Pazi, ja možda vozim VW, ali ne smatram da su svi njihovi izumi "remek delo". Međutim, dostupnost im je odlična, imaju sasvim solidan izbor vrhunskih agregata, zgodni su za kojekakve budž akcije, ne trule, ne kvare se nešto specijalno, a i kad se pokvare, daju se lako popraviti. Kapiraš ? Ili treba da ti još crtam...@drfedja ima i ona " na nebu je Bog, a na zemlji vw"
Sent from my Letv X500 using Tapatalk
E46 330D coupe su odradili kod Raleta... mhm...to je strašno!Eh da, 330d coupe, onaj lepi sa LEDicama nazad, M paket, mozda jednog dana, ako unormale registracije u ovom zivotu
Jedino mi je kod E46 nejasno kako tako malo mesta unutra ima, neshvatljivo za tu klasu vozila, skuceno cak i za vozaca, tesno, secam se kad sam vozio jedan, sazuljao desnu nogu o onu konzolu, smesno... Mada se jako lepo vozi
A, na to si mislio? Pa znam. I u Jugića mogu petorica stati. Poenta je da niko od njih petorice neće biti opušten. Isto kao vas dvojica sa 190 u BMW 3Yes,
I moze se stati, nije sada bas da ima prostora kada 2 malo veca covjeka sjednu, ali se stane.
Sent from my Letv X500 using Tapatalk
Hilzovanje se vrši pomoću termalne diferncijalizacije sistema, tj termalnim ekspandiranjem bloka (pomoću zagrevanja) i hladenja cilindara (ako su u bloku) tečnim azotom uglavnom. Mislim da to nije problem... Problem je pre u ceni i odlivku. Veliki odlivci AL su zeznuti, jer je AL sam po sebi porozan materijal i može vrlo lako da prsne.Ko je rekao da se BMW kvari ? Ma najbolji auto... Beogradsko Mangupsko Wozilo... Nije loš e46 kupe 330d... ozbiljan prevoz. :-)
Da, lakše je preseči aluminijum, ali si zaboravio na tehnologju hilzni, koja kod alu blokova nema veze sa čelikom. Zbog toga sam naglasio da ga je teže obraditi. Kada se blok izlije, potrebno je u njega ubaciti hilzne. Zbog termalnih karakteristika aluminijuma ovo je veliki problem.
Pa na kraju ispada teža obrada ALU bloka od čelika.... Za čelik nije potrebna bog zna kakva tehnologija da bi se kvalitetno uhilznovao blok.Hilzovanje se vrši pomoću termalne diferncijalizacije sistema, tj termalnim ekspandiranjem bloka (pomoću zagrevanja) i hladenja cilindara (ako su u bloku) tečnim azotom uglavnom. Mislim da to nije problem... Problem je pre u ceni i odlivku. Veliki odlivci AL su zeznuti, jer je AL sam po sebi porozan materijal i može vrlo lako da prsne.
Postoje razlike takođe izmedju tehnologija livenja... Da ne pišem sad o smor temama.... Čišćenja kalupa, koliko max ciklusa livenja mogu da izdrže itd. Jednootavno za al sve je strožije...
To prvi put čujem. Koliko znam, alu blokovi se voze i po Sibiru i u Švedskoj. Bitna je legura koja se koristi. Nije sigurno čist alu.I da, AL blokovi, zbog termičkih karakteristika al, se ne stavljaju u automobile namenjene za "hladne" zemlje...
Ovo "obrada" meni bode uši Nije teža obrada, nego komplikovaniji proizvodni procesPa na kraju ispada teža obrada ALU bloka od čelika.... Za čelik nije potrebna bog zna kakva tehnologija da bi se kvalitetno uhilznovao blok.
Ok, neka bude preciznije tako... Obrada aluminijuma kao metala je svakako lakša.Ovo "obrada" meni bode uši Nije teža obrada, nego komplikovaniji proizvodni proces
Napisao si ranije da npr 1.4tsi kosta nov 2000e ?Ok, neka bude preciznije tako... Obrada aluminijuma kao metala je svakako lakša.
Što se tiče alu blokova znam da su vrlo problematični kada treba da se uradi generalka na takvom motoru. Koliko znam ne rade baš svi hilznovanje i dosta je skuplje nego za običan blok. U BG mislim da jedino MR ima tu tehnologiju.
Znaci... 8.5...Evo da se javim, AR 156 potrosila po gradu okruglo 7l na 100km.
Bord komp naravno laze debelo za potrosnju
A koje su ti relacije ?Po bordu 5.5l/100km. Vozena je "svaler" gas zbog hladnog motora
Naravno da ne bih verovao bordu da pokaze 7l da je to stvarno 7l
325i je.jel to 525 E39?