Па и јесте... додао сам клип у претходном посту...Ma nije to sporno, nego si rekao "novi rekorder na Top Gear stazi".
Kako kochi posle toga, tj posle 400? Pusti gas samo i cheka neku "razumnu" brzinu?
Притисне кочницу и крене ауто да се зауставља... са максималне брзине до потпуног мировања је потребно 10секунди али и 400метара да се заустави.Kako kochi posle toga, tj posle 400? Pusti gas samo i cheka neku "razumnu" brzinu?
Nisi los, mislim da imam jos starije epizode. Let me check ... Pocev od 2002 sa poceo da ih skupljam, tada nije bilo broadband-a, ISDN je bio misaona imenica, ADSL teorija, ali se nekako snalazilo@Lukija, ја сам управо то и написао... ем што гледам ТG од 2004, ем што имам све епизоде и Џеремијеве соло емисије, мислим да сам до сада схватио да је Стиг једини који вози аутомобиле на самој стази када се мери време, канда је било тешко промашити ту чињеницу пошто је у скоро свакој епизоди, барем једном приказан како вози на стази.
Имам их све од 2002, тад сам гледао на BBC када налетим.Nisi los, mislim da imam jos starije epizode. Let me check ... Pocev od 2002 sa poceo da ih skupljam, tada nije bilo broadband-a, ISDN je bio misaona imenica, ADSL teorija, ali se nekako snalazilo
Pontiac SolsticeKoji je ovo auto? Baš mi se svideo
Fala Baš mi se sviđa...Pontiac Solstice
Konkretno da imas nesto kao tipa west coast customs i slicno to odmah mozes da zaboravis,ipak smo mi Srbija , drugim recima sto se tice kursa, to tako na taj nacin kao sto si zamislio odmah mozes da zaboravis(nazalost )Ajd i ovde da pitam.
Gde ima u Beogradu da se nadje dobar kurs za automehaničara?
Znači platim, obučim se i mogu da popravljam starije motore i evenutalno nešto novije varijante. Ceo cilj je da mogu da izbegavam druženje sa šusterima i eventualno nešto sklapam/održavam za svoju dušu jer mi ne smetaju prljave ruke.
Nešto znam iz iskustva sa mojom kantom, ali oću da budem potkrepljen znanjem za neke ozbiljnije stvari da bi evenutalne greške sprečio.
Konkretno da imas nesto kao tipa west coast customs i slicno to odmah mozes da zaboravis,ipak smo mi Srbija , drugim recima sto se tice kursa, to tako na taj nacin kao sto si zamislio odmah mozes da zaboravis(nazalost )
Postoji drugi nacin a i sam znas koji je, naime posto u Srbiji ima dosta nazovimo "majstora" njih izbegnes u sirokom luku, i odes da segrtis kod nekog od proverenijih majstora (e sad tu je caka sto su ti majstori koji znaju nesto uglavnom specijalizirali odredjeni tip vozila) Mile Pile sto radi Honde, Laki iz mog kraja sto radi Fiata i Alfe, ne znam kako se zove covek u Zelezniku sto radi samo Mercedesa, Bane sa Brda sto radi BMW itd itd .... E sad,mana im je kao sto sam rekao sto su se specijalizirali za odredjenu vrstu vozila( ne kazem ja da me neko ne shvati pogresno) motor je motor,ali je uvek ona neka sitnica koja se steluje presudna, a te sitinice su na svakom motoru malo drugacije,tj taj filanlni stimung i doterivanje ( da neko ne misli da lupam,ovo pricam iz licnog primera,jer vozio sam Fiata mog kod nekog tipa sto je dugovo caletu pare,i kao da prebiju dug, on mi je odradio Generalnu...Vidim ja auto se lose ponasa,gusi se,nije onaj auto pre generalke,a stavljeni su novi delovi. Nista,okrenem ja lepo Lakija,zakazem odem i ostavim mu auto, i covek kad mi je vratio druga prica {skoro pa ide ko HGT })
Dakle preporuka bi bila da se raspitas ako mozes da nadjes nekog kao par gore navedenih ali da radi siri spektar vozila,ides kod njega, malo se cepis, nudis mu da mu pomazes oko svega i polako skidas znanje, jer kao sto sam rekao ovo je Srbija, i nazalost malo ko od njih ce hteti da ti za kratko vreme "proda znanje" jer ti kad pokupis to (jos ako si talentovaniji od njega) ti si mu i vise od konkurencije
Ne znam sta da ti kazem... Ovo ce ti biti izazov, i nadam se da ces uspeti da nadjes nekog da iole nesto valja, a da oce da ti prenese znanje
Ma kakvi west cost i te fandjo ili pikec varijante mi se gade. Tu jedino cenim dobrog tapetara i farbara al' to me opet ne zanima.Laki iz Zarkova je legenda.
sto se tice stalje, imam ja jedan kurs "uradi sam generalkla motora", mogu da ga upnem ili da pokusam da iskopam linkove, ako te interesuje.
Takodje, skini serijale Mark Evansa "__is born" u tvom slucaju "Car is born" i "Car is reborn", covek je veterinar i nema nikakve veze za automehanikom, ali toliko slikovito objasnjava kako se sta radi da je milina da probas sve sto radi.
Takodje, imas jak auto forum http://www.cbc.rs/forum/ gde se skupljaju ljubitelji raznih marki, pa imaju godisnja okupljanja. Mozes da odes na bilo koji skup, a najbolje na skup marke koju najvise volis, pa polako upoznaj ljude, i uci zanat, ljudi su radi da pomognu.
Sto se tice Top Gear, meni je sada ta emisija cista sprdacina otkad je otisao Quentin Willson, od njega je mogao covek mnogo da nauci. Ovako je emisija bukvalno samo show, nikakav poucni momenat.
Brišu se linkovi koji su protivni pravilimaAko te ne mrzi okači link
EDIT: pusti na pm, ovde se sve briše.
O ne...uzeo je auto...bežmooo u brdaaaaaa!Evo da se pohvalim,pre 10ak dana sam kupio Mazdu 626 (japanska verzija,ali sa regularnim volanom),2001god,2.0,16v,~115bhp,Turbo diesel,metalik siva c6 boja ,ako se ne varam to je najjaci model u punoj opremi,presla je pravih 125xxx km,uglavnom vozena po austriji i danskoj(tetkin sluzbeni auto ),cenu vam ne smem reci jer cete me prokleti
slike kacim uskoro
Gledam vec peti put ovu ovu epizodu Top Gear-a, i prosto ne mogu da verujem kako se ovo cudo *KRECE* po stazi!!!После је Stig возио вејрона суперспорт и поставио ново рекордно време за круг на top gear тест стази са 1:16.8
"обичан" вејрон је постигао време 1:18.3
Pusti razocarenje auto izgleda bolesno prelepo,a tek unutrasnjos i volan,ja sam se zaljubioP.S. U novoj epizodi proterase 458-icu po stazi... iskreno, malo sam razocaran, ocekivao sam bolje vreme od tog automobila.
Prelep, priznajemPusti razocarenje auto izgleda bolesno prelepo,a tek unutrasnjos i volan,ja sam se zaljubio
Ti pricas o enterijeru ili exterijeru... ?I da, nije ovaj novi vejron toliko ruzan,ne baljezgaj