drfedja
CPU Guru
- Učlanjen(a)
- 01.04.2009.
- Poruka
- 3.084
- Rezultat reagovanja
- 14
Moja konfiguracija
PC / Laptop Name:
Dell n5010, Intel Core i3 370M 2.4 GHz, 4 GB DDR3 1333
CPU & cooler:
Intel Core i7 4790K @ 4.5 GHz
Motherboard:
Biostar Hi-Fi Z97WE
RAM:
16GB Kingston HyperX Beast 2400
VGA & cooler:
Sapphire AMD Radeon R9-280X
Display:
Viewsonic VA2342 23" LED, LG 25"Ultrawide, Samsung VA2342 23"
HDD:
Samsung SSD850 Evo 250GB, Kingston 120GB V300 SSD, 2x1GB WD Caviar black
Sound:
Altec Lansing 5100E
Case:
Cooler Master 690-III
PSU:
Cooler Master G650M modular
Optical drives:
N/A
Mice & keyboard:
Keyboard/Mouse Cooler Master Storm
Internet:
Cable
OS & Browser:
Windows 10 Pro 64-bit
Other:
iPhone 6S 64GB
Ja možda imam 2000 evra, ali NEDAM za DPF, jer je to pola vrednosti auta koji vozim. Uostalom moj dizel ni nema DPF jer je euro 3 i ***e mi se za ekologiju na automobilu, jer je ta cela priča precenjena. Problem ekologije ne leži u DPF filteru, nego je on mnogo dublji, ali to već nije tema za forum.Fedja, ako nemaš da platiš 2000 evra DPF filter nemoj da voziš dizel sa istim, niko te ne bije da poseduješ takav auto. Mene ne interesuje šta drugi rade, uvek mogu da nađem izgovor za ovo stanje, raspored zvezda na nebu, svetsku politiku ili globalno otopljavanje, ja i dalje neću da nađem 2000 evra za DPF filter, zato što neću imati u posedu auto sa istim. Jednostavno.
@Darko: Beograd ne bi smrdeo toliko kada bi saobracaj bio bolje regulisan, kada ne bi na svakom cosku bilo zagusenje i semafor koji drzi 10 minuta, kada krntije od GSP autobusa ne bi bile tolike krntije i kada bi imale ugrađen metan, kada bi postojao metro itd... e kada to sve bude bilo u Beogradu, onda ću i ja da kupim DPF, da ga instaliram i da mu zalepim zeleni stiker, a to će se desiti kada Srbija bude Nemačka, do tada ide downpipe i catback.
dva puta više od 10l je 20l na 100km to je 100% više,a 5... litara od 10 litara je 50% manje od 10l... pogrešno sam se izrazio. Benzinjara N/A od 175KS troši do 100% više od dizelaša te snage od 2litra.Pa, 2x manje je 50% manje. Morao sam
Lepo ti je RUS rekao, može da ti se desi da taj polovni ne radi kako valja i šta onda ? Šta ako je zapušen, što je vrlo verovatno ? Polovan katalizator se kupuje samo za reciklažu. Ajde da se kladimo da moj TDI prolazi naše testove izduvnih gasova, a vrlo verovatno i evropske izuzev nekih detaljnijih iako je remapiran. Prvo ima nove i lepo naštelovane dizne, fabričku kompresiju, 1000% ispravan agregat, elektroniku itd... i ne dimi ni bez katalizatora dok ga dobro ne pritisnes.Kupio bih ispravan polovan jer vozim polovan auto, a katalizator nije deo koji mora nov da se kupi, Stilića makar ima po otpadima koliko hoćeš.
Aman, ljudi, vama je do zezanja. Ja samo kažem da sadašnje stanje može preko noći da se promeni, vidite da ovde ništa nije sigurno, zakoni se donose kako se kome svidi. Vozite ovako dok možete, a kad krenu da mere izduvne gasove hvataćete se za glavu, ali to nisam ja uradio nego vi. Tu neće pomagati nikakvi protesti. Glasali ste za Evropu (većina) ta ista Evropa vam diktira pravila igre.
Poslednja izmena: