• Apgrejdovali smo forum na XenForo 2.1.1, ukoliko imate predloga vezanih za izgled ili funkcionalnost foruma, ili ukoliko naletite na neki problem, javite nam OVDE

    DEFINISALI SMO PRAVILA FORUMA. Pročitajte ih, pojaviće se automatski kada krenete da čitate nešto!

Automobili

sinda

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
13.11.2010.
Poruka
1.676
Rezultat reagovanja
110
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD R7 [email protected] 1.325V (EK Supremacy EVO waterblock)
Motherboard:
MSI B550 Tomahawk Max
RAM:
G.Skill 4x8gb DDR4 @ 3800mhz (16-16-16-36 1.42v)
VGA & cooler:
AMD Saphire Vega 64 (EK FC waterblock)
Display:
AOC 24" G2U 144hz
HDD:
ADATA XPG Gammix S11 PRO 1tb M.2 / 1TB WD Blue
Sound:
integrale
Case:
INWIN 303 Case
PSU:
Corsair HX750i
Javi obavezno rezultate posle remapa :)

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 

Dukanyx

PCAXE Member
Učlanjen(a)
26.01.2014.
Poruka
397
Rezultat reagovanja
79
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 7 3700X @ 4,4Ghz 1.4 V & NZXT Kraken X72
Motherboard:
ASRock X470 Taichi
RAM:
Corsair Dominator Platinum RGB 48GB - OC @ 3800Mhz
VGA & cooler:
MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio
Display:
LG 27GL850-B UltraGear 27 Zoll WQHD Gaming Monitor (1 ms, G-SYNC, 144 Hz)
HDD:
Samsung SSD 970 EVO Plus Series NVMe 1 TB V-NAND MLC - M.2, WD Elements™, 2 TB HDD, 2.5 Zoll, extern
Sound:
Logitech Z607 5.1, Sonos One - Smart Speaker, 2x50W Klipsch
Case:
PHANTEKS Enthoo Evolv X Midi-Tower, RGB, Tempered Glass, 4 x Noctua NF-A14 PWM chromax
PSU:
Seasonic FOCUS Plus Platinum 850W, MDPC-X Kabel-Sleeves
Mice & keyboard:
Corsair M65 RGB ELITE & Corsair K70 RGB MK.2 Low Profile Rapidfire Mechanical Gaming Keyboard
Internet:
1&1-50/10mb
OS & Browser:
Windows 10& Google Chrome
Other:
Sony KD55XE7077

prashinar

PCAXE Member
Učlanjen(a)
27.03.2011.
Poruka
198
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Celeron G1820 2.7GHz
Motherboard:
Gigabyte GA-B85M-D3H
RAM:
2x4gb Crucial Balistic 1600MHz
VGA & cooler:
MSI 5850TFII 1gb ddr5
Display:
Phillips 230 OC + Samsung 940N
HDD:
Hitachi 500gb
Sound:
Logitech X230 2.1 & Oticon Sumo Xp
Case:
Chieftec
PSU:
TT 630W
Mice & keyboard:
Logitech Internet Keyboard + Logitech MX518
Internet:
SBB Fiber duo 30/6mbs
Samo obrati pažnju na to da filter mora imati dostupan "svež" vazduh.

Kako rekoh, vlasnik Sivika je bušio branik 5-10cm ispod fara.
 

Dukanyx

PCAXE Member
Učlanjen(a)
26.01.2014.
Poruka
397
Rezultat reagovanja
79
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 7 3700X @ 4,4Ghz 1.4 V & NZXT Kraken X72
Motherboard:
ASRock X470 Taichi
RAM:
Corsair Dominator Platinum RGB 48GB - OC @ 3800Mhz
VGA & cooler:
MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio
Display:
LG 27GL850-B UltraGear 27 Zoll WQHD Gaming Monitor (1 ms, G-SYNC, 144 Hz)
HDD:
Samsung SSD 970 EVO Plus Series NVMe 1 TB V-NAND MLC - M.2, WD Elements™, 2 TB HDD, 2.5 Zoll, extern
Sound:
Logitech Z607 5.1, Sonos One - Smart Speaker, 2x50W Klipsch
Case:
PHANTEKS Enthoo Evolv X Midi-Tower, RGB, Tempered Glass, 4 x Noctua NF-A14 PWM chromax
PSU:
Seasonic FOCUS Plus Platinum 850W, MDPC-X Kabel-Sleeves
Mice & keyboard:
Corsair M65 RGB ELITE & Corsair K70 RGB MK.2 Low Profile Rapidfire Mechanical Gaming Keyboard
Internet:
1&1-50/10mb
OS & Browser:
Windows 10& Google Chrome
Other:
Sony KD55XE7077
Samo obrati pažnju na to da filter mora imati dostupan "svež" vazduh.

Kako rekoh, vlasnik Sivika je bušio branik 5-10cm ispod fara.
Malo pre sam ga skidao i nema sanse da udje u predvidjenu rupu za original filter, nema mesta ni 1 cm da se pomeri zbog ovih cevki na slici sam obelezio da vidis na sta mislim.

Hebe me i tapacirung sto se otkacio i tacno naleze na filter, zna li neko gde mogu nabaviti te kopce?

Zvao Acu Za filter 140 e kutija, plus cevke sto ce trebati to mi javlja u ponedeljak.


Gde mogu napraviti jos jedan kljuc posto imam samo jedan, dali to uopste neko radi?
 

Prilozi

Poslednja izmena:

prashinar

PCAXE Member
Učlanjen(a)
27.03.2011.
Poruka
198
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel Celeron G1820 2.7GHz
Motherboard:
Gigabyte GA-B85M-D3H
RAM:
2x4gb Crucial Balistic 1600MHz
VGA & cooler:
MSI 5850TFII 1gb ddr5
Display:
Phillips 230 OC + Samsung 940N
HDD:
Hitachi 500gb
Sound:
Logitech X230 2.1 & Oticon Sumo Xp
Case:
Chieftec
PSU:
TT 630W
Mice & keyboard:
Logitech Internet Keyboard + Logitech MX518
Internet:
SBB Fiber duo 30/6mbs
Da li, a ne "dali"...

Rade ljudi, a najjeftinija varijanta ti je da nađeš još jedan takav ključ, pa da ga nosiš kod bravara. Trebalo bi da te izađe oko 50 evra sređivanje koda i narezivanje ključa.

