drfedja
CPU Guru
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 3.084
- Rezultat reagovanja
- 14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Ja ti preporucujem Novaspeed. Momci su skroz ok i na mestu, rade mnogo ozbiljnije projekte od cipovanja jednog JTD 8V. Imaju Dyno. Ako ti je motor ispravan i ok, neces imati problem sa cipom. Uostalom, i oni rade dijagnostiku pre cipa, a jeftiniji su od Revo-a bar 100 evra. Osim toga, cuo sam da u Revo-u (satro REVO) kod nas steluju software za dyno, da izgleda kao da si dobio vise nego sto jesi.Kad budem čipovao, neću to da radim za 50E. Frka mi je, jer mi je motor perfektan, pa ne bih da mu izvadim dusu "pogresnim" čipom.
Video sam da neki Užičani, "revo chiptuning" nekako iskontrolišu auto skroz, pa onda na osnovu stanja auta prilagode mapu. Ali to kod njih košta 200-250E
Licno, jedino sto priznajem je WHP (snaga na tockovima), sve ostalo je mlacenje prazne slame.
Uzmi lepo pre cipa izmeri ubrzanje trecom od 70-120 na istoj deonici puta i posle cipa pa ces videti razliku. Najbolje da snimis kamerom ili da zakacis mobilni negde. Meni je pre cipa ubrzavao trecom od 80-120 za 6.2 sec, a sad mu treba 4.3 sec. Od 0-100 mu je trebalo 8.7, sad mu treba 7. Ocigledna razlika...
Presao sam 40.000 od remapa, problema sa turbinom i zamajcem nisam imao. Problem sam imao sa dihtungom glave, koji je jednostavno dotrajao godinama + malo brza voznja na autoputu, manijacenje itd... kada sam skinuo glavu onda sam sve odradio sto je moglo da se odradi. Nije redak slucaj da se jave prskotine na glavi iako sama glava prolazi hidrotest, preventivno sam je zamenio, jer mi razlika u ceni za obradu stare glave u odnosu na citavu remontovanu je bila nekih 50 evra. Dakle, ne mogu da kazem da je dihtung otisao od remapa. Pre je od godina upotrebe i od gasiranja na autoputu. Kao preventivu stavljen je novi metalni dihtung glave i jaci srafovi od TDI 150/160 KS verzija koji trpe znatno vece sile istezanja, dakle znatno veci boost turba. Od tada sam presao 20.000 i sve radi kao sat. Kada smo otvorili motor, klipovi i cilindri su bili u fabrickom stanju, bez ikakvih znakova habanja i ostecenja.
Na kraju krajeva, vozis polovan auto, star je 10-15 godina koliko god dobar bio, mozda ima skrivene mane, zamor materijala itd... ako ga budes silovao posle cipa do samih granica, sansa da ti rikne je veca, sa bilo kakvim cipom.... i da.. ne postoji siguran tjuning. Uostalom, motor moze da se raspadne i sa stock ECU mapom.
Poslednja izmena: