch Control i kontrola proklizavanja nije mogla da obuzda.

Danasnji motori su im dosta skladniji... Jos imaju prekomerno obrtnog momenta, ali to je Merc... Stoka :D
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Sve je to ok, samo je pitanje na kojim sve obrtajima imaju obrtnog momenta i kako to prenose na tockove. Merc. nije bas uvek najbolji po tom pitanju.
 

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
Realno, ja ne bih ni voleo turelnu CDI masinu. To je auto koji se vozi lezerno (a visok obrtni momenat na maloj turazi to omogucava).
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Realno, ja ne bih ni voleo turelnu CDI masinu. To je auto koji se vozi lezerno (a visok obrtni momenat na maloj turazi to omogucava).
Treba mi ravna linija obrtnog momenta....500Nm od 1500 - 5500 rpm.
 

c-p-r

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
23.04.2009.
Poruka
1.976
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
Evo, poceli su projekat jos 2005. , a zavrsili su ga 2010. ;)

http://www.golf2tfsi.de/html/golf_2_tfsi.html
E ovo je nesto posebno, clean style, bez premca, mada je meni kec za clean neprevazidjen. :)

Primer, na brzaka:


ali ono sto je meni zanimljivo je da se tacno izmedju nemackog i americkog tuninga&stylinga i moddinga kucista moze povuci paralela, ima dosta slicnosti. Nemci sve nekako rade pedantno i u detalje, do zadnje sitnice i da bude fukcionalno, nista nije tu tek tako, dok ameri sve nekako nagruvaju na sljasteci izgled i surovu snagu. MDPC vs MNPC tech recimo. :)
 

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel

Lukija

PCAXE Eminent Guru
Učlanjen(a)
13.04.2009.
Poruka
2.564
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Koji motor pa ima isti obrtni momenat na celom radnom opesgu?
Elektricni? Ne razumem se previse ali recimo dok su bile one sankcije devedesetih, putovao sam vozom. Uvek sam se pitao kako dizel lokomotiva moze da povuce onoliki teret. Saznao sam da je dizel lokomotiva u stvari hibridno vozilo. Dizel motor pokrece generator koji pravi struju koja dalje napaja elektromotor. Takav sistem ima mnogo veci stepen iskoriscenja a verujem da je obrtni momenat ogroman. Slicna je prica i za tramvaj. Tramvaj moze solidno da povuce iz mesta iako je tezak, lupam, 20 tona.

EDIT:

This is where it gets interesting. Unlike a typical internal combustion engine, the torque from an electric motor is 100 percent available from a dead start.
http://www.autoblog.com/2008/10/21/driven-2009-tesla-roadster-v1-5/
 
Poslednja izmena:

d0minat0r

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.633
Rezultat reagovanja
58
Moja konfiguracija
VGA & cooler:
Gainward 4850 512DDR3
Display:
Viewsonic 24"
HDD:
seagate 500Gt Single P
Case:
/
Optical drives:
Samsung 203D
Mice & keyboard:
A4tech oscar X 748K i microsoft ergo natural 4000
Internet:
ADSL 4Mbit
OS & Browser:
WIN7
jos jedno 10 15god i bice :D do tada samo Tesla roadster
 

c-p-r

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
23.04.2009.
Poruka
1.976
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
jos jedno 10 15god i bice :D do tada samo Tesla roadster
Mislim da ono nije nista posebno, provozali su ga u Top Gear-u pre nekoliko sezona, i lose se pokazao.

Meni deluje interesantno ova Pezoova kombinacija 2.0HDi 163ks i 300nm fwd i elektromotora rwd od 27kw i 100nm i pri nekom boost-u 200nm, kazu potrosnja oko 3,5-4l prosecna. Eto 5l da bude bilo bi odlicno... Start stop, regenerativno kocenje. Mislim da je tako nesto danas pravi izbor dok se ne usavrse baterije jos. :)
 

Lukija

PCAXE Eminent Guru
Učlanjen(a)
13.04.2009.
Poruka
2.564
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Mislim da ono nije nista posebno, provozali su ga u Top Gear-u pre nekoliko sezona, i lose se pokazao.

Meni deluje interesantno ova Pezoova kombinacija 2.0HDi 163ks i 300nm fwd i elektromotora rwd od 27kw i 100nm i pri nekom boost-u 200nm, kazu potrosnja oko 3,5-4l prosecna. Eto 5l da bude bilo bi odlicno... Start stop, regenerativno kocenje. Mislim da je tako nesto danas pravi izbor dok se ne usavrse baterije jos. :)
Top Gear treba uzeti sa rezervom. Oni su pre svega zabavni i nisu bas naklonjeni "zelenim" automobilima. Iskreno receno, meni su elektricni automobili nezanimljivi zbog zvuka i tezine. Medjutim, Porsche ..... :)

http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/8811/8/
 

c-p-r

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
23.04.2009.
Poruka
1.976
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija

d0minat0r

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.633
Rezultat reagovanja
58
Moja konfiguracija
VGA & cooler:
Gainward 4850 512DDR3
Display:
Viewsonic 24"
HDD:
seagate 500Gt Single P
Case:
/
Optical drives:
Samsung 203D
Mice & keyboard:
A4tech oscar X 748K i microsoft ergo natural 4000
Internet:
ADSL 4Mbit
OS & Browser:
WIN7
ipak cu ostati pri V6 twin turbo + LPG :rotf: :rotf:
 

Lukija

PCAXE Eminent Guru
Učlanjen(a)
13.04.2009.
Poruka
2.564
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
Ja se uzdam u vodonik :) Ili u gasni hidrat.
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Poslednja izmena:

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
Namerno nisam hteo da pominjem elektromotor, posto su jako popularni automobilima :)

Ima li tih grafika za turbodizel motore? Posto su oni poznati po "eksplozivnom" razvijanju snage.

EDIT
Ima:


Znaci nema se sta Mercovom dizelu zameriti.
 
Poslednja izmena:

mitarus

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
1.097
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Core i5 2500K & LC-CC-95
Motherboard:
Gigabyte GA-H77M-HD3
RAM:
2x8GB Kingston HyperX FURY 1866MHz
VGA & cooler:
XFX RX480 8GB
Display:
AOC Q3279VWFD8
HDD:
Samsung 850 EVO 250GB
Sound:
Creative X-Fi XtremeGamer SB0770
Case:
Fractal Design Arc XL
PSU:
Thermaltake Smart SE 630W
Mice & keyboard:
Logitech MX518 | Logitech UltraX Premium Black
Mislim da ono nije nista posebno, provozali su ga u Top Gear-u pre nekoliko sezona, i lose se pokazao.
Provozali su ga i u FinalGear-u ove sezone mislim, presao je neku njihovu zadatu rutu.

Vozali su i jos neke hibride, vise ih zanima elektro prica nego one sa Top Gear-a.
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Namerno nisam hteo da pominjem elektromotor, posto su jako popularni automobilima :)

Ima li tih grafika za turbodizel motore? Posto su oni poznati po "eksplozivnom" razvijanju snage.

EDIT
Ima:


Znaci nema se sta Mercovom dizelu zameriti.
Ima, kao i svakom turbo dieselu. Obrtni moment nije visok posle 3000 rpm. To se oseti i u voznji. Potegne ko neman, a onda pufffff.

BTW, koliko mi se cini, ovo je VW-ov, odnosno Audijev 2.0 TDI CR od 105 KW. Lepo je od njih sto su napravili auto koji daje na tockovima isto snage koliko je deklarisano na radilici.

Evo C220 CDI od 170 HP chipovan na 209. Max. obrtni moment nije mnogo veci posle cipovanja, ali je linija mnogo mnogo ravnija. Veliki procenat od tih 440 Nm je raspoloziv do visokih obrtaja za dizela.



Evo ga i Audi A5 3.0 TDI 240 HP chipovan na 301 HP. Njemu je komplet kriva obrtnog momenta podignuta za 100 Nm, pa mu je na raspolaganju izmedju 650 i 450 Nm od 2000-4000 rpm

 
Poslednja izmena:

Stola

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
14.08.2010.
Poruka
51
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
ekipa Top Gear-a, imam takav utisak, a gledam ih 10-tak godina, nikada neće dati pozitivnu ocenu za neki automobil na elektro pogon, jer po njima automobil nije automobil ako ne ide bar 250km/h, sa ubrzanjem o-100 ispod 9 s.


htedoh da vam pokažem kakvih momaka ima kod nas, koji su u stanju do detalja, da obnove nešto, što na prvi pogled ne vredi ni za staro gvožđe, naravno, u pitanju je ljubav, znanje, strpljenje, želja i nešto novca.(skupio sam ove slike sa jednog našeg foruma, i uz odobrenje majstora nakačio na photobucket.)
pogledajte automobil iz 1949 ponovo rođen
http://s836.photobucket.com/albums/zz285/TomasVolk/Split 1949/?albumview=slideshow
 
Poslednja izmena:

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
ekipa Top Gear-a, imam takav utisak, a gledam ih 10-tak godina, nikada neće dati pozitivnu ocenu za neki automobil na elektro pogon, jer po njima automobil nije automobil ako ne ide bar 250km/h, sa ubrzanjem o-100 ispod 9 s.
Tesla ide 4 sec do 100 i 200 na sat i baziran je na Lotus Elise sasiji. Ne moze se reci da je to spor i kilav automobil. Ipak, problem je kod petrolhead-ova sto nema zvuk. ;)
 

Stola

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
14.08.2010.
Poruka
51
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
što se mene tiče, motor ni ne želim da slušam, dovoljan bi bio automobil max brzine 90km/h, sa autonomijom od oko 200-300km čiste elektrike.

na primer ovako nešto
 
Poslednja izmena:

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
Mene odbija pomisao da cu voziti auto 200km i ostati bez struje :d. Sta da radis u nekoj nedodjiji sa elektricnim autom? Svratis na pumpu i odspavas par sati dok se "natanka"? Ne hvala. Cak i da ga vozikas po gradu, moze te iznveriti kad ti je najpotrebniji... A tu je i problem dugovecnosti baterija.

Iskreno, ne bi mi uopste smetao elektricni automobil, ali bi morao da ispuni uslov jednostavnosti i dostupnosti koju standardan automobil koliko-toliko obezbedjuje. Po meni je gorivna celija mnogo logicniji izbor za elektricni automobil nego baterije.
 

Diabolique

PCAXE OC team
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
2.705
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
E5200
Motherboard:
P5Q
RAM:
2x2GB
VGA & cooler:
5770
Display:
DIY Projektor
HDD:
10001FALS, 10EACS, 10EADS
Sound:
Audigy@Z5500
Case:
Generic
PSU:
CM 450 RP
Optical drives:
Pioneer 215D
Mice & keyboard:
MS Natural 4000, MX1100R
Internet:
IKOM 2Mb
OS & Browser:
Win XP
Baterije bi trebalo da se menjaju na pumpi, daš prazne uzmeš pune, kao što sada menjaš plinske boce za kuću.
 

Beagle

PCAXE News Guru
Učlanjen(a)
20.01.2010.
Poruka
1.480
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AthlonII X4 620 @1.225v, Hyper 412 Slim
Motherboard:
Gigabyte M720-US3
RAM:
2x2GB Patriot Viper + 2x2GB GEIL Black Dragon CL5-5-5-15 @800 @1.8v
VGA & cooler:
Gigabyte GF9500GT 1GB (750/1850/500), CoolViva Z1
Display:
LG L204WS
HDD:
Patriot Pyro 60 GB, WD5001AALS
Sound:
Creative Audigy 1, Altec Lansing ATP3, Beyerdynamic DTX-710
Case:
Lian Li PC-S80 Black, 2xScythe SlipSream, 1x Turbine Master 800RPM
PSU:
OCZ StealthXStream 500W (Scythe S-Flex ventilator)
Optical drives:
Optiarc DVD-RW
Mice & keyboard:
Microsoft sidewinder X5, Roccat Taito, Logitech K120
Internet:
Cable
OS & Browser:
Win 7x64 SP1
Other:
Audigy front panel
U ovom trenutku, to je nemoguce. Baterije su masivne, skupe i imaju komplikovan sistem hladjenja.
 

Stola

PCAXE Apprentice
Učlanjen(a)
14.08.2010.
Poruka
51
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
a ko kaže da to mora biti jedini automobil u kući, za grad je sasvim dovoljno 200km, a 70% vozača ne više od 5 puta godišnje napušta grad.
Na posao, po decu, kod prijatelja, u kupovinu, na sport.
Trenutno je tako da je sadašnji tip vozila sa klasičnim motorom jednostavan i pristupačan, ali za narednih 15-20 godina, kada svaki 4 stanovnik azije bude imao motorno vozilo u posedu, vozila će ostati pristupačna, ali cena vožnje ne.
što se tiče vozila na baterije, mislim da je budućnost, kod tog tipa vozila, zamena vozila na "pumpi" ili zamena bloka baterija, naravno to neće proći kod vozača koji vole "svoja" auta. Praktično "kupovinom" vozila ne kupuješ fizički vozilo nego pravo na slobodu kretanja.
 
Poslednja izmena:
Vrh