Znam, jer je buraz uzeo Alfu 147 isto sa samo jednim ključem i to sa raspalim kućište. Kućište je zamenio i to ga je izašlo 1300 din.

E sad traži drugi ključ...

Za filter ne znam šta da ti kažem. Da li si pitao na auto forumima?
 

Dukanyx

PCAXE Member
Učlanjen(a)
26.01.2014.
Poruka
397
Rezultat reagovanja
79
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 7 3700X @ 4,4Ghz 1.4 V & NZXT Kraken X72
Motherboard:
ASRock X470 Taichi
RAM:
Corsair Dominator Platinum RGB 48GB - OC @ 3800Mhz
VGA & cooler:
MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio
Display:
LG 27GL850-B UltraGear 27 Zoll WQHD Gaming Monitor (1 ms, G-SYNC, 144 Hz)
HDD:
Samsung SSD 970 EVO Plus Series NVMe 1 TB V-NAND MLC - M.2, WD Elements™, 2 TB HDD, 2.5 Zoll, extern
Sound:
Logitech Z607 5.1, Sonos One - Smart Speaker, 2x50W Klipsch
Case:
PHANTEKS Enthoo Evolv X Midi-Tower, RGB, Tempered Glass, 4 x Noctua NF-A14 PWM chromax
PSU:
Seasonic FOCUS Plus Platinum 850W, MDPC-X Kabel-Sleeves
Mice & keyboard:
Corsair M65 RGB ELITE & Corsair K70 RGB MK.2 Low Profile Rapidfire Mechanical Gaming Keyboard
Internet:
1&1-50/10mb
OS & Browser:
Windows 10& Google Chrome
Other:
Sony KD55XE7077
Da li, a ne "dali"...

Rade ljudi, a najjeftinija varijanta ti je da nađeš još jedan takav ključ, pa da ga nosiš kod bravara. Trebalo bi da te izađe oko 50 evra sređivanje koda i narezivanje ključa.

Znam, jer je buraz uzeo Alfu 147 isto sa samo jednim ključem i to sa raspalim kućište. Kućište je zamenio i to ga je izašlo 1300 din.

E sad traži drugi ključ...

Za filter ne znam šta da ti kažem. Da li si pitao na auto forumima?
Fala na ispravci!:D

Ovaj moj je u dobrom stanju, ali bih voleo da imam jos jedan. Nesto cu izmuvati za kljuc kasnije sada mi je bitno taj filter i remap da sredim.

Nisam se jos cimao po forumima nisam imao vremena malo sam citao ali nista konkretno. Auto je kod mene 2 nedelje od toga jedna kod majstora. Kao sto sam rekao auto je bio udaren sa te strane gde je bio filter koji se razlupao najverovatnije i stavljeno je ovo jeftinije resenje. Stavicu ja njemu origanal kutiju za filter i tada mozda neki k&n bas za taj tip, videcu posle remapa dali uopste ima smisla stavljati k&n.
 

vamilos

PCAXE Member
Učlanjen(a)
30.04.2009.
Poruka
224
Rezultat reagovanja
0
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
2500K@4500mhz CM 212 EVO
Motherboard:
MSI Z77-G43
RAM:
2x4GB 1866MHz Exceleram Black Sark
VGA & cooler:
PowerColor HD 6850
Display:
LG L225WS
HDD:
WD 640gb aaks, WD 250gb
Sound:
on board
Case:
Midgard II
PSU:
PC POWER & COOLING 500w Silencer
Optical drives:
Lg
Mice & keyboard:
TRUST DS-3700R+HP XA965AA
Internet:
SBB kablovska
OS & Browser:
Win 7 64bit
Za kljuc ti mogu reci iz prve ruke, posto drug radi kljuceve, pa sam ga pitao za alfu. Kupuje se polovan kljuc sa elektronikom i dugmicima i to ti je 50e. Znam da francuzi ne mogu da se rade i da su za njih nesto preko 200e. Za forda je oko 80e.
 

a c a

PCAXE Member
Učlanjen(a)
25.04.2009.
Poruka
767
Rezultat reagovanja
13
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Propus@Deneb
Motherboard:
Foxconn
RAM:
Hyper X
VGA & cooler:
AMD
Display:
Samsung
HDD:
WD5000AAKX i WD20EZRZ
Sound:
int.
Case:
690IIa
PSU:
Seasonic
Optical drives:
Pioneer&Liteon
Mice & keyboard:
Chicony&Logitech
Internet:
SBB D3
OS & Browser:
7Ux64/XPSP3

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Jeli se nekom desavalo da na cipovanom autu opadne snaga?
U pitanju je alfa 159 1,9jtd 8v.
Kada se vrati u prvu brzinu,npr na semaforu ne ide preko 2000obrtaja i do njih ide jako sporo.Lek je taj da stanem isklucim motor i ponovo startujem i onda je sve ok. Turbo je sada stigao iz uzica sredjen, egr filter nov i ostalo je to gusenje. Majstor koji mi radi kaze posto kada ga je prikljucio na komp ne izbacuje nikakvu gresku sumnja da je preostala samo softverska greska u cip tjuningu i da treba uraditi remap.A vec sam se smorio od majstora bio na velikom servisu i idem sa servisa i u mojoj ulici mi ode turbina, vec sa pomislio da mi je zamenio turbo za neki krs samo da uzme pare. Moze neka preporuka za remap u novom sadu, jer sam vec sumnjicav prema majstoru.
Koliko traje remap vremenski i dali treba da se zakazuje?
S obzirom da si radio turbinu u Užicu, najverovatnije su ti podesili aktuator tako da kasnije puni, a mapa zahteva neki pritisak na tim nižim rpm, koji ECU ne očita preko MAP senzora i onda uleti u LIMP mod. Ne treba ti remap, nego treba da se podesi aktuator da ranije kreće. Remap samo ako hoćeš da dobiješ performanse.

Inače turbo servisi često podese turbo da kasnije puni da ti ne bi išao u overboost i da se ne razleti, jer ko zna kakve su delove unutra spakovali... npr. kineski ležaj, kompresorski točak sumnjivog porekla itd...

Fala na ispravci!:D

Ovaj moj je u dobrom stanju, ali bih voleo da imam jos jedan. Nesto cu izmuvati za kljuc kasnije sada mi je bitno taj filter i remap da sredim.

