Naravno da ne mislim tako... ali morao sam da idem djonom na ovog tvog kuma, posto on drugaciji jezik ne poznajeE stvarno pojede ti sad go*no za RS6... Ide loshije od GT-R ali da kazesh da je kanta precera ga
Jedva cekam da ga vidim kod Rusanew Ferrari 599 GTO
Укратко: најбољи аутомобили са напред постављен мотором.
Nisu u svakom bolidu lampice na volanu^
I u svakoj Formuli 1
Ne pratim F1^
I u svakoj Formuli 1
Ali ih ima negde na vidnom mestu. Tesko da ce da stavljaju cajgere u F1Nisu u svakom bolidu lampice na volanu
Ne fali mu nista dok mu se ne raspadne transmisija.Pricas gluposti... tom Nissan-u od opreme ama bas nista ne fali. Utvrdismo to vec ranije, da se ne ponavljamo.
Ali ako ti insistiras da ti sva cetiri sedista greju dupe i slicne stvari... onda dobro, ovo je GSi.
Dovoljno da GTR ima bolji start.I nije ni GT-R bas lagan, i to smo hiljadu puta pominjali... ako RS6 ima dve tone, R35 je tek 250 kila laksi od njega. Nije laksi za citavu tonu, pa da toliko potenciras.
Poredis babe i zabe.Ma nema sta da trazi ni pored one ESS M3-ojke, koja ga ubija uzduz i popreko sa cirka stotinjak konja manje.
Mda...Ne fali mu nista dok mu se ne raspadne transmisija.
Izvini, a ko uopste prica o ovome? Ko prica o stock RS6-ici protiv stock GT-R-a?Dovoljno da GTR ima bolji start.
Pogledaj poredjenje http://www.zeperfs.com/duel2568-1675.htm
Uzmi u obzir da GT-R koristi launch control za postizanje 3.4 sec do 100. Audi ga stize do 300 kmh, gde se vidi "pure HP". Pored toga, medjuubrzanja su bolja na RS6. Za obicnu voznju autoputem je RS6 bolji auto. A, za 402m zna se.
Zasto?Poredis babe i zabe.
Ziva istina... nesto opasno ne valja sa onim Jurijevim kolimaJurijev audi ide ko da nema tih 740 konja. Onaj sivi mnogo bolje povlači i ne može da mu pobegne onaj m3.
Prema onom Fedjinom sajtu, i ako ja dobro razabirem brojke i mere (kad vec ne znam franckuski ) - ima celih 2157kg.2T RS6? Au čoveče pa to je tenk
Ne, ti si rekao da je RS6-ica kanta, sto je glupost. Drugo, poredis daleko vise nategnuti P800 i Evotech RS6, koji je blago tjunirana verzija stock automobila.Zasto?
Opet podvlacim - pricam(o) iskljucivo na konto ovog kipa.
Ti si pricu sad oterao sasvim na drugu stranu.
Da, to je tezina sa vozacem unutra, koji ima npr 90-100 kilograma.Prema onom Fedjinom sajtu, i ako ja dobro razabirem brojke i mere (kad vec ne znam franckuski ) - ima celih 2157kg.
Mada sumnjam da je to to, ko zna sta to predstavlja... ipak, po tom istom sajtu, GT-R ima 1857kg - a poznato je da taj auto ima 1740 kila.
Bogami ovaj krmak shto vozi ima dobrih 120 KgDa, to je tezina sa vozacem unutra, koji ima npr 90-100 kilograma.
Objasnio sam zasto sam to rekao... naravno da ne mislim da je RS6 kanta.Ne, ti si rekao da je RS6-ica kanta, sto je glupost.
Daleko vise... ?Drugo, poredis daleko vise nategnuti P800 i Evotech RS6, koji je blago tjunirana verzija stock automobila.
OK, nemam problem sa tim. Ko je sad to pa pomenuo?Stock GTR na dragu pored stock 911 T od 500 konja, nema sta da trazi.
Aha, znaci to mu dodju one mere tamo...Da, to je tezina sa vozacem unutra, koji ima npr 90-100 kilograma.
"Lijte kise, 'ladne vode,Evo jos malo objasnjavanja dragi ode gragi ode
Eto ti Care narani dusu