Nisam se jos cimao po forumima nisam imao vremena malo sam citao ali nista konkretno. Auto je kod mene 2 nedelje od toga jedna kod majstora. Kao sto sam rekao auto je bio udaren sa te strane gde je bio filter koji se razlupao najverovatnije i stavljeno je ovo jeftinije resenje. Stavicu ja njemu origanal kutiju za filter i tada mozda neki k&n bas za taj tip, videcu posle remapa dali uopste ima smisla stavljati k&n.
K&N filter na turbodizelašu ? :rotf: Prvo što treba da znaš je da svaki (skoro svaki) turbodizel ima intercooler, a to je hladnjak za vazduh. Drugo, ta "pečurka" ne daje NIŠTA osim zvuka na usisu i to kod atmosferskog benzinca, a bez dovoda hladnog vazduha (uz slučaju atmo benzinca) je totalna glupost. Cold Intake ili cevka koja služi da ti usmeri hladan vazduh na pečurku nema baš mnogo smisla na turbomotoru, jer vazduh koji je sabijen i vreo od vrelog turbopunjača ide u intercooler koji ga ohladi, nakon čega motor dobija vazduh sa većom gustinom kiseonika za optimalno sagorevanje.

Verovatno si bez potrebe remontovao turbinu, Feđa će ti dati tačan odgvor. Auto ti ulazi u "limp mode", i njemu se to desi ponekada. Treba da se mapa preradi.
Kod mene se to dešava iz sličnih razloga, ali je kod mene sve "custom", počev od turba, pa na dalje. S obzirom da GTB1756VK je predviđen za V6 2.7 TDI, a potrebno ga je bilo podesiti da dovoljno "rano" kreće na 1.9 TDI, N75 mapa traži ima boost request npr 25PSI na 2000rpm, a turbo može da isporuči 15PSI sa trenutnim podešavanjem poluge aktuatora. Ako bi polugu skratio još malo, turbo bi mi išao u overboost, što nikako nije preporučljivo. Druga stvar koja može da se uradi je da se smanji boost request za niske obrtaje za jedno 5PSI, što je sasvim ok, ne bi se osetilo u vožnji, bilo bi manje dimova i ne bi ulazio u limp mod. To će biti uskoro rešeno.

Razlika je u tome što je kod mene softverski problem (jer je custom mapa), a kod Duaknyx-a je hardverski problem (loše podešena poluga aktuatora).

Da pojasnim neke pojomve... tvoj turbo izgleda otprilike ovako:



Poluga koja se vidi od onog kružnog dela u obliku valjka služi za kontrolu turbopunjača. Ako je poluga zategnutija (kraća), turbo ranije kreće, ako je otpuštenija, kreće kasnije. Sve što treba da se uradi je da ti neki dobar majstor malo zategne tu polugu, a onda da na dijagnostici ispita u toku vožnje da li turbo prepunjava. Dakle...ne sme da prepunjava, ali mora ranije da kreće.
 
Poslednja izmena:

Shang Tsung

Moderator
Učlanjen(a)
31.05.2011.
Poruka
4.813
Rezultat reagovanja
166
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Zvijer :p
CPU & cooler:
Intel i7 9700K@5GHz ft. EKWB H2O
Motherboard:
ASUS ROG Strix Z370-E Gaming
RAM:
Corsair Dominator Platinum 32GB 3000MHz
VGA & cooler:
ASUS RX 5700 XT Strix OC
Display:
LG 32GK850G (VA 165Hz) + AOC Q3279VWFD8 (IPS 75Hz)
HDD:
SSD Samsung 970 EVO 500GB + WD 4TB EFAX
Sound:
ASUS Essence STU + Rotel RA-05/JBL L16 Decade/SVS PB1000 + Sennheiser HD515
Case:
Lian Li 011 Dynamic (black)
PSU:
Seasonic SS-760XP2 Platinum
Mice & keyboard:
Razer Deathadder Chroma + ASUS Echelon mousepad + Redragon Dark Avenger RGB
Internet:
ASUS RT-N18U + Ubiquiti AP AC LR @ 250/25Mbit
OS & Browser:
Win10 64-bit
Other:
Logitech C920 Webcam, Logitech Cordless Rumblepad 2
Laičko pitanje: Zbog čega turbo ne radi all-the-time, nego se podešava da se pali na X obrtaja (npr 2000)?
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Laičko pitanje: Zbog čega turbo ne radi all-the-time, nego se podešava da se pali na X obrtaja (npr 2000)?
Zbog "surge" efekta - efekat vraćanja komprimovanog vazduha nazad kroz točak kompresora.

Kao što znaš, turbopunjač se sastoji od osovine, usisnog dela i izduvnog dela.

-Usisni deo ima točak kompresora, inducer (cev koja usisava vazduh), exducer (cev koja izduvava vazduh ka motoru) i to je sve zajedno kompresor.

-Izduvni deo ili turbina, a turbina sadrži inducer (na koji idu izduvni gasovi iz motora na točak turbine), a exducer je otvor na koji se kači auspuh (downpipe).

Kompresor kada sabija vazduh mora da postoji određeni protok fluida (vazuha ka motoru) da se komprimovani vazduh ne bi vraćao nazad kroz točak kompresora, što je jako jako nepoželjan efekat i može da dovede do raspada kompresorskog točka. Zbog toga treba nekih 1600-2000 rpm da turbopunjač počne da se "zaleće", t.j. da stvara boost.

Druga stvar je i to što pri malom broju obrtaja motora, "flow-u" je i mali broj obrtaja osovine turbopunjača, pa je prisutan lag, a to je vreme reakcije turbopunjača na povećanje opterećenja. Tako npr. kada je auto opterećen, turbinski deo će lakše da se zavrti, jer na izduvu je protok izduvnih gasova veći. To se naročito oseti kada staviš veći turbo ma manji motor.

Postoji još jedna stvar zbog koje turbo ne sme da kreće od 1000rpm, a to je kontrola boost-a. Dakle, ako ranije krene turbo i ako se previše "zaleti", vrlo je teško iskontrolisati boost da ne ode "nebu pod oblake". U tom slučaju se događa takođe "surge" efekat, ali na velikim brzinama kompresora, što je još gore. Tako je dovoljno par puta da dobije "surge" u overboost-u i sledi neminovan raspad kompresora i moguća havarija na motoru. Na kraju, svaki kompresor ima kompresorku mapu, a to je 3D grafikon po kojem je specifikovan protok, boost i brzina okretanja kompresorskog točka.



X-osa prikazuje flow u lbs/min, Y-osa prikazuje boost, a poprečne krive linije prikazuju brojeve obrtaja osovine turbopunjača pri različitim režimima. Krugovi su polja efikasnosti. U suštini, što više obrtaja to manje boost-a. Sa istim turbom na manjem motoru možeš da ostvariš veći boost, dok na većem motoru imaš veći flow. Flow zavisi najviše od volumetrijske efikasnosti motora. Npr. ako imaš na 2500rpm TDI sa 8 ventila koji ima 90% VE, onda možeš na osnovu zapremine motora da izračunaš flow na tim obrtajima. Na 4000rpm je VE 85%, a da je motor sa 4 ventila po cilindru bio bi 90%...itd...Brzina okretana osovine turbopunjača može da ide do 170.000 rpm, međutim neki optimum je od 90-130K, jer se posle toga javljaju oscilacije koje mogu da dovedu do raspada. Kako točak kompresora nije idealno balansiran, nije idealno ni da se on vrti preko specifikacije, jer se tada javljaju velike G sile.

Da bi imao na što širem opsegu boost, najbolje bi bilo imati što efikasniji turbopunjač, a to je onaj koji ima "surge" liniju pomerenu što više ka početku X-ose, ali i choke liniju što više pomerenu ka kraju X ose, kao i veliki boost, ili dva turba, jedan mali i jedan veliki. :)
 
Poslednja izmena:

Dukanyx

PCAXE Member
Učlanjen(a)
26.01.2014.
Poruka
397
Rezultat reagovanja
79
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 7 3700X @ 4,4Ghz 1.4 V & NZXT Kraken X72
Motherboard:
ASRock X470 Taichi
RAM:
Corsair Dominator Platinum RGB 48GB - OC @ 3800Mhz
VGA & cooler:
MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio
Display:
LG 27GL850-B UltraGear 27 Zoll WQHD Gaming Monitor (1 ms, G-SYNC, 144 Hz)
HDD:
Samsung SSD 970 EVO Plus Series NVMe 1 TB V-NAND MLC - M.2, WD Elements™, 2 TB HDD, 2.5 Zoll, extern
Sound:
Logitech Z607 5.1, Sonos One - Smart Speaker, 2x50W Klipsch
Case:
PHANTEKS Enthoo Evolv X Midi-Tower, RGB, Tempered Glass, 4 x Noctua NF-A14 PWM chromax
PSU:
Seasonic FOCUS Plus Platinum 850W, MDPC-X Kabel-Sleeves
Mice & keyboard:
Corsair M65 RGB ELITE & Corsair K70 RGB MK.2 Low Profile Rapidfire Mechanical Gaming Keyboard
Internet:
1&1-50/10mb
OS & Browser:
Windows 10& Google Chrome
Other:
Sony KD55XE7077
S obzirom da si radio turbinu u Užicu, najverovatnije su ti podesili aktuator tako da kasnije puni, a mapa zahteva neki pritisak na tim nižim rpm, koji ECU ne očita preko MAP senzora i onda uleti u LIMP mod. Ne treba ti remap, nego treba da se podesi aktuator da ranije kreće. Remap samo ako hoćeš da dobiješ performanse.

Inače turbo servisi često podese turbo da kasnije puni da ti ne bi išao u overboost i da se ne razleti, jer ko zna kakve su delove unutra spakovali... npr. kineski ležaj, kompresorski točak sumnjivog porekla itd...



K&N filter na turbodizelašu ? :rotf: Prvo što treba da znaš je da svaki (skoro svaki) turbodizel ima intercooler, a to je hladnjak za vazduh. Drugo, ta "pečurka" ne daje NIŠTA osim zvuka na usisu i to kod atmosferskog benzinca, a bez dovoda hladnog vazduha (uz slučaju atmo benzinca) je totalna glupost. Cold Intake ili cevka koja služi da ti usmeri hladan vazduh na pečurku nema baš mnogo smisla na turbomotoru, jer vazduh koji je sabijen i vreo od vrelog turbopunjača ide u intercooler koji ga ohladi, nakon čega motor dobija vazduh sa većom gustinom kiseonika za optimalno sagorevanje.

Kod mene se to dešava iz sličnih razloga, ali je kod mene sve "custom", počev od turba, pa na dalje. S obzirom da GTB1756VK je predviđen za V6 2.7 TDI, a potrebno ga je bilo podesiti da dovoljno "rano" kreće na 1.9 TDI, N75 mapa traži ima boost request npr 25PSI na 2000rpm, a turbo može da isporuči 15PSI sa trenutnim podešavanjem poluge aktuatora. Ako bi polugu skratio još malo, turbo bi mi išao u overboost, što nikako nije preporučljivo. Druga stvar koja može da se uradi je da se smanji boost request za niske obrtaje za jedno 5PSI, što je sasvim ok, ne bi se osetilo u vožnji, bilo bi manje dimova i ne bi ulazio u limp mod. To će biti uskoro rešeno.

Razlika je u tome što je kod mene softverski problem (jer je custom mapa), a kod Duaknyx-a je hardverski problem (loše podešena poluga aktuatora).

Da pojasnim neke pojomve... tvoj turbo izgleda otprilike ovako:



Poluga koja se vidi od onog kružnog dela u obliku valjka služi za kontrolu turbopunjača. Ako je poluga zategnutija (kraća), turbo ranije kreće, ako je otpuštenija, kreće kasnije. Sve što treba da se uradi je da ti neki dobar majstor malo zategne tu polugu, a onda da na dijagnostici ispita u toku vožnje da li turbo prepunjava. Dakle...ne sme da prepunjava, ali mora ranije da kreće.
Svakako cu mu vratiti original filter, auto je kupljen sa ovom pecurkom.

Isto se ponasao i pre remonta turbine sa tim limpom i gasenjem na velikom obrtaju, ali mogu da kazem da je bolje vukao pre remonta turbine dok nije prsla (mada sam pre toga vozio automobile sa manje od 100konja,po mojoj nekoj proceni mislim da ima tu oko 150 sada pa mi je mozda utisak bio da vuce kao lud a sada sam navikao na to) ali motor sada mnogo mirnije radi, mada se ne razumem nov sam u svemu ovome.

Sada stigoh kuci isao za B.Topolu na vasar, prvi put voznja na otvorenom putu. Usput mi se desavalo kada ga u petoj brzini vozim 90km/h i smanjim na 80 upadne u taj limp mode i mozes ga ***ati stajao sam 5 puta za 50 km da ga isklucim ali moram da izvadim kluc pa ga startujem opet, ako ne izvadim kljuc ostane u limp modu.
Vracamo se sa vasara i ispred mene na nekih 200m auto sa prikolicom vuce neku pecku sa nekih 70km/h, ja reko da ga preteknem gascina u trecoj ubacim u cetvrtu gas oko 130 km/h,tu negde 3500-4000 obrtaja sam isao i taman da ga preteknem ugasi mi se auto ostadoh bez kocnica i serva,morao sam da ga ugasim i hot start jedva ga upalio, izbacio mi error za oil presure nisam stigao da procitam sve.
Stigao kuci reko daj da probam u mojoj ulici, krenem ja ostro 1,2,3 i opet na nekih 4000 obrtaja mi se ugasi isti error za oil presure, brzo nestane pa ne stignem da procitam skroz i opet hot start. Na dijagnostici nije pokazivao nikakve errore. Ali sam i sumnjicav u strucnost lokalnog majstora, jeste da je alfista i sam vozi alfu i vecinom njih radi ali ipak...
Evo kako izgleda nisam dublje mogao telefon da zavucem.
 

Prilozi

Poslednja izmena:

StojkovicS

Banned
Učlanjen(a)
05.02.2013.
Poruka
2.314
Rezultat reagovanja
76
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Intel I5 2400 3.1ghz Box
Motherboard:
Gigabyte H61M-DS2 rev 3.0
RAM:
Kingston HyperX 8 gb DDR3
VGA & cooler:
Asus R9 270X DirectCU II TOP
Display:
Asus Led Gaming Monitor VP228TE
HDD:
Kingston A400 + Fujitsu 230gb
Sound:
Steelseries 7h Usb Pro 7.1 Surround
Case:
Spire
PSU:
LC Power LC600H-12 v 2.31
Mice & keyboard:
Steelseries Kana & Steelseries Apex 350 RGB
Internet:
12/2 ADSL ORION Telekom
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit & Google Chrome
KOliko si platio taj auto? kazes cini mi se da je skoro kod tebe.
Fedja jes da smara sa golfom ko da vozi bugatija,ali thumbs up za posvecenost temi! :)
 

Dukanyx

PCAXE Member
Učlanjen(a)
26.01.2014.
Poruka
397
Rezultat reagovanja
79
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 7 3700X @ 4,4Ghz 1.4 V & NZXT Kraken X72
Motherboard:
ASRock X470 Taichi
RAM:
Corsair Dominator Platinum RGB 48GB - OC @ 3800Mhz
VGA & cooler:
MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio
Display:
LG 27GL850-B UltraGear 27 Zoll WQHD Gaming Monitor (1 ms, G-SYNC, 144 Hz)
HDD:
Samsung SSD 970 EVO Plus Series NVMe 1 TB V-NAND MLC - M.2, WD Elements™, 2 TB HDD, 2.5 Zoll, extern
Sound:
Logitech Z607 5.1, Sonos One - Smart Speaker, 2x50W Klipsch
Case:
PHANTEKS Enthoo Evolv X Midi-Tower, RGB, Tempered Glass, 4 x Noctua NF-A14 PWM chromax
PSU:
Seasonic FOCUS Plus Platinum 850W, MDPC-X Kabel-Sleeves
Mice & keyboard:
Corsair M65 RGB ELITE & Corsair K70 RGB MK.2 Low Profile Rapidfire Mechanical Gaming Keyboard
Internet:
1&1-50/10mb
OS & Browser:
Windows 10& Google Chrome
Other:
Sony KD55XE7077
KOliko si platio taj auto? kazes cini mi se da je skoro kod tebe.
Fedja jes da smara sa golfom ko da vozi bugatija,ali thumbs up za posvecenost temi! :)
Da Fedja svaka ti cast.
Da skoro, auto ne bih ni bio uzet to je neka luda trgovina ,menjaza bila i dug, kes nije bio u opticaju, 3600e na kraju ispalo.
 

R_U_S

Banned
Učlanjen(a)
03.04.2009.
Poruka
117
Rezultat reagovanja
1
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Athlon64 X2 3800+@3GHz-Cooler Master Hyper 212 , Aerogate 1-----Turion64 1.6GHz
Motherboard:
Biostar A78XA-A2T-AMD-Ati RD770-----Acer Aspire 9300
RAM:
2x1Gb Kingston VR@1GHz-5-4-4-12 -----2xGB DDR2 SODIMM
VGA & cooler:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
Display:
Asus TOP EAH 3870 512Mb, Apache Voodoo2 12Mb, Matrox MGA200-----GeForce 7300go
HDD:
2xWD 640Gb RAID 0-----2.5" Hitachi 120Gb
Sound:
Creative Audigy 2, Altec Lansing 5100 Realtek ALC 883
Case:
Chieftec Dragon DX-01WD
PSU:
LC Power 550Wt
Optical drives:
HP DVD630i, LiteOf DVD-----TSST Corp DVD-RW
Mice & keyboard:
Logitech: RX1500, RX250, ...
Internet:
ADSL
OS & Browser:
WinXP professional
Samo ću da kažem da bugati, tj golf dizlo ide kao zver, napravismo u subotu 350km kao od šale. Između ostalog smo spoznali zašto je Vule batalio Alfu 156, put od Zrenjanina do Novog Sada nam je otvorio oči. Da li smem da kažem da je taj njegov Gnoj car na putu, kada ga čuju i vide svi se okreću kao da ida Aventador, a pošto je još i ekonomičan ostalo nam je i za rebarca na kajmaku.
 

Vule

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.959
Rezultat reagovanja
206
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 7 5800X3D / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
Gigabyte B550 Aorus Elite AX V2
RAM:
32GB Geil Orion 3600Mhz
VGA & cooler:
XFX Merc RX6900XT
Display:
Dell S3222DGM
HDD:
Kingston Fury Renegade 1TB / Samsung 970 EVO Plus 1TB
Case:
Lian Li 011 Dynamic EVO
PSU:
ASUS ROG 750W Gold
Između ostalog smo spoznali zašto je Vule batalio Alfu 156, put od Zrenjanina do Novog Sada nam je otvorio oči.
Ja pričam sve vreme o tome, ali ne shvataju ljudi :) A idem tuda 2x nedeljno :(
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
KOliko si platio taj auto? kazes cini mi se da je skoro kod tebe.
Fedja jes da smara sa golfom ko da vozi bugatija,ali thumbs up za posvecenost temi! :)
Što čitaš ako smaram ? :p

Ja pričam sve vreme o tome, ali ne shvataju ljudi :) A idem tuda 2x nedeljno :(
Put je paaa... zanimljiv... :rotf: sličan kao preko Iriškog venca, ali kao presvučen tankim slojem asfalta i pun pregiba onih odvratnih, a ima i pandura sa radarima.


njegov Gnoj car na putu, kada ga čuju i vide svi se okreću kao da ida Aventador, a pošto je još i ekonomičan ostalo nam je i za rebarca na kajmaku.
Jbg... otvoren izduv sa loncem bez pregrada ume da se čuje, naročito kada raspališ po gasu. :d

Kada utvrdimo EGT vrednosti, možda padne neki lep lonac koji je nešto malo više restriktivan, čisto da se malo smanji buka, koja ruku na srce nije neizdržljiva.
Svakako cu mu vratiti original filter, auto je kupljen sa ovom pecurkom.

Isto se ponasao i pre remonta turbine sa tim limpom i gasenjem na velikom obrtaju, ali mogu da kazem da je bolje vukao pre remonta turbine dok nije prsla (mada sam pre toga vozio automobile sa manje od 100konja,po mojoj nekoj proceni mislim da ima tu oko 150 sada pa mi je mozda utisak bio da vuce kao lud a sada sam navikao na to) ali motor sada mnogo mirnije radi, mada se ne razumem nov sam u svemu ovome.

Sada stigoh kuci isao za B.Topolu na vasar, prvi put voznja na otvorenom putu. Usput mi se desavalo kada ga u petoj brzini vozim 90km/h i smanjim na 80 upadne u taj limp mode i mozes ga ***ati stajao sam 5 puta za 50 km da ga isklucim ali moram da izvadim kluc pa ga startujem opet, ako ne izvadim kljuc ostane u limp modu.
Vracamo se sa vasara i ispred mene na nekih 200m auto sa prikolicom vuce neku pecku sa nekih 70km/h, ja reko da ga preteknem gascina u trecoj ubacim u cetvrtu gas oko 130 km/h,tu negde 3500-4000 obrtaja sam isao i taman da ga preteknem ugasi mi se auto ostadoh bez kocnica i serva,morao sam da ga ugasim i hot start jedva ga upalio, izbacio mi error za oil presure nisam stigao da procitam sve.
Stigao kuci reko daj da probam u mojoj ulici, krenem ja ostro 1,2,3 i opet na nekih 4000 obrtaja mi se ugasi isti error za oil presure, brzo nestane pa ne stignem da procitam skroz i opet hot start. Na dijagnostici nije pokazivao nikakve errore. Ali sam i sumnjicav u strucnost lokalnog majstora, jeste da je alfista i sam vozi alfu i vecinom njih radi ali ipak...
Evo kako izgleda nisam dublje mogao telefon da zavucem.
A da li si merio pritisak ulja ? Prvo, ne vidim razlog da ti rikne turbo tek tako, jer ne riknjava tek tako, izuzev ako je loš pritisak ulja pa je podmazivanje loše (zbog toga ECU može da isključuje turbinu).
Postoji još par razloga zbog kojih crkava turbo, jedan od njih je garež koja se stvara kada su dizne loše i kada se vozi jajarski (pa se turbina razbalansira), onda pregrevanje (ako voziš pun gas na autoputu sat vremena) što rezultuje nenormalnim EGT (exhaust gas temp) vrednostima koje jednostavno istope turbinski deo. Pored ovoga može da zaglavljuje varijabila (deo u turbinskom delu koji služi da konroliše rad turbopunjača) Npr. pitanje je da li su ti u servisu menjali varijabilu ili su je malo očistili i vratili nazad, jer nova košta oko 200e.
Nizak pritisak ulja može da indicira da ti je motor još malo pa gotov ili da ti je uljna pumpa loša, što je rezultovalo prethodnim crkavanjem turba.
Crkavanje turbopunjača je obično posledica nekog drugog kvara i on obično traje koliko traje i motor. Npr. kod mene je fabrički turbo (bio dok nisam stavio veći) i dalje je ispravan i radio je bez greške posle više stotina hiljada km.
Nije redak slučaj da vidiš turbodizelaše koji su sabili po 800.000 sa fabričkim turbopunjačem.

Kod loše održavanog auta, na kojem se ne menja ulje naravno, crkne prvo turbopunjač, a tu odmah su i karike i ležajevi radilice i takve popravke se obično ne isplate.
Zato ti kažem, proveri pritisak ulja, naročito na toplo, i vidi šta se dešava da li je u granicama propisanog i ako nije, prvo proveri kompresiju, otvori karter pa vidi kakvi su ti leteći ležajevi, ako je to sve ok, lepo promeni uljnu pumpu i miran si.
 
Poslednja izmena:

Dukanyx

PCAXE Member
Učlanjen(a)
26.01.2014.
Poruka
397
Rezultat reagovanja
79
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 7 3700X @ 4,4Ghz 1.4 V & NZXT Kraken X72
Motherboard:
ASRock X470 Taichi
RAM:
Corsair Dominator Platinum RGB 48GB - OC @ 3800Mhz
VGA & cooler:
MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio
Display:
LG 27GL850-B UltraGear 27 Zoll WQHD Gaming Monitor (1 ms, G-SYNC, 144 Hz)
HDD:
Samsung SSD 970 EVO Plus Series NVMe 1 TB V-NAND MLC - M.2, WD Elements™, 2 TB HDD, 2.5 Zoll, extern
Sound:
Logitech Z607 5.1, Sonos One - Smart Speaker, 2x50W Klipsch
Case:
PHANTEKS Enthoo Evolv X Midi-Tower, RGB, Tempered Glass, 4 x Noctua NF-A14 PWM chromax
PSU:
Seasonic FOCUS Plus Platinum 850W, MDPC-X Kabel-Sleeves
Mice & keyboard:
Corsair M65 RGB ELITE & Corsair K70 RGB MK.2 Low Profile Rapidfire Mechanical Gaming Keyboard
Internet:
1&1-50/10mb
OS & Browser:
Windows 10& Google Chrome
Other:
Sony KD55XE7077
Što čitaš ako smaram ? :p


Put je paaa... zanimljiv... :rotf: sličan kao preko Iriškog venca, ali kao presvučen tankim slojem asfalta i pun pregiba onih odvratnih, a ima i pandura sa radarima.



Jbg... otvoren izduv sa loncem bez pregrada ume da se čuje, naročito kada raspališ po gasu. :d

Kada utvrdimo EGT vrednosti, možda padne neki lep lonac koji je nešto malo više restriktivan, čisto da se malo smanji buka, koja ruku na srce nije neizdržljiva.


A da li si merio pritisak ulja ? Prvo, ne vidim razlog da ti rikne turbo tek tako, jer ne riknjava tek tako, izuzev ako je loš pritisak ulja pa je podmazivanje loše (zbog toga ECU može da isključuje turbinu).
Postoji još par razloga zbog kojih crkava turbo, jedan od njih je garež koja se stvara kada su dizne loše i kada se vozi jajarski (pa se turbina razbalansira), onda pregrevanje (ako voziš pun gas na autoputu sat vremena) što rezultuje nenormalnim EGT (exhaust gas temp) vrednostima koje jednostavno istope turbinski deo. Pored ovoga može da zaglavljuje varijabila (deo u turbinskom delu koji služi da konroliše rad turbopunjača) Npr. pitanje je da li su ti u servisu menjali varijabilu ili su je malo očistili i vratili nazad, jer nova košta oko 200e.
Nizak pritisak ulja može da indicira da ti je motor još malo pa gotov ili da ti je uljna pumpa loša, što je rezultovalo prethodnim crkavanjem turba.
Crkavanje turbopunjača je obično posledica nekog drugog kvara i on obično traje koliko traje i motor. Npr. kod mene je fabrički turbo (bio dok nisam stavio veći) i dalje je ispravan i radio je bez greške posle više stotina hiljada km.
Nije redak slučaj da vidiš turbodizelaše koji su sabili po 800.000 sa fabričkim turbopunjačem.

Kod loše održavanog auta, na kojem se ne menja ulje naravno, crkne prvo turbopunjač, a tu odmah su i karike i ležajevi radilice i takve popravke se obično ne isplate.
Zato ti kažem, proveri pritisak ulja, naročito na toplo, i vidi šta se dešava da li je u granicama propisanog i ako nije, prvo proveri kompresiju, otvori karter pa vidi kakvi su ti leteći ležajevi, ako je to sve ok, lepo promeni uljnu pumpu i miran si.
Auto je bio u losem stanju kada je stigao kod mene, majstor mi je rekao da je bilo malo ulja u motoru i da su ovi iz uzica rekli da je to bio uzrok sto je turbo riknuo. Mada je riknuo posle velikog servisa, zamenjen je bio i spaner a egr nije nov za***ao sam se samo ga je blindirao.Dizne je neko dirao jer se vidi da je nestrucno budzeno.Idem za Novi Sad U utorak kod Dejana ba bih mogao uraditi Tamo ,jer svarno sumnjam u strucnost lokalnog majstora. Dali to moze u Chip tuningu kod Dejana da se odradi,jer je ugovoren remap?Cini mi se da trosi izmedju 8-11L
 

sinda

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
13.11.2010.
Poruka
1.676
Rezultat reagovanja
110
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD R7 [email protected] 1.325V (EK Supremacy EVO waterblock)
Motherboard:
MSI B550 Tomahawk Max
RAM:
G.Skill 4x8gb DDR4 @ 3800mhz (16-16-16-36 1.42v)
VGA & cooler:
AMD Saphire Vega 64 (EK FC waterblock)
Display:
AOC 24" G2U 144hz
HDD:
ADATA XPG Gammix S11 PRO 1tb M.2 / 1TB WD Blue
Sound:
integrale
Case:
INWIN 303 Case
PSU:
Corsair HX750i
Druze,ti se bas nisi usrecio sa tim autom :( msm da Dejan moze ta ti odradi dobru dijagnostiku,i chip,i to je to,stim,koliko sam skontao,nece ti ni raditi chip ako ti je auto neispravan.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Auto je bio u losem stanju kada je stigao kod mene, majstor mi je rekao da je bilo malo ulja u motoru i da su ovi iz uzica rekli da je to bio uzrok sto je turbo riknuo. Mada je riknuo posle velikog servisa, zamenjen je bio i spaner a egr nije nov za***ao sam se samo ga je blindirao.Dizne je neko dirao jer se vidi da je nestrucno budzeno.Idem za Novi Sad U utorak kod Dejana ba bih mogao uraditi Tamo ,jer svarno sumnjam u strucnost lokalnog majstora. Dali to moze u Chip tuningu kod Dejana da se odradi,jer je ugovoren remap?Cini mi se da trosi izmedju 8-11L
Pa da... to je to, motor ti troši ulje i to je razlog zašto nije bilo ulja u njemu, jer ga nisu dolivali (ono... akutna k***obolja...znaš već). Remap ti ne savetujem na tom motoru jer je loš. Troši kao tenk jer su dizne loše, turbo ko zna kako puni, verovatno ti auto loše ide.

Najbolja popravka za njega je promena vlasnika ili promena motora sa sve diznama i turbom. BTW. turbo će ti ponovo riknuti jer je nizak pritisak ulja, dakle, remap nikako ne savetujem na takvom motoru. Ako auto nije lom ovako, možda ti se isplati da promeniš ceo motor sa sve diznama, imaš polovne za relativno malo para i onda možda možeš lepo da se voziš. Ne savetujem ti da sa takvim autom ideš ni na kakav dalji put.
 
Poslednja izmena:

Vule

PCAXE Addicted
Učlanjen(a)
02.04.2009.
Poruka
1.959
Rezultat reagovanja
206
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
Ryzen 7 5800X3D / Arctic Liquid Freezer II 360
Motherboard:
Gigabyte B550 Aorus Elite AX V2
RAM:
32GB Geil Orion 3600Mhz
VGA & cooler:
XFX Merc RX6900XT
Display:
Dell S3222DGM
HDD:
Kingston Fury Renegade 1TB / Samsung 970 EVO Plus 1TB
Case:
Lian Li 011 Dynamic EVO
PSU:
ASUS ROG 750W Gold
Dejan svakako ima svog odličnog mehaničara, pa se možeš sa njim dogovoriti i da detaljno proverite auto pre bilo kakvih softverskih intervencija. Svakako ne bi loše bilo, jer tvoj majstor očigledno pojma nema :)
 

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Majstor može da ga zamlaćuje i vaćari tako što mu popravlja nešto što se ne može popraviti bez kompletnog remonta. Očigledno da je auto izrabljen i da je odsvirao svoju pesmu. Evo npr. što smo RUS i ja gledali pre par dana nekog Leona PD150, uvoz Italija, enterijer solidan, exterijer takođe, sve bi bilo jako lepo da kada sam seo da ga vozim nisam shvatio da auto ima 80KS umesto 150. :D Onda sam malo bolje pogledao i video da na meraču pljucka kapljice ulja do maske i sve mi je bilo jasno. (ne)održavanje i tzv. "long life" servisni intervali su učinili svoje. Cena jeste bila malo niža za taj auto, ali bolje je dati i 1000e više za primerak bez ozbiljne mane.
 
Poslednja izmena:

Dukanyx

PCAXE Member
Učlanjen(a)
26.01.2014.
Poruka
397
Rezultat reagovanja
79
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
AMD Ryzen 7 3700X @ 4,4Ghz 1.4 V & NZXT Kraken X72
Motherboard:
ASRock X470 Taichi
RAM:
Corsair Dominator Platinum RGB 48GB - OC @ 3800Mhz
VGA & cooler:
MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming X Trio
Display:
LG 27GL850-B UltraGear 27 Zoll WQHD Gaming Monitor (1 ms, G-SYNC, 144 Hz)
HDD:
Samsung SSD 970 EVO Plus Series NVMe 1 TB V-NAND MLC - M.2, WD Elements™, 2 TB HDD, 2.5 Zoll, extern
Sound:
Logitech Z607 5.1, Sonos One - Smart Speaker, 2x50W Klipsch
Case:
PHANTEKS Enthoo Evolv X Midi-Tower, RGB, Tempered Glass, 4 x Noctua NF-A14 PWM chromax
PSU:
Seasonic FOCUS Plus Platinum 850W, MDPC-X Kabel-Sleeves
Mice & keyboard:
Corsair M65 RGB ELITE & Corsair K70 RGB MK.2 Low Profile Rapidfire Mechanical Gaming Keyboard
Internet:
1&1-50/10mb
OS & Browser:
Windows 10& Google Chrome
Other:
Sony KD55XE7077
Druze,ti se bas nisi usrecio sa tim autom :( msm da Dejan moze ta ti odradi dobru dijagnostiku,i chip,i to je to,stim,koliko sam skontao,nece ti ni raditi chip ako ti je auto neispravan.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
JBG samo sam ovako mogao izvuci pare,ja sam na dobitku ako ga prodam i za tri jer te pare nikada ne bih video ali mi je bio cilj da ga popravim malo vozim i prodam. Auto nisam ja preuzeo da sam znao da je ovakav mozda ne bih ni pristao.Ali necu da gurnem 1000e u njega da bih mogao izvuci svoje pare.vec je otislo 32k na veliki servis i 350 e turbina i blindiranje egr-a.A tek krece kako ja vidim.
U pravu si za Dejana a vec sam mu odlozio za utorak zbog sutrasnjih obaveza.Ako se ovako gasi nece na dinu izdrati ni 5 minuta, treba da se osramotim tamo.A ako ga otkazem covek ce misliti da sam neozbilji *****.Ali ce najverovatniji ici na prodaju cimse dovede u red da ja pokupim moje pare i zbogom alfa romeo!
Uploadujem video, sada sam snimao po mraku ali se dovoljno vidi da i ****** vidi da je krs, mozda cak i znate odakle je auto. Lik sa kojim sam imao dil ga je uzeo u ZR-u negde u januaru tako nesto. Bice video uskoro, samo mi je upload 1mb,a video 2gb znaci u 3 ujutru.Okaci cu ga ovde.
 
Poslednja izmena:

drfedja

CPU Guru
Učlanjen(a)
01.04.2009.
Poruka
3.084
Rezultat reagovanja
14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Uploadujem video, sada sam snimao po mraku ali se dovoljno vidi da i ****** vidi da je krs, mozda cak i znate odakle je auto. Lik sa kojim sam imao dil ga je uzeo u ZR-u negde u januaru tako nesto. Bice video uskoro, samo mi je upload 1mb,a video 2gb znaci u 3 ujutru.Okaci cu ga ovde.
Zašto ne koristiš npr. Handbrake da kompresuješ taj video ? :cool:
Softver je besplatan i radi extra. :wave:
 

Marko Mare

PCAXE Member
Učlanjen(a)
14.01.2015.
Poruka
290
Rezultat reagovanja
3
Moja konfiguracija
CPU & cooler:
I5 6600k & CM MasterLiquid 120
Motherboard:
Z170 pro gaming Asus
RAM:
Ddr4 hyperX fury 2133Mhz
VGA & cooler:
/\/\/\/\/\/\/\
HDD:
SSD samsung 250gb 750evo
Sound:
Genesis HV59
Case:
Raidmax monster II
PSU:
Thermaltake Se 730w
Mice & keyboard:
Genesis GX44 & Genius
OS & Browser:
Windows 10
Vozio sam pre 2dana bmw320,alfu rom 156,pežo 406 i primetio sam da je bmw malo bolji od svih: ima bolji start, ima vise prostora, potrosnja je tu negde.. samo zamerka sto je volan nekako tezi za okretanje od ostalih?? Alfu i Pežo prstom okrećem,a druga ruka na menjacu,a kod bmw vec druga prica moram citavom rukom vrtiti.. da li je imao neko iskustvo sa bmw pa da mi moze reci zasto je teži??
 
Vrh